Gå til innhold

Hva provoserer deg?u.t.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, da sier vi det sånn.

Ok, det er jo heller ikke en hersketeknikk..men det er greit, du får det som du vil.

Anonymous poster hash: db0c1...dd6

Videoannonse
Annonse
Gjest Antarctica
Skrevet

Ok, det er jo heller ikke en hersketeknikk..men det er greit, du får det som du vil.

Anonymous poster hash: db0c1...dd6

Hva pokker forventer du? Skal jeg be om unnskyldning for at du velger å skjelle meg ut?

Skrevet

Ok, da sier vi det sånn.

Oiii! Det får'n si! Blei Pashla satt til veggs? Det er ikke dagligdags!

Dette blir en total avsporing av tråden - men Pashla, jeg digger deg. Du utfordrer meg i diskusjoner, du inspirerer meg til å lese, du er smart, velartikkulert og dannet. Du er en av brukerne her inne som jeg virkelig ser opp til og jeg synes alle som er så heldig å ha deg i livet sitt er nettopp det. Heldig. Jeg savner sånne som deg i mitt.

Anonymous poster hash: 47dfa...338

Gjest Antarctica
Skrevet

Oiii! Det får'n si! Blei Pashla satt til veggs? Det er ikke dagligdags!

Dette blir en total avsporing av tråden - men Pashla, jeg digger deg. Du utfordrer meg i diskusjoner, du inspirerer meg til å lese, du er smart, velartikkulert og dannet. Du er en av brukerne her inne som jeg virkelig ser opp til og jeg synes alle som er så heldig å ha deg i livet sitt er nettopp det. Heldig. Jeg savner sånne som deg i mitt.

Anonymous poster hash: 47dfa...338

Jeg er i ditt 😘 når du klikker på klikk! (Når jeg ikke er på detox, da.)

Skrevet

No for tida er det mannen når han ikkje seier kva han meiner, men latar som han er einig med meg samstundes som heile han (utruleg dårleg pokerfjes) lyser at han ikkje vil/syns eg har dumme løysingar. Dermed må eg hale og dra ut av han kva han egentleg meinar/vil. Mykje enklare å berre seie det som det er med ein gong! Ofte er eg einige med han og, når eg endeleg har fått han til å seie kva han meinar. (Har tvillingar på 4 mnd, og eg er bittelitt prega av månedsvis med søvnunderskudd!!!😂😂).

Anonymous poster hash: ad6b1...e50

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...