Anonym bruker Skrevet 2. juli 2016 #51 Skrevet 2. juli 2016 Jaaa, det er digg.. Regnet kom i ettermiddag, men bra med litt regn også Vi er heller ikke så kravstore som oslofolket. 15 grader med sol og skyer er god sommertemp her😍 Anonymous poster hash: a0d8f...23a 15 grader og sol er jo shortsvær her oppe:-) Nei vi er ikke kravstore, tar det finværet vi kan få! Anonymous poster hash: eef13...591
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2016 #52 Skrevet 2. juli 2016 Siden dere trøndere og finnmarlinger er så dårlig vant; Dere kan ha deres normale +3 igjennom hele sommeren. Dere vet jo knapt om annet. Myggen kan dere ha og. Er dere klar over hvordan vi i Oslo har det? Vi er ikke vant til under 20-25 grader om sommeren. Skal vi lide oss gjennom både regn og annet gris? Anonymous poster hash: 57261...4e5 Sånn er det å bo i Norge. Sommeren er består av både sol og regn. Gjør det beste ut av det:-) og tenk... dere hadde noen dager med snø i vinter også Anonymous poster hash: eef13...591
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2016 #53 Skrevet 2. juli 2016 Jeg tuller ikke. Har du sett værmeldingen? Anonymous poster hash: 57261...4e5 Ja Anonymous poster hash: db61a...aaa
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2016 #54 Skrevet 2. juli 2016 Regner det non-stop i tropiske strøk? Anonymous poster hash: 57261...4e5 Ja, i alle fall om sommeren. Kalles monsun! 😂 Anonymous poster hash: c4785...c06
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2016 #55 Skrevet 3. juli 2016 Siden dere trøndere og finnmarlinger er så dårlig vant; Dere kan ha deres normale +3 igjennom hele sommeren. Dere vet jo knapt om annet. Myggen kan dere ha og. Er dere klar over hvordan vi i Oslo har det? Vi er ikke vant til under 20-25 grader om sommeren. Skal vi lide oss gjennom både regn og annet gris? Anonymous poster hash: 57261...4e5 Ja,selvsagt skal dere lide dere gjennom skit været dere og. Det skulle bare mangle! Om du ønsker stabil sommer og sol året rundt, er Norge ikke det rette landet å bo i. Selv er jeg trønder, og bor i Nord-Norge, og nyter det sommerlige været i full drag :) Utrolig deilig med over 20 grader. Vi hadde forøvrig grillingen i ettermiddag. Håper dette flotte været fortsettes til langt uti oktober :) Anonymous poster hash: 300b9...2bc
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2016 #56 Skrevet 3. juli 2016 Får satse at global oppvarming gjør susen. Norsk sommer my ass. Bor 2000 km sør fra Tromsø, ja, da er det ikke urimelig å forvente at temperaturene er en del høyere. I årsgjennomsnitt er Sørlandet værvinneren, så dere Finnmarkinger får nyte de få dagene dere får med sommervær i året. Er nok bare at rekordsommer 2014 sitter så fersk i hukommelsen som gjør det surt å holde ut i år. Anonymous poster hash: 63e82...2dd
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2016 #57 Skrevet 3. juli 2016 Ååååå ja, jeg husker sommeren for to år siden. Det var sol, sol, sol og atter sol. Varmt og godt, hveeer dag. Sommeren er så kort, vips er den over. Og da er det ekstra leit om den bare besto av regn og innendørs bading på Tøyenbadet. Hi Anonymous poster hash: 57261...4e5
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2016 #58 Skrevet 3. juli 2016 Får satse at global oppvarming gjør susen. Norsk sommer my ass. Bor 2000 km sør fra Tromsø, ja, da er det ikke urimelig å forvente at temperaturene er en del høyere. I årsgjennomsnitt er Sørlandet værvinneren, så dere Finnmarkinger får nyte de få dagene dere får med sommervær i året. Er nok bare at rekordsommer 2014 sitter så fersk i hukommelsen som gjør det surt å holde ut i år. Anonymous poster hash: 63e82...2dd Men der er jo akkurat det finnmarkingene gjør. Nyter det når det er bra, holder munn når det er dårlig. I sør tror de finvær er noe de har gjort seg fortjent til, derfor tar det det for gitt, og furter når det uteblir. Hvis det er noen trøst tordnet det og regnet her i formiddag... Anonymous poster hash: c4785...c06
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2016 #59 Skrevet 3. juli 2016 Men der er jo akkurat det finnmarkingene gjør. Nyter det når det er bra, holder munn når det er dårlig. I sør tror de finvær er noe de har gjort seg fortjent til, derfor tar det det for gitt, og furter når det uteblir. Hvis det er noen trøst tordnet det og regnet her i formiddag... Anonymous poster hash: c4785...c06 Litt opphold her i Oslo nå. Det er forskjell i været når du bor i Vadsø eller i Oslo. Velger du å være nærmeste nabo til nordpolen, javel, da kan du ikke forvente en lang og het sommer. Men bor du i Oslo, Norges navle, ja da har du lov å syte når det er regn og kaldt. Anonymous poster hash: 57261...4e5
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2016 #60 Skrevet 3. juli 2016 Litt opphold her i Oslo nå. Det er forskjell i været når du bor i Vadsø eller i Oslo. Velger du å være nærmeste nabo til nordpolen, javel, da kan du ikke forvente en lang og het sommer. Men bor du i Oslo, Norges navle, ja da har du lov å syte når det er regn og kaldt. Anonymous poster hash: 57261...4e5 Nei, det er da nettopp da du bør holde munn! For du har det så varmt generelt! Anonymous poster hash: c4785...c06
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2016 #61 Skrevet 3. juli 2016 Litt opphold her i Oslo nå. Det er forskjell i været når du bor i Vadsø eller i Oslo. Velger du å være nærmeste nabo til nordpolen, javel, da kan du ikke forvente en lang og het sommer. Men bor du i Oslo, Norges navle, ja da har du lov å syte når det er regn og kaldt. Anonymous poster hash: 57261...4e5 Hehehehehe....du er klar over at Oslo er langt nord også? Forøvrig bor jeg selv i Oslo og jo vi er helt klart vant til at sommeren består av sommertemperaturere under 20 graer og regn, og nei vi har ikke større rett til å klage enn de i Nord-Norge. Forøvrig så er Oslo hovedstaden i et land veldig langt nord og når det kommer til stabil varmt sommer så kan man overhodet ikke forvente at det er slik i Oslo heller. Ser man på Norge i Europeisk sammenheng så spiller det liten rolle om man bor i Oslo eller Tromsø når det kommer til sommer. Det er noen forskjeller mellom Oslo og Tromsø, og Oslo har nok noen flere sommerdager, men sammenligner man med f.eks Spania så forstår alle oppegående mennesker at vi ikke kan forvente en stabil sommer med lite regn og høye temperaturer. Forøvrig så bør du heller bruke tiden din på å benytte de fine stundene vi har. I dag har jeg og jenta mi vært og badet til tross for at det ikke er strålende sol, de fleste barn synes nemlig det er gøy å bade ute selvom det ikke er strålende sol. Anonymous poster hash: dc77b...fbc
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2016 #62 Skrevet 3. juli 2016 Nei, det er da nettopp da du bør holde munn! For du har det så varmt generelt! Anonymous poster hash: c4785...c06 Jeg holder ikke munn! Og jeg kan klage så mye jeg vil! KLAGEKLAGEKLAGE! Hi Anonymous poster hash: 57261...4e5
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2016 #63 Skrevet 3. juli 2016 Hehehehehe....du er klar over at Oslo er langt nord også? Forøvrig bor jeg selv i Oslo og jo vi er helt klart vant til at sommeren består av sommertemperaturere under 20 graer og regn, og nei vi har ikke større rett til å klage enn de i Nord-Norge. Forøvrig så er Oslo hovedstaden i et land veldig langt nord og når det kommer til stabil varmt sommer så kan man overhodet ikke forvente at det er slik i Oslo heller. Ser man på Norge i Europeisk sammenheng så spiller det liten rolle om man bor i Oslo eller Tromsø når det kommer til sommer. Det er noen forskjeller mellom Oslo og Tromsø, og Oslo har nok noen flere sommerdager, men sammenligner man med f.eks Spania så forstår alle oppegående mennesker at vi ikke kan forvente en stabil sommer med lite regn og høye temperaturer. Forøvrig så bør du heller bruke tiden din på å benytte de fine stundene vi har. I dag har jeg og jenta mi vært og badet til tross for at det ikke er strålende sol, de fleste barn synes nemlig det er gøy å bade ute selvom det ikke er strålende sol. Anonymous poster hash: dc77b...fbc Joda jeg kan klage. Og jeg forbeholder meg min rett til det. Vi har badet 5 dager i regnet nå, både inne OG ute. I dag skal på på Tøyenbadet. KLAGEKLAGE K L A G E! Anonymous poster hash: 57261...4e5
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2016 #64 Skrevet 3. juli 2016 Joda jeg kan klage. Og jeg forbeholder meg min rett til det. Vi har badet 5 dager i regnet nå, både inne OG ute. I dag skal på på Tøyenbadet. KLAGEKLAGE K L A G E! Anonymous poster hash: 57261...4e5 Men vet du hva, da kan du bare fortsette å klage og skape deg selv en dårlig sommer. Du er tydeligvis ei som ikke evner å se muligheter og som bare må klage uansett så da avsluttes diskusjonen og du kan sitte å furte helt for deg selv. Jeg synes forøvrig synd i barna dine som har en så negativ mor, men de har vel lært å klage av deg og er sikkert like "sjarmerende" som deg. Forslaget er da at dere bruker sommeren til å klage og komme tilbake på jobb og skole/barnehage etter ferien og være sure fordi dere har hatt det helt jævlig, mens andre har sett muligheter og har hatt en aldeles strålende sommer og er full av energi. Rister på hodet og er sjeleglad for at jeg ikke har slike sutrepaver som deg i min omgangskrets! Anonymous poster hash: dc77b...fbc
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2016 #65 Skrevet 3. juli 2016 Men vet du hva, da kan du bare fortsette å klage og skape deg selv en dårlig sommer. Du er tydeligvis ei som ikke evner å se muligheter og som bare må klage uansett så da avsluttes diskusjonen og du kan sitte å furte helt for deg selv. Jeg synes forøvrig synd i barna dine som har en så negativ mor, men de har vel lært å klage av deg og er sikkert like "sjarmerende" som deg. Forslaget er da at dere bruker sommeren til å klage og komme tilbake på jobb og skole/barnehage etter ferien og være sure fordi dere har hatt det helt jævlig, mens andre har sett muligheter og har hatt en aldeles strålende sommer og er full av energi. Rister på hodet og er sjeleglad for at jeg ikke har slike sutrepaver som deg i min omgangskrets! Anonymous poster hash: dc77b...fbc Hjemme hos oss klager vi alle på det dårlige været. Samtidig som vi forbanner nordlendingene som har tatt vårt fine vær. Ungene vil ikke ut, de er ikke vant til dårlig vær. Så vi leser på yr og krysser fingre. Anonymous poster hash: 57261...4e5
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2016 #66 Skrevet 3. juli 2016 Hjemme hos oss klager vi alle på det dårlige været. Samtidig som vi forbanner nordlendingene som har tatt vårt fine vær. Ungene vil ikke ut, de er ikke vant til dårlig vær. Så vi leser på yr og krysser fingre. Anonymous poster hash: 57261...4e5 Da får dere dra nordover på ferie i år da:-) Man gjør det beste man kan for at alle skal ha det bra,høres ut som dere kun ser problemer og ikke løsninger. Ser litt av det samme når vinteren kommer, alle blir så overrasket når det komme snø etter 1.nov og har derfor ikke byttet dekk. Anonymous poster hash: eef13...591
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2016 #67 Skrevet 3. juli 2016 Her er det sommer😊😊 Anonymous poster hash: 4146d...818
Gjest Darwinia:-) Skrevet 3. juli 2016 #68 Skrevet 3. juli 2016 Vi i Nord-Norge har stjælt den. Som hevn for at vi ikke får jernbane. Kos dere med toget deres, for sommeren, den er vår. Mooahaha! Neida, vi har bare lånt den litt. Dere får den tilbake på tirsdag😊
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2016 #69 Skrevet 3. juli 2016 Men der er jo akkurat det finnmarkingene gjør. Nyter det når det er bra, holder munn når det er dårlig. I sør tror de finvær er noe de har gjort seg fortjent til, derfor tar det det for gitt, og furter når det uteblir. Hvis det er noen trøst tordnet det og regnet her i formiddag... Anonymous poster hash: c4785...c06 Hehe, du tok ordene fra munnen min Som sagt er jeg trønder og bor for tida i Finnmark. Har selv bodd en del år i Oslo og andre steder i sør, jammen meg klaget søringer titt og ofte over været. Mens her oppi nord, så tar de det som kommer. Anonymous poster hash: 300b9...2bc
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2016 #70 Skrevet 3. juli 2016 Hva er vitsen med VÆR om man ikke kan klage på det??? Hi Anonymous poster hash: 57261...4e5
Millamelis Skrevet 4. juli 2016 #71 Skrevet 4. juli 2016 "Ikke vær så sint på været - været gjør så godt det kaaaain"
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2016 #72 Skrevet 4. juli 2016 Sommeren har bare tatt en liten ferie. Den kommer nok tilbake. I alle fall når skolen begynner igjen. Da pleier det alltid å være fint. Anonymous poster hash: 19a47...010
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2016 #73 Skrevet 4. juli 2016 Hurraa, i dag har det ikke regnet! Og i helga blir det 25 grader! Det hjalp å klage. I morgen blir det bading på Hovedøen 😃 Anonymous poster hash: 57261...4e5
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2016 #74 Skrevet 4. juli 2016 Badet idag vi også, og var ute i skogen til langt på kveld. Deilig med en sommerdag her på Østlandet igjen, etter alt det kjipe gråværet☀️😎☀️😎☀️ og jo, alle har da lov å klage på været, TIL OG MED oss "bortskjemte" søringer! Anonymous poster hash: 1e79d...447
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2016 #75 Skrevet 4. juli 2016 Badet idag vi også, og var ute i skogen til langt på kveld. Deilig med en sommerdag her på Østlandet igjen, etter alt det kjipe gråværet☀️😎☀️😎☀️ og jo, alle har da lov å klage på været, TIL OG MED oss "bortskjemte" søringer! Anonymous poster hash: 1e79d...447 Jeg syns det er lov å klage på regnet. Ikke tar det seg nær av det heller. Så godt å kjenne sola i ansiktet i dag. Har handlet inn frukt og snack og mat til en lang dag ved sjøen i morgen. Jeg er sååå glad 😍 Anonymous poster hash: 57261...4e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå