Anonym bruker Skrevet 3. juli 2016 #26 Skrevet 3. juli 2016 Jeg ønsker å se ut som jeg kan sminke meg, og jeg vil at flest mulig skal synes at det er pent. Jeg ønsker ikke å se ut som jeg har forsøkt på noe, og mislykkes! Anonymous poster hash: f3a52...385
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2016 #27 Skrevet 3. juli 2016 Jeg har tykt lyst laaaangt hår, og jeg blir snart 40. Noe som her inne er absolutt bannlyst, har jeg skjønt! Om noen kom å "anbefalte" meg å klippe meg kort for å være "moderne" hadde jeg ledd høyt! Jeg liker ikke å være moderne, men jeg er pen fordet.. Anonymous poster hash: da3a1...c96
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2016 #28 Skrevet 3. juli 2016 Jeg har tykt lyst laaaangt hår, og jeg blir snart 40. Noe som her inne er absolutt bannlyst, har jeg skjønt! Om noen kom å "anbefalte" meg å klippe meg kort for å være "moderne" hadde jeg ledd høyt! Jeg liker ikke å være moderne, men jeg er pen fordet.. Anonymous poster hash: da3a1...c96 Nettopp! Og noen synes de er såå fine med tatoverte øyenbryn. Andre igjen elsker sin tights og tunika.. Anonymous poster hash: 5fb45...3d9
Gjest Jigglewiggle Skrevet 4. juli 2016 #29 Skrevet 4. juli 2016 Dobbelpost er fjernet. JW, moderator.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå