Gå til innhold

Dere som mistet mye blod under fødselen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Wow rart å høre om flere som opplevde det så alvorlig, til deg over. Mistet 6 liter , føler jeg har mindre energi enn mange men ikke noe som plager meg ( var kanskje litt lat før og hehe) men kom meg som sagt fort, eller startet ivertfall med normale livet igjen fort. Kanskje noe med hvordan kroppen tar imot nytt blod ? Jeg byttet jo som sagt ut alt.

Anonymous poster hash: 7e282...68a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mistet ca 1 liter hver gang. Hb på 4.2 med første, 6 med nr 2.

Hanglet i noen uker ig slet med kraftig hodepine

Anonymous poster hash: 3b1de...774

Skrevet

Jeg mistet 4 liter blod under fødselen og var en hårsbredd fra å dø, jeg fikk blod når legene jobbet for å redde meg, men det var ikke nok. To dager etter fødselen ble blodprosenten målt til 3,3 og jeg fikk blodoverføring igjen. Etter det har jeg gått på spesialitet og fått jernsprøyter jevnlig. Dette er 3 år siden og fortsatt har jeg ikke klart å få opp blodprosenten på mer enn 6,7. Jeg har blitt utredet på alle områder, og ingen finner ut hvorfor jeg ikke klarer å få opp blodprosenten mer noe som er veldig frustrerende da jeg blir fort sliten og svimmel pga det.

Anonymous poster hash: b207c...a1e

Huff, kan jeg spør hva som skjedde siden det ble så kritisk? 💙

Anonymous poster hash: ad57b...713

Skrevet

Mistet halvannen liter blod, og fikk blodoverføring dagen etter. Hadde HB på 6.3. Så jerntabelletter en stund. Er 3 måneder siden fødsel, og har følt meg fin nesten hele tiden. Den første uka var jeg endel svimmel, og suste litt i ørene, men gikk relativt fort over. 

Anonymous poster hash: 843a1...8ed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...