Nyttårs barn Skrevet 8. juli 2016 #26 Skrevet 8. juli 2016 Folk har for høye forventninger. Barna trenger ikke overaktiviseres. Mora mi slapp meg ut alene fra jeg var noen år, riktignok var det ganske lit trafikk der vi bodde. Vi underholdt oss selv hele dagen og foreldrene drev med sitt, det går også bra.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #27 Skrevet 8. juli 2016 Så mye nebbdyr det var i denne tråden da! Jeg er sliten, fordi jeg står opp kl 5 med baby hver enda dag. Betyr ikke at jeg ikke digger å være mamma fordi! Småbarnslivet er slitsomt nemlig. Anonymous poster hash: 43876...062
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #28 Skrevet 8. juli 2016 Ja! har bare vært hjemme med småen i 2 uker men er allerede sliten. Det går i skriking for alt mulig,trass,han er stygg mot meg,legger seg ned i butikken å skriker osv. Itellegg sovner han sjeldent før klokken er ca 22 så blir veldig lange dager og lite voksentid. Ser veldig frem til neste fredag for da skal jeg ENDELIG få en kveld alene uten barn! Blir kjekt med litt voksentid Anonymous poster hash: 08aef...ba5
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #29 Skrevet 8. juli 2016 Jeg er sliten. Ikke fordi det er ferie, men fordi å ha 3 barn ikke alltid er en dans på roser. Men likevel koser jeg meg:) Gruer meg til ferien er over og vi skal tilbake til den stressende hverdagen. Anonymous poster hash: 6b454...719
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #30 Skrevet 8. juli 2016 Er ikke direkte sliten, men litt lei. Har barn fra 5 til 12,5 år, og har de rundt meg fra morgen til kveld. 12-åringen er jo oppe senere nå enn til vanlig, og 5-åringen er mye i beina på meg. 9-åringen spør om alt mulig rart hele dagen. Trenger egentlig mer tid for meg selv enn jeg får når det er ferietid. Anonymous poster hash: 2cb17...63f
PeppaPig Skrevet 8. juli 2016 #31 Skrevet 8. juli 2016 Her startet skoleferien 4. Juni så jeg har vært hjemme med 6åring og 1 åring siden det. De aller fleste dager har vi hatt det helt topp, og så har det vært noen dager innimellom som ikke har vært fullt så bra. Jeg er sliten, men det går mer på at jeg har vært alene med de i 4 uker fordi mannen har jobbet. Jeg er vant til å være to om dette så når jeg plutselig står alene med alt så blir jeg litt sliten. Som regel fikser kaffe saken men noen dager er jeg veldig glad når minste sover 3 timer på dagen og eldste er hos en venn
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #32 Skrevet 8. juli 2016 Jeg er alene med 4 barn fra 0-11, 24/7. Jeg synes det er deilig med ferie isteden for kjøring hit og dit på fritidsaktiviter, barnehage osv med baby på slep. Men sliten er jeg selvfølgelig, noe annet kan jeg nok ikke vente i den livssituasjonen jeg er. Anonymous poster hash: f591d...d96
Guttaboys Skrevet 8. juli 2016 #33 Skrevet 8. juli 2016 I flere år har jeg svart "ja, jeg er sliten og gleder meg til hverdagen igjen". Har to gutter på 7 og snart 5 år. Aktive krabater med mye lyd. Ferier har alltid vært slitsomt. Men, NÅ kan jeg svare at det er deilig med ferie og vi koser oss skikkelig! Har dog bare hatt en uke ferie, og har tre uker igjen, men det ser veldig lyst ut:) Og det beste av alt; DE SOVER LENGE OM MORGENEN!! Endelig lønner det seg å ha dem lenger oppe om kvelden! Før våknet de tidligere jo senere de la seg. Da de var 1 og 3 år var vi på ferie med flere i familien. De våknet 5.15 hver dag, og det var fryktelig tungt. Måtte hysje på dem for at de ikke skulle vekke hele huset. Det tæret skikkelig på meg og samboer, og vi holdt på å gå fra hverandre hver dag før lunsj. Uff, savner ikke den tiden! Til dere småbarnsforeldre: Hold ut, det bliiiiir bedre:)
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #34 Skrevet 8. juli 2016 Ikke noe problem så langt. Jeg blir litt sliten fordi jeg er syk (kroniker), men mannen tar over når han kommer hjem (jeg har hatt ferie en uke med barnet hjemme). Vi har funnet på masse hyggelig og hun har hatt skjermtid eller tegnet når jeg er nødt til å hvile. Anonymous poster hash: e0a8e...87d
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #35 Skrevet 8. juli 2016 Med 4 barn fra 2 til 10år, dårlig vær. Ferie fra barnehage og mann som har vært på andre siden av landet på jobb i 14.dager. Begynner jeg å bli både sliten og litt tom for ideer til hva vi kan finne på ja 😅 Må dere finne på noe? Hva med at barna kjeder seg og aktiviserer seg selv? Anonymous poster hash: 1760e...8a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå