Gå til innhold

Hva skjedde med sommeren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

NÅ snakker vi! Sommeren er tilbake 🍉🌴🐝🐞🌻

Anonymous poster hash: 57261...4e5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

18 grader og skiftende skydekke er ikke sommervær. 25-30 og stekende sol, slik vi hadde for 1 mnd siden - da nærmer vi oss. Sukk. Tøyenbadet i dag igjen.

ha-ha... Det er DETTE vi har i Trondheimsområdet. Tviler på om øst- og sørlendinger hadde nytt "sommerværet" vi har her, men selv jeg,- en værsyk trønder, synes vi har hatt fantastisk sommervær... Opp mot 20 grader i skyggen,- vekslende blå himmel og lett skydekke og noen regnskyll på ettermiddager/kvelder....... I går (og i dag???) har vi ca 17-18 grader i skyggen og sol, så helt ok.. Selv om gåsehuden kommer om sole forsvinner noen minutter bak en sky...Soler seg læll! Og nyter SOMMERværet!

Nord-Norge derimot har vel faktisk hatt "sommer" slik man har det på Østlandet,- og unner de det,- virkelig.. Hører rykter om at til og med myggen, knotten og kleggen er tørket vekk??! Nyt det! Det hører ikke til normalen vil jeg tro :)

Anonymous poster hash: bf8ea...4e3

Skrevet

Om du føler at du må ha opp mot 30 grader for å få sommerfølelsen, så bør en tenke på å reise bort. Her på vestlandet er vi storfornøyd når temperaturen stiger over 17-18 grader. Regner ikke med så mye mer. Eller kanskje i August, da hender det vi har en "hetebølge". Men 30 grader, det hører sjeldenheten til.

Anonymous poster hash: be6ed...590
Skrevet

Når Gud skapte Norge så han på det og sa: Dette er det vakreste jeg har skapt! La oss vaske det hver dag og sånn ble det!

Skrevet

Vi skal reise bort har jeg jo skrevet. Vi skal til SYDEN. Men, jeg vil ha ordentlig sommer her hjemme og. Har kjøpt 2 nye bikinier (på Change), og det er dumt om de bare blir brukt i 2 uker i sommer. (I SYDEN).

HI

Skrevet

Elsker sommerværet her. Varierer hver dag. Ikke for varmt. 15 gr og sol er perfekt enkelte dager!

Er høygravid, og dette er det perfekte sommerværet! 😍

Anonymous poster hash: a0d8f...23a

Skrevet

Dette er en vanlig kjip sommer i Oslo ja, men veldig typisk stabilt ustabilt. Skal du ut, må du pakke for alt fra 14-25 grader, sol OG regn. Vanskelig å planlegge noe. Langtidsvarselet er nedtrykkende, maks 20 grader neste uke, og temperaturer ned i 13. Det var det i Mars/April og, skulle jo være mulig å få det litt varmere i Juli?! Nedtur.

Men, for glad i denne byen og landet til å bli klimaflyktning og..

Skrevet

Vi badet på Frognerbadet i dag. Regnet bittelitt mens vi var der, da dro de fleste. 5 min etterpå skinte sola fra sktfri himmel. Varmere i vannet enn i lufta. Deilig å kjenne sola varme på kroppen.

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...