Anonym bruker Skrevet 3. juli 2016 #51 Skrevet 3. juli 2016 Har 1 barn og skal ikke ha flere. Vil ikke ha barn med ulike fedre. Anonymous poster hash: ede83...d23
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2016 #52 Skrevet 3. juli 2016 Jeg har tre barn og skulle virkelig ønske jeg stoppet med første! Egentlig er nok ikke det å ha barn noe for meg i det hele tatt. Anonymous poster hash: f84aa...cc6
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2016 #53 Skrevet 3. juli 2016 Har 1 barn og skal ikke ha flere. Vil ikke ha barn med ulike fedre. Anonymous poster hash: ede83...d23 Jeg er i samme situasjon. Og jeg sliter enormt med dette, jeg har mange søsken selv, og skulle gjerne gitt mitt barn søsken, muligheten til å bli tante og så videre. Men jeg ønsker ikke, og tørr heller ikke, å få barn med en ny mann. Det er min store sorg. Anonymous poster hash: 56502...c7c
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2016 #54 Skrevet 3. juli 2016 Anbefaler hi å google artikkelen " Why only children are awesome" ( alrså enebarn, ikke bare barn). Anonymous poster hash: 6342e...d3d
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2016 #55 Skrevet 3. juli 2016 Glemte å skrive at jeg vet mamma ikke klarte å bli gravid igjen etter meg. Hadde jeg fått vite at hun bevisst valgte at jeg ikke skulle få søsken hadde blitt kjempe lei meg og bitter Anonymous poster hash: 3de7f...b95 Huff, det var trist å lese. Mener du virkelig det? De fleste voksne tar jo slike store valg etter å ha tenkt nøye gjennom saken, og velger det de mener er best for sin familie. Ville du blitt bitter fordi foreldrene dine valgte å få bare ett barn (deg)? Anonymous poster hash: 94feb...16a
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2016 #56 Skrevet 3. juli 2016 Tusen takk for alle svar! Det har vært veldig nyttig å lese svarene som har kommet inn. Jeg sitter igjen med én hovedtanke, og det er at vi må virkelig ville få et barn til før vi starter ev. prøving. Ingen andre argumenter, verken de følelsesmessige, økonomiske eller praktiske, er så viktig som at man virkelig må ville det. Hi Anonymous poster hash: 94feb...16a
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2016 #57 Skrevet 3. juli 2016 Jeg har hverken kropp eller psyke til å få et til. Derfor velger jeg å være ei god mot til en istedet for ei rævva mor til to. Anonymous poster hash: c6acd...f4a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå