Gå til innhold

Har du et absolutt krav til en manns utseende?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg faller ikke så veldig lett for menn, men de jeg har falt for har hatt veldig ulikt utseende. En var mørkhudet, en asiat, en blond og blåøyd. En var tynn, en var helt normal og en var ganske muskuløs. Den ene tingen alle har hatt til felles er at de har vært høyere enn meg. Jeg kan ikke tenke meg å være sammen med en mann som er lavere enn meg. Tror det kommer av at jeg alltid var den høyeste i klassen som barn/ungdom, og følte meg veldig stor og ufeminin. Jeg får fremdeles den følelsen sammen med menn som er lavere enn meg (er bare litt over 1,70), så det fungerer bare ikke. 

Anonymous poster hash: 005fe...4bb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et absolutt krav er snille øyer. Folk med slemme øyer er som oftest slemme.

Anonymous poster hash: 6ac76...11e

Skrevet

Høyere enn meg, et absolutt krav. Og ikke for penslig eller for slaskete kledd, i tillegg finner heg overvekt lite attraktivt så det måtte en veldig personlighet til for at jeg skulle falt for en tykk mann

Anonymous poster hash: 786e8...028

Gjest Antarctica
Skrevet

Nei. De har sett veldig ulike ut. Høy, lav, tynn, tykk, mørk, lys.

Men noe jeg ikke kan falle for er en usexy stemme. En mann som snakker som David Beckham er uaktuell.

Skrevet

Nei, jeg ble voksen etter vgs gitt! Faller for sjarmen til vedkommende og ikke minst glimt i øyet. MEN, orker ikke folk som er høye på seg selv.

Anonymous poster hash: c938d...96c
Skrevet

Jeg tror han må være høyere enn meg, smile mye og ha mye øyekontakt. Men kanskje jeg kan falle for noen som ikke er slik, man vet aldri.

Anonymous poster hash: dceda...937

Skrevet

Absolutt ikke, men jeg har et krav til humor, intelligens og riktige holdninger.

Skrevet

Må være høyere og kraftigere enn meg. Helskjegg er et stort pluss😉

Anonymous poster hash: 00910...d76

Skrevet

Jeg er lita, så faller aldri for veldig høye menn... Og ikke tynne heller, uansett høyde.

Anonymous poster hash: 1f761...7ad

Skrevet

Ikke til utseende direkte nei, men til renslighet. Der er jeg kompromissløs.

Skrevet

Han må være høyere enn meg.

Jeg har datet menn som er lavere enn meg. Da føler jeg meg bare som en kjempe, klumpete og ufeminin.jeg er 179

Anonymous poster hash: e41da...366

Skrevet

Han må ikkje vere tjukk! Eg er litt tjukk sjølv, viss begge er tjukke blir det for mykje av det gode syns eg. Også kan eg absolutt ikkje tenke meg å ha sex med ein tjukk mann. Ganske så dobbeltmoralsk faktisk, men sånn er det. Flaks for meg at mannen min ikkje tenkjer/føler sånn som meg om tjukke folk. (Eg var tjukk, mykje tjukkare enn no då vi vart kjærestar så det er ikkje slik at han berre stilltiende aksepterer at eg har blitt tjukk)

Anonymous poster hash: 6ecff...07a

Skrevet

Høy og mørkhåret. Brune øyne :)

Anonymous poster hash: 6bac9...54d

Skrevet

De må være høy og bred over skuldrene

Helst blond og blåe øyner ❤❤

Anonymous poster hash: 40178...4a7

Skrevet

Han må ikkje vere tjukk! Eg er litt tjukk sjølv, viss begge er tjukke blir det for mykje av det gode syns eg. Også kan eg absolutt ikkje tenke meg å ha sex med ein tjukk mann. Ganske så dobbeltmoralsk faktisk, men sånn er det. Flaks for meg at mannen min ikkje tenkjer/føler sånn som meg om tjukke folk. (Eg var tjukk, mykje tjukkare enn no då vi vart kjærestar så det er ikkje slik at han berre stilltiende aksepterer at eg har blitt tjukk)

Anonymous poster hash: 6ecff...07a

Hahahaha nå måtte jeg le 😂😂

Fantastisk!

Anonymous poster hash: fd209...837

Skrevet

Nei. De har sett veldig ulike ut. Høy, lav, tynn, tykk, mørk, lys.

Men noe jeg ikke kan falle for er en usexy stemme. En mann som snakker som David Beckham er uaktuell.

Har alltid sagt at Beckham burde holde kjeft 😂

Anonymous poster hash: fd209...837

Skrevet

De kan ikke ha langt hår og de kan ikke på noe tidspunkt ha på seg rosa skjorte med genser over skuldrene. Grøss.

Anonymous poster hash: 190a0...31e

Skrevet

Dei kan ikkje vere tynne, ala hoppgutta. Føler eg held på med ein tenåring og blir berre feil. Pluss eg vil alltid føle eg burde trent meir 😂

Skrevet

Jeg tenner ikke på godt overvektige menn, så det er vel det eneste absolutte kravet når det kommer til utseendet.

Ellers er jeg enig med Hjertefru - renslighet er også et aboslutt krav.

Anonymous poster hash: 6a618...879
Skrevet

Har lyst til å svare at utseendet ikke har noe å si, men det blir feil. den første interessen kommer som regel pga utseendet for min del. Liker de mørkhåra, og de må være høyere enn meg. Han jeg endte opp med er voldsomt kjekk 🙊😃 det var utseendet som frista i første omgang, men det var humoren og personligheten jeg falt for.

Anonymous poster hash: 9c89a...dd2

Skrevet

Må være høyere enn meg,og litt muskuløs. Fikser ikke mannfolk med fiskeboller som åpenbart aldri gjør et arbeidsslag.Og han må ha glimt i øyet!

Anonymous poster hash: 9368c...50a

Skrevet

Ja, jeg har noen ganske spesiekke krav:

1. Må være over 1.75 m.

2. Må ha brede skuldre, jeg klarer ikke tenne på smale/syltynne menn.

3. Må ha store hender.

4. Må ha stram/veltrent rumpe.

5. Må minimum ha gjennomsnittelig stor penis.

Selv om jeg har disse punktene, så er det faktisk ting som humor og personlighet som er mest viktig. Likevel hjelper det ikke om jeg møter verdens hyggeligste mann om han er tynn som en spiker og 1,70 m høy for eksempel, da får jeg mer bror-følelse og null romantiske følelser. En skikkelig bamse, kanskje med litt skjegg, derimot, mmm....

Anonymous poster hash: 47b02...2f4
Skrevet

høyere enn meg.

hår på brøstet.

store hender.

kraftige skuldre.

mørkt hår og brune øyne😙

så jeg har funnet drømmemannen min😚

Anonymous poster hash: ea920...bee

Skrevet

Høyere enn meg, helst mørk. Men en uting er menn med øredobber, smykker, armbånd, ringer (gifteringen er selvsagt innafor) -grøss.

Anonymous poster hash: 23eac...155

Skrevet

Alle de mennene jeg har vært sammen med har vært mørkhåret med blåe eller grønne øyne. De er ikke så veldig høye, men jeg er 1.60 så de blir passelige til meg. Det er det som går igjen hos "mine" menn så det må være noe der 😉 I tillegg har jeg som krav at de må være handy og kunne ta i et tak om der skulle trengs. Takler ikke puslinger med datafingre!

Og selvsagt er renslighet et absolutt krav 😊

Anonymous poster hash: 71ab9...b33

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...