Gå til innhold

Hvilket trolleinnlegg husker du best?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Veninnen som var forelsket i mannen.

 

Det var vel innrømmet troll var det ikke? Den hadde høy dramaverdi og gav oppdatering fra sommer til høsten.

 

Anonymous poster hash: ee7ed...f53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veninnen som var forelsket i mannen.

Det var vel innrømmet troll var det ikke? Den hadde høy dramaverdi og gav oppdatering fra sommer til høsten. Anonymous poster hash: ee7ed...f53

Jo hun innrømmet det.

 

Anonymous poster hash: dfa75...4f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke ei som hadde en nabo som politianmeldte henne, for hun hadde hatt fest og mange gjester hadde spydd på og ødelagt masse gummiender han hadde rundt ytterdøra?

 

Anonymous poster hash: 78a89...9ad

Å Gud, gummiendene 😂 Takk for at du minte meg på den! I present to you: http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/144249091-naboen-altsåhar-anmeldt-meg-på-grunn-av-noen-badeender/

 

Anonymous poster hash: 0d051...86b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veninnen som var forelsket i mannen.

 

Det var vel innrømmet troll var det ikke? Den hadde høy dramaverdi og gav oppdatering fra sommer til høsten.

 

Anonymous poster hash: ee7ed...f53

Var det troll?

 

Det er nesten litt skremmende at noen kan finne på sånt. Endte det ikke opp med at venninnen var misbrukt av far mens hi såg på osv? Og at hi måtte på psykiatrisk for å takle at mannen hadde hatt sex med venninnen før de sv bar blitt sammen?

 

Er man helt frisk når man kommer på sånt?

 

Anonymous poster hash: 7f36f...769

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Husker ørneinnlegget, og tror faktisk ikke HI var spesielt hysterisk. Hun hadde sett en ørn, og ble bekymret for om den kunneta babyen som lå ute i vogna. Ikke en helt sprø tanke, ørn tar jo lam, og det går noen sagn om barn som blir tatt av ørn. Det var vel heller måten tråden utviklet seg på som gjorde den så legendarisk.

 

Anonymous poster hash: f7fdc...136

Her tar ørnene både smådyr, lam og de prøver også å gå etter hunder i nærheten av eieren. Ikke lest tråden der, men skjønner da at frykten kan være reell. Ikke alltid ørnen er så sky, og den kan komme rimlig fint nærme voksne folk også (var er par meter unna oss for litt siden). Hvis den da ser en liten unge i en åpen vogn så kan jeg jo se at der kan være er bekymringsmoment.

 

Anonymous poster hash: 297da...fa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veninnen som var forelsket i mannen.

 

Det var vel innrømmet troll var det ikke? Den hadde høy dramaverdi og gav oppdatering fra sommer til høsten.

 

Anonymous poster hash: ee7ed...f53

Var det trolling?

 

Sykt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veninnen som var forelsket i mannen.

 

Det var vel innrømmet troll var det ikke? Den hadde høy dramaverdi og gav oppdatering fra sommer til høsten.

 

Anonymous poster hash: ee7ed...f53

Nei, den som var HI i trådene innrømmet ikke det.

Men mange "frivillige" opprettet nye tråder, påsto de var henne og sa det var troll...

 

Anonymous poster hash: 1b3e6...80d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den med damen hvor en person datt i innkjørselen hennes, og hun lurte på om hun måtte hjelpe eller noe



Anonymous poster hash: e09ac...938
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg observert ørn hadde jeg heller ikke lagt barnet ut i vogn, ikke hysterisk i drt hele tatt, bare fornuftig. Tror de fleste mammaer hadde tenkt slik.

 

Anonymous poster hash: 56c8c...18c

Seriøst? Her vi bor ser vi 5-10 havørn pr dag.. Rett over hustaket. Tenker at de holder seg unna babyen når de ikke tar kattunger eller løse kaniner..

 

Anonymous poster hash: 6b973...252

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker godt innlegget med moren som hadde latt sine to barn bade alene, og den eldste hadde satt seg oppå den andre under vann. Hun fikk mye tyn for å la barn bade alene, og endret vel tid og hva hun gjorde underveis? Mulig den var reel da..

 

Anonymous poster hash: f34f2...374

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Luten sitt om hår på musa

 

Anonymous poster hash: 0d051...86b

Noen som har link til den?

 

Anonymous poster hash: 7f36f...769

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Noen som har link til den?

 

Anonymous poster hash: 7f36f...769

Har ikke link

Hun ble vel avslørt da hun glemte å klikke på anonym. Forøvrig en kjedelig tråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Husker best en grusom tråd hvor en mor hadde hatt sterke tabletter liggende i veska eller noe som sønnen hennes på 3-4 fikk i seg. Hun oppdaterte siden at han døde om jeg ikke husker feil. Og jeg var så hardt preget og gråt hele ettermiddagen. Til det siste seg å være troll. Er vel 10 år siden nå. Etter det tar jeg ALT med en klype salt her inne.

 

Anonymous poster hash: b1bca...2ca

 

Den husker jeg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun som skrev innlegget om at når hun la seg var huset veldig rotete å når hun våknet dagen etterpå var det ryddig.

Hun bodde alene å ingen ande hadde nøkkel til hennes leilighet.

Det hadde visst skjedd mange ganger at når hun våknet så var leiligheten fullstendig ryddet.

Var nesten litt skuffet over at det bare var ett trolleinnlegg :P



Anonymous poster hash: dfa75...4f3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun som skrev innlegget om at barnet var 6 mnder å babyen hadde kun vært på soverommet hele tiden.

 



Anonymous poster hash: dfa75...4f3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg tror faktisk ikke det var et trolleinnlegg, hun virket veldig seriøs, men hun fikk høre det da ;) Og det ble jo spøkt med ørn i laaaang tid etterpå. Dette var vel høsten 2009/våren 2010 en gang, min yngste var baby samtidig.

 

Anonymous poster hash: 1423f...829

Det har nå faktisk skjedd at ørn har prøvd å ta babyer da🙈

 

 

Anonymous poster hash: 62b46...519

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei som påsto at hun var på sykehuset med barnet sitt, samtidig hadde barnet hjemme spist "sterke hjertemedisiner", bestemoren sine. Dette barnet ble liksom innlagt på et annet sykehus og døde, mens trådstarteren ytret sin fortvilelse her inne underveis.

Det måtte ha vært tidenes korteste forsøk på gjennopplivning, og ikke kunne hun gjøre rede for hvilke tabletter det var snakk om heller.

Ufattelig at noen kan tulle med sånnt!

 

Anonymous poster hash: 889e5...025

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst? Her vi bor ser vi 5-10 havørn pr dag.. Rett over hustaket. Tenker at de holder seg unna babyen når de ikke tar kattunger eller løse kaniner..

 

Anonymous poster hash: 6b973...252

Samme her, bor nesten i fjæra i Havørnbyen Bodø. Ungen sov ute i 3 år uten å bli tatt av ørn 😂

 

Anonymous poster hash: 3f193...ca4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun som nekta å godta at hun ikke kunne kunne kalle seg odelsjente uten å eie en gård hvor hun hadde odel på. Hun ville ikke drive gård, hun ville bare ha tittelen odelsjente.

 

Anonymous poster hash: 90f2a...bbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en bruker her for mange år siden som kalte seg Chanzei, hun deltok blant annet på Unge mødre. Hun ertet på seg mange fra "Modne foreldre" forumet da hun stilte masse spørsmål der inne om hvorfor de som var så gamle prøve å få barn, og så dreit hun seg ut med å glemme anonymknappen. Samme bruker løy på seg et tvillingsvangerskap på et annet forum, der hun mistet den ene tvillingen og at den andre ble født for tidlig/måtte aborteres (hun gikk seg vill i egne løgner til slutt). Mange som trodde på henne, sendte blomster og greier. 



Anonymous poster hash: fe602...50f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...