Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #26 Skrevet 7. juli 2016 Helt enig med deg. Hadde det vært meg, hadde jeg vippset over 200 kr som takk. Håper du fortsetter å bry deg! Anonymous poster hash: 256af...87a
Mostly Harmless Skrevet 7. juli 2016 #27 Skrevet 7. juli 2016 Man kan nesten ikke la seg irritere av at tilfeldige folk er upålitelige rotekopper. Ikke dersom man ønsker å komme gjennom hverdagen med sjelefreden noenlunde intakt.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #28 Skrevet 7. juli 2016 Jeg fikk henne til å bekrefte fødsels og personnummer, adresse og kontonummer på kortet! Herregud, så mange uoppdragne folk det finnes her... Jeg for min del hadde blitt kjempeglad om jeg lørdag kveld hadde mottatt en sms fra ei som hadde funnet Visa-kortet mitt. Så det er feil å være hjelpsom også nå... Hi Anonymous poster hash: 120c1...681 Er jeg uoppdragen fordi jeg stusset på det? Kanskje du skal se deg litt i speilet Anonymous poster hash: e22e1...df3
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #29 Skrevet 7. juli 2016 Totalt poengløst å sende et sperret kort i posten, et nytt var sikkert allerede på vei til henne. Hun klippet det nok i to med det samme hun fikk det. LET IT GO! Anonymous poster hash: 536e8...fbf
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #30 Skrevet 7. juli 2016 Kjære HI! Keep up the good work. Klapp deg selv på skulderen og logg ut av forumet for her er 70% sanne mareritt av noen mennesker. Anonymous poster hash: e04a7...103
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #31 Skrevet 7. juli 2016 Er jeg uoppdragen fordi jeg stusset på det? Kanskje du skal se deg litt i speilet Anonymous poster hash: e22e1...df3 Ja, jeg er virkelig skikkelig uoppdragen... Hjelpes! Hi Anonymous poster hash: 120c1...681
LillaGorilla♥♥ Skrevet 7. juli 2016 #32 Skrevet 7. juli 2016 I-landsproblem. Virkelig. Du tror ikke du burde bruke energien din på noe annet?
Merdee Skrevet 7. juli 2016 #33 Skrevet 7. juli 2016 Så du synes det er helt grei oppførsel?? Hi Anonymous poster hash: 120c1...681 Hvordan i alle dager klarer du å trekke den konklusjonen? For å si det slik: Jeg irriterer meg langt mindre over slik, enn det jeg gjør når noen vrir og vrenger på det jeg sier fordi jeg ikke støtter dem uforbeholdent. ...
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #34 Skrevet 7. juli 2016 Jeg fikk henne til å bekrefte fødsels og personnummer, adresse og kontonummer på kortet! Herregud, så mange uoppdragne folk det finnes her... Jeg for min del hadde blitt kjempeglad om jeg lørdag kveld hadde mottatt en sms fra ei som hadde funnet Visa-kortet mitt. Så det er feil å være hjelpsom også nå... Hi Anonymous poster hash: 120c1...681 Det er altså ikke "uoppdragent" å være uenig med deg. Hvis du mener det er mangel på folkeskikk at noen motsier deg, har du et hardt liv i vente. Anonymous poster hash: 12e1f...7aa
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #35 Skrevet 7. juli 2016 Jeg synes det var utrolig dårlig og utakknemlig gjort. Når noen plukker opp kortet ditt, tar seg bryet med å søke deg opp og kontakte deg, dra til postkontoret for å sende det til deg.....da viser man litt takknemlighet! Kanskje hun av en eller annen grunn ikke kunne/klarte å vippse pengene, men å sende en takk hadde vært naturlig. På den andre siden...jeg hadde virkelig ikke akseptert at noen skulle betale meg tilbake 11 kr. Det blir bare dumt å tilbakebetale slike beløp i mitt hode. Om de så hadde insistert....da hadde jeg insistert tilbake. Og jeg hadde ikke sendt et krav på 11 kr. I slike situasjoner må man bare tenke at man gjorde en god gjerning uansett, selv om vedkomne ikke klarte å vise takknemlighet. Fortsett å hjelpe andre HI, og prøv å ikke irritere deg over visse uhøflige folk. Anonymous poster hash: d81c5...a80
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #36 Skrevet 7. juli 2016 Ja, jeg er virkelig skikkelig uoppdragen... Hjelpes! Hi Anonymous poster hash: 120c1...681 Du svarer ikke på spørsmålet mitt da. Anonymous poster hash: e22e1...df3
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #37 Skrevet 7. juli 2016 Pant noen flasker så er du i mål! ...og ja, jeg skjønner at det ikke er det som er poenget. Anonymous poster hash: 249dc...bcc
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #38 Skrevet 8. juli 2016 Fæle greier. Anonymous poster hash: 12e1f...7aa Så tøff du er! Imponert! Anonymous poster hash: cf4fc...9eb
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #39 Skrevet 8. juli 2016 I-landsproblem. Virkelig. Du tror ikke du burde bruke energien din på noe annet? Som å oppføre seg som en idiot slik som du gjør nå? Anonymous poster hash: cf4fc...9eb
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #40 Skrevet 8. juli 2016 Pant noen flasker så er du i mål! ...og ja, jeg skjønner at det ikke er det som er poenget. Anonymous poster hash: 249dc...bcc Hvorfor skrev du den kommentaren, da? Trodde du at du var morsom? Haha! Noen er bare så teite... Anonymous poster hash: cf4fc...9eb
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #41 Skrevet 8. juli 2016 Hvorfor skrev du den kommentaren, da? Trodde du at du var morsom? Haha! Noen er bare så teite... Anonymous poster hash: cf4fc...9eb Ikke bare noen. Mange. Anonymous poster hash: 12e1f...7aa
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #42 Skrevet 8. juli 2016 Jeg fikk henne til å bekrefte fødsels og personnummer, adresse og kontonummer på kortet! Herregud, så mange uoppdragne folk det finnes her... Jeg for min del hadde blitt kjempeglad om jeg lørdag kveld hadde mottatt en sms fra ei som hadde funnet Visa-kortet mitt. Så det er feil å være hjelpsom også nå... HiAnonymous poster hash: 120c1...681 Så en ville fremmed person sender deg fødsels- og personnummeret sitt, adressen sitt samt visakortnr sitt på SMS til deg som bekreftelse?? Ingen som er ved sine fulle fem sender slike opplysninger til en fremmed person....... Anonymous poster hash: cfb98...f9c
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #43 Skrevet 8. juli 2016 Sjønner hva du mener. De 11kr er uvesentlige. Fantastisk at det finnes slike folk, men det gjør det. Og svarene du få her, er typisk dibfolk som elsker å være vrange. Anonymous poster hash: c2f88...626
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #44 Skrevet 8. juli 2016 Sjønner hva du mener. De 11kr er uvesentlige. Fantastisk at det finnes slike folk, men det gjør det. Og svarene du få her, er typisk dibfolk som elsker å være vrange. Anonymous poster hash: c2f88...626 Moderator: Vil dere vennligst se på IP og slette alle de anonyme brukerne som HI har opprettet for å støtte seg selv? Anonymous poster hash: 1fe46...9cb
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #45 Skrevet 8. juli 2016 Flott at du prøvde å ordne opp, men så mye styr bare for et visakort? Jeg har også mistet kortet. En telefon til banken, og problemet var løst. Gamle kortet ble sperret, og nytt sent rett hjem til meg. Ikke kostet det meg noe heller. Hadde det vært et sertifikat eller noe, så hadde det blitt annerledes, men visakort er jo forbruksvare. Anonymous poster hash: f36f9...a48
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #46 Skrevet 8. juli 2016 Moderator: Vil dere vennligst se på IP og slette alle de anonyme brukerne som HI har opprettet for å støtte seg selv? Anonymous poster hash: 1fe46...9cb Hehe, du synes det er rart at jeg får støtte i en slik sak? Sier vel mest om deg. Ja, moderator, ta gjerne en sjekk å se om det er jeg som har svart selv. 👍🏼 Hi Anonymous poster hash: 120c1...681
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå