Anonym bruker Skrevet 3. juli 2016 #26 Skrevet 3. juli 2016 Enig med Miss Marple! Det er snakk om en katt!!! Ikke en unge... Faren til hi kommer tirsdag, hysteriske folk. Og ja jeg er katteeier og har hatt samme katt nå i 13 år og tar godt vare på henne! Anonymous poster hash: 8bb94...4f4
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2016 #27 Skrevet 3. juli 2016 Nå kan dere roe ned og la blodtrykket senke seg. Katten er kommet til rette og på vei til kennel. Min far kan holde seg hjemme han også. Hi Anonymous poster hash: 9e6ab...3c1
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2016 #28 Skrevet 3. juli 2016 Jeg som trodde jeg var hysterisk hønemor når det kom til dyra mine er visst ingenting i forhold til disse folka her inne. Hjelpes! Fint at det ordnet seg Hi! Kos deg på ferie! Anonymous poster hash: 88259...3c6
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2016 #29 Skrevet 3. juli 2016 Nå kan dere roe ned og la blodtrykket senke seg. Katten er kommet til rette og på vei til kennel. Min far kan holde seg hjemme han også. Hi Anonymous poster hash: 9e6ab...3c1 Særlig! Det sier du bare fordi du ikke orker at noen er uenige med deg. Men ok, god tur. Håper katten koser seg på kennel. Anonymous poster hash: b2c09...9f7
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2016 #30 Skrevet 3. juli 2016 Der ser dere katten i buret. Anonymous poster hash: 9e6ab...3c1
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2016 #31 Skrevet 3. juli 2016 Der ser dere katten i buret. Anonymous poster hash: 9e6ab...3c1 Bildet kom ikke med. Prøver igjen. Anonymous poster hash: 9e6ab...3c1
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2016 #32 Skrevet 3. juli 2016 Nei. Da vet jeg ikke. Har prøvd to ganger å legge ved bilde av katten. Da vet jeg ikke. Dere får velge selv om dere tror på det eller ikke. Hi Anonymous poster hash: 9e6ab...3c1
savvy Skrevet 3. juli 2016 #33 Skrevet 3. juli 2016 Nå kan dere roe ned og la blodtrykket senke seg. Katten er kommet til rette og på vei til kennel. Min far kan holde seg hjemme han også. Hi Anonymous poster hash: 9e6ab...3c1 Tror ikke et sekund på deg. Til deg der oppe, om så turen kosta meg 40000 hadde jeg fremdeles ikke dratt. Mitt ansvar som kattens omsorgskilde. Så enkelt er det bare.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2016 #34 Skrevet 3. juli 2016 Nei. Da vet jeg ikke. Har prøvd to ganger å legge ved bilde av katten. Da vet jeg ikke. Dere får velge selv om dere tror på det eller ikke. Hi Anonymous poster hash: 9e6ab...3c1 Ikke bry deg om det, hi. Hvorfor i all verden skulle du lyve inne på et anonymforum?🙄Noen tenker alltid det verste om andre. Så bra at dere fant pusen! God tur☀️ Anonymous poster hash: a046d...97b
*Miss Marple* Skrevet 3. juli 2016 #35 Skrevet 3. juli 2016 Tror ikke et sekund på deg. Til deg der oppe, om så turen kosta meg 40000 hadde jeg fremdeles ikke dratt. Mitt ansvar som kattens omsorgskilde. Så enkelt er det bare. Heldigvis betyr det ingenting hva du tror eller ikke. Godt at katten kom til rette, Hi, nå kan dere slappe av og kose dere på ferie. God tur!
februarprins2013 Skrevet 3. juli 2016 #36 Skrevet 3. juli 2016 så fint at den kom igjen jeg reiste også fra katten min,men da var det noe som holdt utsikt ,men dessverre var han blitt påkjørt og de som kjørte på han sa ikke i fra fikk tlf fra dyrlegen 3 dager etter vi dro, og han regnet med at han ble påkjørt 2 dager før vi dro
savvy Skrevet 3. juli 2016 #37 Skrevet 3. juli 2016 Nei. Da vet jeg ikke. Har prøvd to ganger å legge ved bilde av katten. Da vet jeg ikke. Dere får velge selv om dere tror på det eller ikke. Hi Anonymous poster hash: 9e6ab...3c1 Og å legge ved bilde skal bevise eksakt hva? Jeg har masse bilder på tlf av kattene fra før jeg :/. Jaja, håper du snakker sant og at katten er tilbake. God ferie
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2016 #38 Skrevet 3. juli 2016 Og å legge ved bilde skal bevise eksakt hva? Jeg har masse bilder på tlf av kattene fra før jeg :/. Jaja, håper du snakker sant og at katten er tilbake. God ferie Prøvde å legge ved bilde av katten i buret sitt med dagens avis. Da jeg vet dere tviler på alt. Men fikk det ikke lastet opp. Så du får velge selv om du tror på det. Hi Anonymous poster hash: 9e6ab...3c1
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2016 #39 Skrevet 3. juli 2016 Dette! Og det holder ikke å be naboer "følge med". Noen må bo i huset deres og slippe den inn når den dukker opp. Noe tilsvarende gjorde nemlig naboen min, fant ikke katta to dager før ferie - men de bare dro. Så katta ble igjen og var aleine ute et par dager, før den fant et åpent vindu eller noe, hva vet jeg, og "flyttet inn" hos oss. Problemet var at vi dro på ferie selv, og visste ikke at den hadde sneket seg inn. Hvordan tror du det så ut da vi kom hjem...? Du risikerer at forsikringsselskapet ditt ikke vil dekke evt skader den gjør mens du er borte. Vi måtte kassere madrasser og tepper, og vaske rundt. Om katten sniker seg inn til en nabo som så drar på ferie, er det svært lite noen får gjort før Nabon kommer hjem uansett, ikke sant? Anonymous poster hash: 6d61b...00e
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2016 #40 Skrevet 4. juli 2016 Haha, herregud. Jeg hadde glatt reist, det er en KATT! De klarer seg. Anonymous poster hash: f2d42...0ba
Gjest Darwinia:-) Skrevet 4. juli 2016 #41 Skrevet 4. juli 2016 Prøvde å legge ved bilde av katten i buret sitt med dagens avis. Da jeg vet dere tviler på alt. Men fikk det ikke lastet opp. Så du får velge selv om du tror på det. Hi Anonymous poster hash: 9e6ab...3c1 Det hadde ikke hjulpet. Sånne utspekulerte, ondskapsfulle monstre som deg, som ikke er villig til å sette alt på styr for slike guddommelige skapninger er virkelig ikke til å stole på. Du har sikkert photoshoppet inn dagens avis uansett😠 *ironi* God tur, HI. Flott at katten kom til rette. Men hadde den ikke kommet til rette så hadde det også gått helt fint. Du hadde jo ordnet med stell.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå