Kira Skrevet 5. juli 2016 #2 Skrevet 5. juli 2016 Folk som sniker i køen og folk som ikke bruker blinklys.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #3 Skrevet 5. juli 2016 Mangt. Men i dag, her inne (siden vi er her), en bruker som jeg tror bare sitter her inne når hun har PMS. Arg... så lei (provosert) jeg blir. Anonymous poster hash: 0451b...613
TPK Skrevet 5. juli 2016 #5 Skrevet 5. juli 2016 Folk som kommer for sent! Og her inne: Tråder med elendig tittel, som ikke sier noe om innholdet. F.eks "Hva gjør jeg med..."
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #6 Skrevet 5. juli 2016 Trangsynte og kunnskapsløse dib-damer - kombinasjonen av de to er bare vanvittig irriterende til tider. Ikke minst når de i tillegg hevder å sitte på sannheten. Ellers har jeg merket det som sikkert er samme bruker som nr. tre snakker om. Jeg mistenker også at brukeren er her når hun har pms - eller andre problemer i livet. Det kommer i hvert fall noenlunde regelmessig fra samme bruker. Anonymous poster hash: d7916...540
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #7 Skrevet 5. juli 2016 At enkelte folk snakker ned til meg som om jeg skulle vært hjernedød. Hjernen min virker selv om ørene mine ikke gjør det. Frekk oppførsel. Jeg får fnatt av det. Folk som er ufine og kverulanter bare for å være ufine og kverulantere for morro skyld. Anonymous poster hash: 3e599...c23
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #9 Skrevet 5. juli 2016 Urettferdighet og trangsynhet - ellers fint lite. Er i stand til å overse dumskap. Anonymous poster hash: 5e292...eae
Gjest Antarctica Skrevet 5. juli 2016 #10 Skrevet 5. juli 2016 Folk som ikke skjønner at deres egne reaksjoner stort sett har med deres egen bagasje å gjøre; og fint lite å gjøre med den de reagerer overfor.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #11 Skrevet 5. juli 2016 Folk som ikke skjønner at deres egne reaksjoner stort sett har med deres egen bagasje å gjøre; og fint lite å gjøre med den de reagerer overfor. Hvorfor provoserer det deg? Om du vet at reaksjonen ikke har noe med deg å gjøre (og den som reagerer er så "dum" at den ikke skjønner at dette ligger i de og overhode ikke har noe med deg å gjøre), forstår jeg ikke hvorfor det provoserer? Du burde heller synes synd på de. Anonymous poster hash: 0451b...613
Gjest Antarctica Skrevet 5. juli 2016 #12 Skrevet 5. juli 2016 Hvorfor provoserer det deg? Om du vet at reaksjonen ikke har noe med deg å gjøre (og den som reagerer er så "dum" at den ikke skjønner at dette ligger i de og overhode ikke har noe med deg å gjøre), forstår jeg ikke hvorfor det provoserer? Du burde heller synes synd på de. Anonymous poster hash: 0451b...613 Fordi man godt kan få en skyllebøtte også av folk som kun har problemer med egen bagasje. Det er ikke min oppgave å synes synd på folk som reagerer utenfor proporsjoner.
Nebbdyret Skrevet 6. juli 2016 #13 Skrevet 6. juli 2016 Emballasjen til tannkostar o.l. der ein må bruke saks til plastikken, og den likevel er så seig at saksa omtrent blir bøygd. Lurer på å få vindauge i slikt materiale, er omtrent innbrottsikkert..
Salomine Skrevet 6. juli 2016 #14 Skrevet 6. juli 2016 Kø og dårlig køkultur. Folk som kjører "på lykke og fromme" inn i, gjennom og ut av en rundkjøring. At absolutt alt skal pakkes inn i plast, og gjerne flere lag. Folk som blir sure/fornærmet for noe man ikke aner hva er, og er det i dagevis og så skal man liksom gjette seg til hvorfor de er sure og unnskylde noe som er en filleting etterpå.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #16 Skrevet 6. juli 2016 Urettferdighet Anonymous poster hash: 797e6...12d
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #17 Skrevet 6. juli 2016 Folk som ikke skjønner at deres egne reaksjoner stort sett har med deres egen bagasje å gjøre; og fint lite å gjøre med den de reagerer overfor.Det er din hersketeknikk i alle tråder der folk reagerer på din oppførsel eller er uenige med deg. Jeg kjenner ingen fra thailand - likevel reagerer jeg på begrepet thaihore. Da kan ikke du ta ansvar for at jeg reagerer, og kommer med noe sånt som " jøss, her var det mye følelser". Men faktisk er det bare en reaksjon på din nedlatende og vulgære språkbruk. Jeg synes du ofte har fornuftige svar, og at du virker kunnskapsrik på enkelte områder. Men pass deg for å slenge følelseskortet i trynet på alle som er uenige. Jeg er ofte uenig med deg, men du som bruker har selvfølgelig ikke evne til å påvirke meg og mitt liv. Det betyr ikke det samme som at jeg ikke kan reagere på ting du ( eller andre) skriver i tråder her. Anonymous poster hash: db0c1...dd6
Luksusdyret Skrevet 6. juli 2016 #18 Skrevet 6. juli 2016 Folk som ikke skjønner at deres egne reaksjoner stort sett har med deres egen bagasje å gjøre; og fint lite å gjøre med den de reagerer overfor. En god kjøreregel kan likevel være å trø varsomt og ikke buse ut med alt for å la være å såre med vilje. Vi har alle bagasje og følelser. Hvis du ikke reagerer med følelser på noe som helst, er du en robot. For øvrig blir jeg irritert på folk som ufarliggjør ting som bevist er farlige. For eksempel, røyking og drikking i svangerskapet, det å droppe vaksiner på barna sine eller sikre dem tilstrekkelig i bilen. Folk som ser ned på utlendinger og kaller dem nedsettende navn som de "setter inn i konteksten". Alle som sier "jeg er ikke rasist men", "jeg er ikke dømmende men" og så videre. Hvorfor ikke bare si at de er rasister og dømmende, så faller alt på plass? Alle som mener at utlendinger som har bodd her i en lang rekke år ikke har lov til å sette fingeren på noe kritikkverdig her, for da kan de bare dra tilbake dit de kom fra Syklister som sykler i full fart over fotgjengeroverganger, særlig på vinteren på glatta
Gjest Antarctica Skrevet 6. juli 2016 #19 Skrevet 6. juli 2016 Det er din hersketeknikk i alle tråder der folk reagerer på din oppførsel eller er uenige med deg. Jeg kjenner ingen fra thailand - likevel reagerer jeg på begrepet thaihore. Da kan ikke du ta ansvar for at jeg reagerer, og kommer med noe sånt som " jøss, her var det mye følelser". Men faktisk er det bare en reaksjon på din nedlatende og vulgære språkbruk. Jeg synes du ofte har fornuftige svar, og at du virker kunnskapsrik på enkelte områder. Men pass deg for å slenge følelseskortet i trynet på alle som er uenige. Jeg er ofte uenig med deg, men du som bruker har selvfølgelig ikke evne til å påvirke meg og mitt liv. Det betyr ikke det samme som at jeg ikke kan reagere på ting du ( eller andre) skriver i tråder her. Anonymous poster hash: db0c1...dd6 Og uansett hva den emosjonelle reaksjonen er, så er den faktisk inni deg. Den er ikke et resultat av mine meninger. Det et faktisk ikke en "hersketeknikk" at noen av oss er i stand til å holde hodet kaldt. (Og hvis "thailandsk hore" er det grimmeste uttrykket du klarer å finne i den tråden, så har du nok ikke lest den godt nok. For der var det MYE tendensiøs språkbruk.)
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #20 Skrevet 6. juli 2016 Folk som ikke bruker blinklys. Folk som sier "henne" når det skal være "hun". Folk som drar inn snørr med sånn skikkelig snøftelyd. Folk som ikke vasker hender etter dobesøk. Anonymous poster hash: 7408e...239
Ylva og Mathilde Skrevet 6. juli 2016 #21 Skrevet 6. juli 2016 Mangt. Men i dag, her inne (siden vi er her), en bruker som jeg tror bare sitter her inne når hun har PMS. Arg... så lei (provosert) jeg blir. Anonymous poster hash: 0451b...613 Jøss, må folk ha PMS bare fordi de er uenige, og står på sitt?
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #22 Skrevet 6. juli 2016 Folk som hater politiet. Jeg blir så provosert når jeg hører idioter (da gjerne rusmisbrukere og småkriminelle) som snakker om den forbanna snuten og blabla. Drit i å bryt loven da! Folk som gjør seg opp sine egne meninger uten å egentlig kjenne deg eller din situasjon. Som gjerne dømmer andre og deres liv uten å vite noe som helst om hvorfor andre lever som de gjør. Sånne folk ser ikke lengre enn til sin egen nesetipp. Hundefanatikere. "Jamen Fido stakkar må jo få springe fritt han også, er urettferdig for dyr å være i bånd" Javel? Så ikke skaff deg hund da! Når enkelte ser ut til å synes at deres vakre lille skapning er mer verdt enn mennesker, da blir jeg skikkelig irritert. Hadde ikke kosta meg 5 øre å fått ei bikkje avliva om jeg trodde den var en fare for dem rundt seg. Anonymous poster hash: 4338a...0fa
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #23 Skrevet 6. juli 2016 Og uansett hva den emosjonelle reaksjonen er, så er den faktisk inni deg. Den er ikke et resultat av mine meninger. Det et faktisk ikke en "hersketeknikk" at noen av oss er i stand til å holde hodet kaldt. (Og hvis "thailandsk hore" er det grimmeste uttrykket du klarer å finne i den tråden, så har du nok ikke lest den godt nok. For der var det MYE tendensiøs språkbruk.) Jeg ser det ikke som at du holder hodet kaldt, jeg mener at det er en hersketeknikk. Uansett hva du måtte føle inni deg om det. Ser du hva jeg gjorde nå? Jeg leste ikke tråden spesielt godt nei, la bare merke til språkbruken din. Jeg forstår ikke logikken din. Du kan spy ut av deg hva du vil, og hvis folk reagerer er det de som er problemet og ikke deg? For du holder jo hodet kaldt når du slenger dritt? Eller? Anonymous poster hash: db0c1...dd6
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #24 Skrevet 6. juli 2016 Folk som oppretter tråder her og så blir borte, så vi aldri får vite hvordan det gikk. Sånn som hun med julenissemannen feks. Lurer meg jo halvt ihjel! Anonymous poster hash: cb52e...121
Gjest Antarctica Skrevet 6. juli 2016 #25 Skrevet 6. juli 2016 Jeg ser det ikke som at du holder hodet kaldt, jeg mener at det er en hersketeknikk. Uansett hva du måtte føle inni deg om det. Ser du hva jeg gjorde nå? Jeg leste ikke tråden spesielt godt nei, la bare merke til språkbruken din. Jeg forstår ikke logikken din. Du kan spy ut av deg hva du vil, og hvis folk reagerer er det de som er problemet og ikke deg? For du holder jo hodet kaldt når du slenger dritt? Eller? Anonymous poster hash: db0c1...dd6 Ok, da sier vi det sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå