Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #1 Skrevet 8. juli 2016 Sommerferien har man jo store forhåpninger til og det er sjelden ting blir som man håper. Det er iallefall min erfaring. Selv har jeg en mann som jobber hele tiden og er hjemme med to barn i forskjellig alder, som derfor krever ulike ting. Kjenner jeg er sliten og litt lei.. Anonymous poster hash: 3515f...9ed
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #2 Skrevet 8. juli 2016 Ja, det har jo vært mange tråder i det siste om "angrer på at jeg fikk barn", "takler ikke å være mamma" og "jeg har mistet meg selv". Det er jo ferie. Anonymous poster hash: 96a96...92b
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #3 Skrevet 8. juli 2016 Ja. Jeg tenker det er mye av årsaken. Anonymous poster hash: 3515f...9ed
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #4 Skrevet 8. juli 2016 Jeg høres kanskje skinnhellig ut, men jeg koser meg...med alle 4 i alder 5 mnd til 8.5 år. Anonymous poster hash: 3c68e...f9d
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #5 Skrevet 8. juli 2016 Jupp, spesielt når folk går tilbake på avtaler. Svigers ville ha eldste med seg på hytta alene, så satte henne på fri denne uka. Plutselig bestemmer de seg å male huset. Så jeg har vært alene med henne på 3 år og en baby på 4 mnd fra 6.30 til 17 hele uka. Takk og pris for at de sover godt om natta begge to! Anonymous poster hash: e7fcc...fbc
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #6 Skrevet 8. juli 2016 Jupp, spesielt når folk går tilbake på avtaler. Svigers ville ha eldste med seg på hytta alene, så satte henne på fri denne uka. Plutselig bestemmer de seg å male huset. Så jeg har vært alene med henne på 3 år og en baby på 4 mnd fra 6.30 til 17 hele uka. Takk og pris for at de sover godt om natta begge to! Anonymous poster hash: e7fcc...fbc Føler med deg! Kjipt når ting ikke blir som forventet! Anonymous poster hash: 3515f...9ed
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #7 Skrevet 8. juli 2016 Jupp, spesielt når folk går tilbake på avtaler. Svigers ville ha eldste med seg på hytta alene, så satte henne på fri denne uka. Plutselig bestemmer de seg å male huset. Så jeg har vært alene med henne på 3 år og en baby på 4 mnd fra 6.30 til 17 hele uka. Takk og pris for at de sover godt om natta begge to! Anonymous poster hash: e7fcc...fbc Ja, det må være forferdelig å være sammen med barna sine så mange timer på dagtid😢 Anonymous poster hash: 3c68e...f9d
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #8 Skrevet 8. juli 2016 Ja, det må være forferdelig å være sammen med barna sine så mange timer på dagtid😢 Anonymous poster hash: 3c68e...f9d Hva får du ut av å gi slike svar? Anonymous poster hash: e7fcc...fbc
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #9 Skrevet 8. juli 2016 Ja, det må være forferdelig å være sammen med barna sine så mange timer på dagtid😢 Anonymous poster hash: 3c68e...f9d Herregud ass.. det er klart det er slitsomt med to barn i den alderen !! Spar deg! Anonymous poster hash: 3515f...9ed
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #10 Skrevet 8. juli 2016 Her begynner sommerferien i dag. Og jeg gleder meg veldig! Vi koser oss veldig sammen, og nyter ferien sammen. Jeg er sliten også. Er høygravid, men klager ikke fordi. Nå skal jeg nyte den siste rugetida, og bli skjemt bort av mann og barn💕💕💕 Anonymous poster hash: be217...93a
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #11 Skrevet 8. juli 2016 Jupp, spesielt når folk går tilbake på avtaler. Svigers ville ha eldste med seg på hytta alene, så satte henne på fri denne uka. Plutselig bestemmer de seg å male huset. Så jeg har vært alene med henne på 3 år og en baby på 4 mnd fra 6.30 til 17 hele uka. Takk og pris for at de sover godt om natta begge to! Anonymous poster hash: e7fcc...fbc Huff, så dårlig gjort. Dårlige besteforeldre! Anonymous poster hash: be217...93a
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #12 Skrevet 8. juli 2016 For slitsomt å være alene fra 06.30-17 hver dag med to på 4 mnd og 3 år? Hvorfor får folk fler enn ett barn da? Ja jeg lurer oppriktig! Virkelig? Er virkelig folk avhengig av å ha en av ungene plassert i bhg noen timer hver dag ellers er det for slitsomt? Virkelig? Anonymous poster hash: 0e53c...377
sug lut Skrevet 8. juli 2016 #13 Skrevet 8. juli 2016 For slitsomt å være alene fra 06.30-17 hver dag med to på 4 mnd og 3 år? Hvorfor får folk fler enn ett barn da? Ja jeg lurer oppriktig! Virkelig? Er virkelig folk avhengig av å ha en av ungene plassert i bhg noen timer hver dag ellers er det for slitsomt? Virkelig? Anonymous poster hash: 0e53c...377 Flere barn er jo det perfekte tilbehøret til den boligannonsen de har modellert livet sitt etter.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #14 Skrevet 8. juli 2016 Jeg er sliten, men det er pga sykdom. Jeg er syk og et av barna er syke. Ferien måtte avlyses pga barnet må på ulike sjekker på sykehuset. Uansett var jeg egentlig for sliten for den ferien,så sånn sett er det greit. Så sliten JA, men ikke pga barna. Anonymous poster hash: 6f1fe...f01
Mumua Skrevet 8. juli 2016 #15 Skrevet 8. juli 2016 For slitsomt å være alene fra 06.30-17 hver dag med to på 4 mnd og 3 år? Hvorfor får folk fler enn ett barn da? Ja jeg lurer oppriktig! Virkelig? Er virkelig folk avhengig av å ha en av ungene plassert i bhg noen timer hver dag ellers er det for slitsomt? Virkelig? Anonymous poster hash: 0e53c...377 Kommer vel strengt an på hvordan barna er også det da. Jeg har en krevende liten fis på 9 mnd og de helgene jeg har stebarnet her i tillegg er jeg så sliten at jeg kunne hoppet ut av vinduet og bosatt meg i skogen. Har likevel planer om ett barn til og tenker at det er verdt det, selv om jeg er så trøtt at jeg glemmer mitt eget navn innimellom. De er jo himla søte da!
pettronellasvingtrapp Skrevet 8. juli 2016 #16 Skrevet 8. juli 2016 Med 4 barn fra 2 til 10år, dårlig vær. Ferie fra barnehage og mann som har vært på andre siden av landet på jobb i 14.dager. Begynner jeg å bli både sliten og litt tom for ideer til hva vi kan finne på ja 😅
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #17 Skrevet 8. juli 2016 Jeg høres kanskje skinnhellig ut, men jeg koser meg...med alle 4 i alder 5 mnd til 8.5 år. Anonymous poster hash: 3c68e...f9d Nei vet du hva, det kan ikke bli skinnhellig å si at man koser seg med barna, dette ville vært forferdelig. At mange er slitne, at mange føler de har valgt feil da de fikk barn er også ok å kjenne på og si. Vi er alle forskjellig, noen passer perfekt til å bli mamma, noen er født til det, de kan ikke vente til de vokser opp og får barn, dette er helt fantastisk, disse mødrene har det veldig fint med å bli mamma, det faller lett for de og de elsker å ha barna rundt seg, disse mammaene er veldig heldig Så er det de som ønsker barn, men som synes livet med små barn er slitsomt, ja for det er slitsomt, og dette er også lov å føle på. Det eneste jeg vil kommentere er de som synes alt er tungt med barn, hele tiden, for jeg skulle ønske de snakket med noen, fant ut at barn ikke begrenser men beriker og de er ikke så skjøre mentalt som mange tror. Så lenge barn føler seg elsket og er trygge kan man ta de med på omtrent hva som helst. Se på de som små venner dere er heldige å ha, heldige som kan vise de verden og at dere er heldige som har hverandre Vi har mye å lære disse små raringene og de har mye å lære oss Anonymous poster hash: d9b14...5ec
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #18 Skrevet 8. juli 2016 Nå skal jeg ikke ha ferie før i august men hadde to uker med jentene mine på 7 og 2 år i juni. Vi har besøkt besteforeldre, hoppet på trampoline, vært i fjæra, kjørt turer på stranda. Og vi har faktisk kost oss hverdag! Såklart blir man utslitt innimellom, men det er livet som forelder. Anonymous poster hash: e05af...83f
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #19 Skrevet 8. juli 2016 For slitsomt å være alene fra 06.30-17 hver dag med to på 4 mnd og 3 år? Hvorfor får folk fler enn ett barn da? Ja jeg lurer oppriktig! Virkelig? Er virkelig folk avhengig av å ha en av ungene plassert i bhg noen timer hver dag ellers er det for slitsomt? Virkelig? Anonymous poster hash: 0e53c...377 Ikke alle som plasserer ungen foran tv-en og babyen i vippestol hele dagen vettu! Anonymous poster hash: e7fcc...fbc
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #20 Skrevet 8. juli 2016 Ikke alle som plasserer ungen foran tv-en og babyen i vippestol hele dagen vettu! Anonymous poster hash: e7fcc...fbc Jeg er alene med mine 4 hele dagen og her er det skjermfritt mellom frokost og barne tv. Vi finner på ting og er mye ute. Nei, ikke alle plasserer unger med ipad etc. Anonymous poster hash: 3c68e...f9d
Kathrine. Skrevet 8. juli 2016 #21 Skrevet 8. juli 2016 Finnes Ikkje sliten. Elsker sommer og ferie. Har kommet inn i feriemodus. Sover til 10 kvar dag. Ut og koser oss i sola. Seine middager og lange kvelder. Er 2 voksne og 2 barn, samt reiser sammen med venner.
Hjertefru Skrevet 8. juli 2016 #22 Skrevet 8. juli 2016 Tror det er for mye perfeksjonisme ute og går. Det er ikke måte på hvor mye aktivisering, dilling og dalling unga skal utsettes for. Ikke rart de blir stressa og umulige å ha i hus. Av og til må barna bare få drive på med sitt, foreldre er slitne, må gjøre husarbeid eller hobby. Da er både vippestol og iPad fint å ha. Så lenge det ikke er hele tiden selvfølgelig. Nå må dere stresse ned. Folk har fått barn til alle tider, bare vår generasjon som holder på med denne oversnalyseringa.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #23 Skrevet 8. juli 2016 Her startet ferien idag etter jobb, gjett om vi skal kose oss. Gleder meg sånn til late dager og ingen stress Anonymous poster hash: b1b6b...108
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #24 Skrevet 8. juli 2016 Ja, det må være forferdelig å være sammen med barna sine så mange timer på dagtid😢 Anonymous poster hash: 3c68e...f9d Ja stakkars deg en hel uke ekstra med barna hjemme..😳😳😳 Anonymous poster hash: eaae6...367
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #25 Skrevet 8. juli 2016 Ja, det må være forferdelig å være sammen med barna sine så mange timer på dagtid😢 Anonymous poster hash: 3c68e...f9d Ja stakkars deg en hel uke ekstra med barna hjemme..😳😳😳 Anonymous poster hash: eaae6...367
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå