Anonym bruker Skrevet 4. juli 2016 #26 Skrevet 4. juli 2016 Fint hus for så vidt. Ikke helt min stil, men det betyr jo ikke noe for deg Jeg likte den kjøkkenøya jeg da, ekstra benkeplass og skapplass er jo bare et pluss, men litt snålt at det ikke er laget til så det er mulig/meningen å sitte inntil ene siden, ja. badet var veldig fint, men med altfor mye innsyn - som sikkert går an å fikse på altså, men det var nå det som slo meg da jeg så på bildene. Å måtte male huset i år er jo så klart en negativ ting, men det hadde ikke vært avgjørende for om jeg vill kjøpt huset eller ikke hvis dere ellers syns det er midt i blinken - samme med terrassen. Hadde vært greit å fått det opp i år, men ikke nødvendig. Det som trekker ned (og som ikke er så mye å gjøre med) er at tomten er liten og har veldig innsyn (joda, dere kan nok plante diverse som stenger noe for innsynet, men fikk en veldig "på utstilling" følelse av de bildene) og at det er altfor lite bodplass, særlig siden vaskerommet heller ikke så veldig stort ut.. Garasje er jo også noe, det koster jo endel, men er jo mulig å få på plass med tid og stunder. Det jeg likte var at planløsningen var god, at rommene var store og med grei takhøyde på rommene oppe (at det ikke ble for mye skråtak - verste jeg vet) og ikke minst at huset er såpass nytt. Anonymous poster hash: 07912...728
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2016 #27 Skrevet 4. juli 2016 Alle dere som sier at dette er billig, mener dere det? Hvor dyre hus har dere? Må jo bo seg ihjel i dag. Synes huset var fint, mye man kan gjøre med farger selv, om man ikke liker det så sterilt. Litt mye innsyn på tomta. Garasje er det sikkert satt av plass til iom at det er nybygg så det kan dere jo ordne med selv? Anonymous poster hash: d09ae...4cc For oss som bor i de store byene i landet, så er dette et veldig rimelig hus. Huset vi bor i har takst på 13 mill. Og ja, vi bor oss nesten ihjel, men det er et bra miljø for barna og en ny og veldig god skole. Så til dette huset.. Liker ikke tomten, og jeg synes ikke særlig om plassen. Liker heller ikke laminat. Et typisk kataloghus, men helt greit til den prisen Likte at kjøkken var stort, synes badene var fine (enn litt små), likte at soverommene er samlet i en etasje (greit når barna er små, kan være ulempe i tenårene). Savner forresten mer bodplass.. Anonymous poster hash: 4dad9...b4e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå