Gå til innhold

Hvilket trolleinnlegg husker du best?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hun som skrev at hun hadde fødselsdepresjon og at hun nesten aldri hadde babyen ut av senga før hun skulle begynne å gi fast føde.

Hun fikk masse støtte.

Hun skrev en god stund senere at det var trolling.

Utrolig smakløst og ble litt forbanna.

Slike folk trenger profesjonell hjelp er min mening.

Å trolle med slikt?

 

Anonymous poster hash: 37574...2f0

Å herrefred, takk Gud for at det var troll!! Har lurt SÅ lenge på hvordan det gikk med det stakkars barnet. Forferdelig stygg ting å trolle om, samtidig som jeg ble veldig lettet nå.

 

Anonymous poster hash: b63c4...560

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en tråd her inne alle tror er troll.

 

Men den er reel.

 

Anonymous poster hash: 2c2e7...88e

Hva for en?

 

Anonymous poster hash: 1b3e6...80d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha dama i innkjørselen 😂 Glemmer den aldri.

 

Anonymous poster hash: 26d8b...5c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av trådene startet kanskje som reelle, men utviklet seg til å bli utrolig morsomme...

 

Som hun som ble fornærmet da mannen ville ha sex på morsdagen, hun mente hun burde slippe det på sin dag 😉

 

Anonymous poster hash: 0948a...ee6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husker best en grusom tråd hvor en mor hadde hatt sterke tabletter liggende i veska eller noe som sønnen hennes på 3-4 fikk i seg. Hun oppdaterte siden at han døde om jeg ikke husker feil. Og jeg var så hardt preget og gråt hele ettermiddagen. Til det siste seg å være troll. Er vel 10 år siden nå. Etter det tar jeg ALT med en klype salt her inne.



Anonymous poster hash: b1bca...2ca
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av trådene startet kanskje som reelle, men utviklet seg til å bli utrolig morsomme...

 

Som hun som ble fornærmet da mannen ville ha sex på morsdagen, hun mente hun burde slippe det på sin dag

 

Anonymous poster hash: 0948a...ee6

 

 

Den husker jeg. Den var jo utrolig - nettopp fordi dama var seriøs. Husker godt tråden til hun som hadde en mann som bæsjet i dusjen. Vet ikke om det var trolling, men tråden ble i alle fall veldig underholdende. 

 

Anonymous poster hash: f7fdc...136

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Husker best en grusom tråd hvor en mor hadde hatt sterke tabletter liggende i veska eller noe som sønnen hennes på 3-4 fikk i seg. Hun oppdaterte siden at han døde om jeg ikke husker feil. Og jeg var så hardt preget og gråt hele ettermiddagen. Til det siste seg å være troll. Er vel 10 år siden nå. Etter det tar jeg ALT med en klype salt her inne.

 

Anonymous poster hash: b1bca...2ca

 

 

Den husker jeg! Var det trolling, altså? Gudskjelov for det!

 

Anonymous poster hash: f7fdc...136

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange, men spesielt hun gravide som hadde mange innlegg hver dag hvor hun var redd for å ha skadet babyen fordi hun dusjet i varmt vann, spiste vaniljeis osv. Lurer for øvrig på hvordan det går med henne nå.... Lenge siden jeg har sett disse hysteriske innleggene nå.

 

Anonymous poster hash: f91c6...103

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke en som hadde barselgruppe hjemme hos seg og en av gjestene bæsja over hele badet eller noe sånt. Hun måtte låne den fineste trusen til HI som var kjøpt i USA..

 

Anonymous poster hash: bb4cf...dde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensfest, jeg holdt på og le meg ihjel!

Og hun som skulle lage taco for første gang til barna.

 

Anonymous poster hash: 4551d...b47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var det ikke en som hadde barselgruppe hjemme hos seg og en av gjestene bæsja over hele badet eller noe sånt. Hun måtte låne den fineste trusen til HI som var kjøpt i USA..

 

Anonymous poster hash: bb4cf...dde

Aah! Noe sånt husker jeg og.

Forøvrig mange gode minner i denne tråden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var sikkert ikke troll, men var det noen som ville ha ekstra håndklær på hotellrommet fordi hun hadde mensen, blødde masse og absolutt skulle ha sex?

 

Anonymous poster hash: 3ab5e...f6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en tråd her inne alle tror er troll.

 

Men den er reel.

 

Anonymous poster hash: 2c2e7...88e

 

Jeg også. Jeg har opplevd noe som gikk veldig inn på meg, men som jeg ikke tør å snakke med noen om. Endret litt på ting for å ikke bli gjenkjent, men ble anklaget for trolling. Prøvde igjen et år senere, men da dro folk frem den gamle tråden og ropte troll igjen. Jeg kunne ikke utdype og forkklare uten å risikere gjenkjenning, så måtte bare la det stå. 

 

Anonymous poster hash: d3206...0f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun som ikke skulle vaksinere babyen, og mente at slike ting bestemte hun selv. Det gikk tross alt kun ut over henne om barnet skulle bli sykt.



Anonymous poster hash: 98ac4...091
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha 😁 Jeg har ikke vært en del av forumet under flere av opphavene her, men dette var en morsom tråd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun gale dama med 2 katter som ville få et par undelater gratis. Er usikker på om der var trolling eller om dama rett og slett bare var gal 😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke et trolleinnlegg, men lysfat-tråden husker jeg at jeg lo godt av. :D



Anonymous poster hash: a7a25...52f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange, men spesielt hun gravide som hadde mange innlegg hver dag hvor hun var redd for å ha skadet babyen fordi hun dusjet i varmt vann, spiste vaniljeis osv. Lurer for øvrig på hvordan det går med henne nå.... Lenge siden jeg har sett disse hysteriske innleggene nå.

 

Anonymous poster hash: f91c6...103

Hun må være fødeklar snart, for da hun var mest aktiv var hun jo i 2.trimester.

 

Anonymous poster hash: 1b3e6...80d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun som sa at hun hadde en spøkelse som ryddet leiligheten mens hun sov.

 

Hun som sa at hun hadde fødselsdepresjon så de 6 første månendene var babyen kun på soverommet å tror babyen var der inne alene i følge henne.

 

 

 

Anonymous poster hash: dfa75...4f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...