Gå til innhold

Hva synes dere om dette huset?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For det første så er ikke dette mitt hus. Vi har nylig solgt huset vårt og er på leting etter nytt. Dette huset har vi sett på en stund nå, har vært på privatvisning, og har delte meninger. Det har vært visninger, men det har gått ikke bra. De akspeterer ikke bud på under prisantydning.

Som sagt så har vi vært på privatvisning, og det er en del ting som trekker ned prisen. Huset MÅ males i år, det bør snekkres terrasse, det er ikke sentralstøvsuger, verken skorstein eller peis, kun varme i gulvet. Kjøkkenøy skjønner jeg ikke mening med, det er skapdører rundt hele, så ikke mulig å sitte der å spise feks, det er kun et vaskekum. Sånne ting får meg til å tenke at prisen er altfor høy. Men jeg er helt forelsket i huset. Elsker badene og rommene.

Hva tenker dere? Kom med råd, ting jeg kanskje ikke har sett osv?

http://m.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=73469904

Anonymous poster hash: 56ae8...f82

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor bør det snekres terrasse? Det kan dere jo gjøre når dere vil. Syntes kjøkkenøyen var kjempe fin. Ellers var huset greit. Ikke mitt drømmehus da.

Anonymous poster hash: a1786...9ed

Skrevet

Sterilt og iskaldt, og som du sier, det mangler ildsted.

Anonymous poster hash: 64f6c...8f8

Skrevet

Kjøkkenøy er ekstra benkeplass

Maling koster ikke all verden, men huset er høyt og du må ha lift eller stillas

I et sånt hus kan du sette inn vedovn med stålrør i stedet for skorstein, det vil funke

Terasse er ikke spseiselt dyrt og kan fikses neste sommer.

Anonymous poster hash: 9f7c1...6d5
Skrevet

Jeg liker ikke nye hus som later som om de er gamle. Det ser ut som om det er veldig lite lagringsplass, og ikke noe mer enn det aller mest nødvendige. Hvis dere noen ganger har overnattingsgjester, f.eks, hvor skal de bo? Jeg synes hagen er for liten, og jeg liker ikke området. Sistnevnte er vel ikke relevant for deg, siden du vil bo der, men jeg synes det er veldig lite sjarmerende med sånne nybyggerfelt der alle husene ligger oppi hverandre og alt er flatt og med mye innsyn. Det mangler også garasje. Det siste soverommet, som nå er walk in closet, har det egen dør eller må man gå inn via foreldresoverommet? 

Skrevet

Jeg liker hvite vegger. Men dette var bare ikke mulig å se for seg at kan bli annet enn sterilt uansett. Og kjøkkenøya er som du sier ubrukelig til noe som helst - den måtte hatt sitteplasser på minst en side for å være noe poeng.

Anonymous poster hash: f1b96...c60
Skrevet

Billig ihvertfall. Når alt er hvitt er det enkelt å sette sitt eget preg på det.

Anonymous poster hash: ee27a...f55

Skrevet

Helt greit hus,billig

Ting jeg ikke likte

1.hth kjøkken,det er elendig kvalitet(å ja har opplevd mange)

2.veldig små bad

3.ektremt trang tomt

4.veldig mye innsyn

Men flisespikkeri huset var fint og maling utvendig er ikke noe problem og fikse heler ikke terrasse.

Skrevet

Jeg skjønner ikke problemet med kjøkkenøya, den er jo ekstra benkplass og skapplass og ser fin ut. Hvorfor skal man sitte der når man har plass til bord rett ved siden av.

Jeg likte ikke utsiden, altfor åpent og bare innsyn overalt. Men det kan jo fikses. Likte virkelig ikke innsynet på det store bader, store vinduer med innsyn rett inn i dusjen

Det ser ikke ut som om det er en eneste bod i huset, det trekker veldig ned synes jeg.

Hvorfor må huset males i år?

Anonymous poster hash: 05dd1...b52
Skrevet

Helt feil for meg

Huset er forsåvidt ok selv om det er altfor sterilt, kaldt ogkjedelig

Tomten var forferdelig, liten og trang med folk på alle kanter

Altfor mye innsyn og null privatliv

Ingen kjeller, ingen boder, ingen lagring

Anonymous poster hash: ff886...0e7

Skrevet

Jeg skjønner ikke problemet med kjøkkenøya, den er jo ekstra benkplass og skapplass og ser fin ut. Hvorfor skal man sitte der når man har plass til bord rett ved siden av.

Jeg likte ikke utsiden, altfor åpent og bare innsyn overalt. Men det kan jo fikses. Likte virkelig ikke innsynet på det store bader, store vinduer med innsyn rett inn i dusjen

Det ser ikke ut som om det er en eneste bod i huset, det trekker veldig ned synes jeg.

Hvorfor må huset males i år?

Anonymous poster hash: 05dd1...b52

Fordi huset ble bygd 2015 og må males i år.

Hi

Skrevet

Jeg ser ikke problemet. Hvordan er huset i pris sett mot lignende hus i området? Alt du ber om, utenom maling av utside, er dine preferanser. Ikke noe som bør trekke prisen ned. Du kan ikke forvente at selger setter ned prisen fordi huset ikke passer dine preferanser.

Skrevet

Fordi huset ble bygd 2015 og må males i år.

Hi

Oj. Da flytter de jaggu kjapt de som har bodd der.

Anonymous poster hash: a1786...9ed

Skrevet

Nydelig hus, men jeg hadde fått helt fullstendig "angst" av å bo så "på utstilling". Grusom tomt, hage, konstruert og utrivelig, altfor mye innsyn og null privatliv. Dette hadde avgjort saken for meg.

Anonymous poster hash: 15ec5...8ac

Skrevet

Mye potensiale, men syns huset virket lite. Og hvordan kan man lage nye hus uten lagringsplass?! Vi hadde fått kjemeproblemer, med mindre det er plass til dobbelgarasje på tomten?

Anonymous poster hash: eded2...777

Skrevet

Alle dere som sier at dette er billig, mener dere det? Hvor dyre hus har dere? Må jo bo seg ihjel i dag.

Synes huset var fint, mye man kan gjøre med farger selv, om man ikke liker det så sterilt.

Litt mye innsyn på tomta.

Garasje er det sikkert satt av plass til iom at det er nybygg så det kan dere jo ordne med selv?

Anonymous poster hash: d09ae...4cc

Skrevet

Synes det er alt for åpent, og lite ute. Man sitter jo på utstilling. Og inne var det sterilt og kjedelig.

Anonymous poster hash: 8c59b...c34
Skrevet

Tuahekk fikser innsyn problemet, helt greit og skjønner hvorfor eier ikke vil ned i pris. Det er et nytt hus jo!

Anonymous poster hash: 40ed9...2e4
Skrevet

Det verste med dette huset er tomten, den er jo helt forferdelig. Man er er helt på utstilling uansett hvor man snur seg og jeg ser ikke helt hvordan det kan bli fint heller, må iallfall årevis med hekkevoksing til.

Jeg syns også badene er fine, og det er fine vinduer i huset. Men, hva skal man med totalt innsyn på badet? Jeg er ganske frigjort av meg, men hadde hatt store problemer på det badet der.

Kjøkkenet er kjedelig. Resten av huset også, men det kan jo enkelt piffes opp litt med maling og tapet.

Dårlig med lagringsplass.

Anonymous poster hash: 93687...617

Skrevet

Syns huset var kjempefint! Der kunne vi lett ha bodd 😃

Anonymous poster hash: ddc4c...319

Skrevet

Fint :-) Med hekk, persienner/frosting på vinduene kan problemene som de andre har nevnt fort løses.

Anonymous poster hash: cf3b3...f10

Skrevet

Jeg liker det. Veldig moderne. Litt sterilt mtp farger og møbler, men det jo enkelt å fikse.

Skrevet

Alle dere som sier at dette er billig, mener dere det? Hvor dyre hus har dere? Må jo bo seg ihjel i dag.

Synes huset var fint, mye man kan gjøre med farger selv, om man ikke liker det så sterilt.

Litt mye innsyn på tomta.

Garasje er det sikkert satt av plass til iom at det er nybygg så det kan dere jo ordne med selv?

Anonymous poster hash: d09ae...4cc

Kjøpte hus for 10 år siden til 4 mill. Ville nok ha fått solgt det i dag for 8 mill, men har ingen planer om det. Her får man knapt nok et lite rekkehus for 4 mill nå.

Anonymous poster hash: ee27a...f55

Skrevet

Dette er på fjellfoten og det huset er litt dyrt ja. Som sagt det har en del mangler, ingen bod verken inne eller ute, kjedelig kjøkken og ingen peis. Da synes jeg at huset er for dyrt.

Solgte huset mitt nylig, med to boder, garasje til en bil, kjøkken som ikke kan sammenlignes med dette, nymalt hus osv.

Har bodd i huset i to år og brukt mye penger på det.

Hi

Skrevet

Likte godt huset, men ut fra bildene, ser det ut som det er veldig mye innsyn. Ingen steder å gjemme seg av litt. Jeg kunne godt hatt huset, men plasseringen, og alle husene rundt hadde jeg ikke taklet. Ville heller gått for et mindre attraktivt hus med en bedre plassering. Huset kan en alltid få gjort noe med, men plasseringen er det verre med.

Anonymous poster hash: 35ac7...98a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...