Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #76 Skrevet 5. juli 2016 NÅ snakker vi! Sommeren er tilbake 🍉🌴🐝🐞🌻 Anonymous poster hash: 57261...4e5
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #77 Skrevet 5. juli 2016 18 grader og skiftende skydekke er ikke sommervær. 25-30 og stekende sol, slik vi hadde for 1 mnd siden - da nærmer vi oss. Sukk. Tøyenbadet i dag igjen. Anonymous poster hash: 57261...4e5 ha-ha... Det er DETTE vi har i Trondheimsområdet. Tviler på om øst- og sørlendinger hadde nytt "sommerværet" vi har her, men selv jeg,- en værsyk trønder, synes vi har hatt fantastisk sommervær... Opp mot 20 grader i skyggen,- vekslende blå himmel og lett skydekke og noen regnskyll på ettermiddager/kvelder....... I går (og i dag???) har vi ca 17-18 grader i skyggen og sol, så helt ok.. Selv om gåsehuden kommer om sole forsvinner noen minutter bak en sky...Soler seg læll! Og nyter SOMMERværet! Nord-Norge derimot har vel faktisk hatt "sommer" slik man har det på Østlandet,- og unner de det,- virkelig.. Hører rykter om at til og med myggen, knotten og kleggen er tørket vekk??! Nyt det! Det hører ikke til normalen vil jeg tro Anonymous poster hash: bf8ea...4e3
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #78 Skrevet 5. juli 2016 Om du føler at du må ha opp mot 30 grader for å få sommerfølelsen, så bør en tenke på å reise bort. Her på vestlandet er vi storfornøyd når temperaturen stiger over 17-18 grader. Regner ikke med så mye mer. Eller kanskje i August, da hender det vi har en "hetebølge". Men 30 grader, det hører sjeldenheten til. Anonymous poster hash: be6ed...590
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 5. juli 2016 #79 Skrevet 5. juli 2016 Når Gud skapte Norge så han på det og sa: Dette er det vakreste jeg har skapt! La oss vaske det hver dag og sånn ble det!
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #80 Skrevet 5. juli 2016 Vi skal reise bort har jeg jo skrevet. Vi skal til SYDEN. Men, jeg vil ha ordentlig sommer her hjemme og. Har kjøpt 2 nye bikinier (på Change), og det er dumt om de bare blir brukt i 2 uker i sommer. (I SYDEN). HI Anonymous poster hash: 57261...4e5
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #81 Skrevet 5. juli 2016 Elsker sommerværet her. Varierer hver dag. Ikke for varmt. 15 gr og sol er perfekt enkelte dager! Er høygravid, og dette er det perfekte sommerværet! 😍 Anonymous poster hash: a0d8f...23a
Ylva og Mathilde Skrevet 5. juli 2016 #82 Skrevet 5. juli 2016 Dette er en vanlig kjip sommer i Oslo ja, men veldig typisk stabilt ustabilt. Skal du ut, må du pakke for alt fra 14-25 grader, sol OG regn. Vanskelig å planlegge noe. Langtidsvarselet er nedtrykkende, maks 20 grader neste uke, og temperaturer ned i 13. Det var det i Mars/April og, skulle jo være mulig å få det litt varmere i Juli?! Nedtur. Men, for glad i denne byen og landet til å bli klimaflyktning og..
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #83 Skrevet 5. juli 2016 Vi badet på Frognerbadet i dag. Regnet bittelitt mens vi var der, da dro de fleste. 5 min etterpå skinte sola fra sktfri himmel. Varmere i vannet enn i lufta. Deilig å kjenne sola varme på kroppen. Hi Anonymous poster hash: 57261...4e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå