Anonym bruker Skrevet 1. juli 2016 #26 Skrevet 1. juli 2016 Jeg er 33 år og moren min kaller meg fortsatt for jentungen 😂 Men ellers føler jeg ikke at jeg blir behandlet som er barn. Svigers på mannen min, derimot...! Det provoserer meg, aller mest at han bare jatter med. Mannen er snart 40 år. Noen foreldre er vel kanskje bare slik? Anonymous poster hash: e5eaa...ea2
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2016 #27 Skrevet 1. juli 2016 Hei HI, Jeg er 43 ( kanskje på alder med dine foreldre). Og vil bare gi deg følgende råd: Ta en solid utdannelse før du får barn! Du vil kunne tilby dine fremtidige barn så mye mer! Anonymous poster hash: f6402...20e
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2016 #28 Skrevet 2. juli 2016 Jeg er 32 år. Har utdanning, grei jobb, hus og 2 barn. Mine foreldre behandler meg fortsatt som et barn. De stiller spørsmål ved alle avgjørelsene vår og overkjører oss så ofte de kan. Utrolig frustrerende! Jeg har også gått gjennom "samtalen" med dem mange ganger i hodet, men får det aldri skikkelig til når jeg skal gjennomføre det. Du har min fulle sympati! Det er mange som takler helt fint å bli foreldre når de er 22 år. Jeg har ei god venninne som fikk barn da. De har nå 3 barn og er fortsatt sammen. Anonymous poster hash: b3013...632
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2016 #29 Skrevet 2. juli 2016 Heldigvis er ikke mine foreldre sånn, bortsett fra at mamma susser meg flat når vi sier hadet, bor 5 timer unna hverandre. Men svigermor tror at hun kan bestemme hva hun vil over samboer, og meg. Som om at hun vet best, men hun er ikke den skarpeste kniven i skuffen. Gjør som dere vil, det er deres liv Anonymous poster hash: 0eefc...3f9
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2016 #30 Skrevet 2. juli 2016 Jeg har det sånn enda med min bestemor (hun har nesten vært som en mor for meg). Hun er altid bekymret for meg og er redd for at jeg skal bli sliten. Hun vil tilogmed bære posene mine, og hun er over 80 år! Godt ment, men kan jo være litt slitsomt. Har lært meg til å si fra på en pen måte 😊 og jeg er nesten 40 år. Anonymous poster hash: 12b7e...85c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå