Gå til innhold

Utro igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

og alle som er utro sier"er ikke typen/er egentlig ikke typen til å være utro"...idioter

Anonymous poster hash: c4632...bb8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange slasker av noen mannfolk vil ikke være den store stygge ulven som forlater kone og barn. Det er mye bedre å bli kastet ut av den fæle kona, for da skårer de masse sympatipoeng!

Anonymous poster hash: d33ee...774

Har alltid tenkt slik. Særlig når han sier at han elsker meg og vil beholde familien. Samtidig som han ikke gidder sex, kos eller fortrolige samtaler med meg. Fristen nesten å holde ut litt til for å slippe å gjøre hans skitne jobb med å avslutte forholdet for ham.

Anonymous poster hash: f9564...9da

Skrevet

Slutt å spekulere i hvorfor han gjør som han gjør, HI.

Ring og bestill mekling på fvk, og så sier du fra til ham når timen er og at dere må begynne å planlegge fremtiden.

Har ingen hensikt å spekulere hvorfor han gjør som han gjør. Uansett så bryr han seg ikke om dine følelser.

Kanskje han synes det er greit å få i pose og sekk, beholde familielivet og samtidig ha en elskerinne til å gi ham spenning han ikke gidder prøve finne i ekteskapet.

Kanskje han bare er feig og ikke vil ha det på seg at han gjør det slutt. Han vet han vil få et dårlig rykte på seg om familien brytes opp fordi han har vært utro for andre gang. Da er det lettere å få deg til å gjøre det slutt denne gangen...

Kanskje han bare er gnien, han vet det er billigere å bo sammen med deg enn å bo hver for dere og at han trolig må betale bidrag.

Men hvorfor spiller ingen rolle. Gjør det som er riktig for deg selv. Og å bo med en mann du ikke kan stole på er ikke riktig for deg. Å bo med en mann som ikke respekterer deg har ingen fremtid.

Drit i hans hensikter, ta kontroll over livet ditt selv.

Anonymous poster hash: e764e...5b7

Jeg mistenker at han ble sammen med meg av praktiske grunner, men klarer ikke å holde ut livet med ei han ikke er glad i. Derfor er han mye sur, har vært utro og forelsket i andre, og gidder å gjøre lite med familien og med meg som kjæreste. Vi har vært hos fvk flere ganger etter forrige utroskap og i forbindelse med en liten krise vi hadde for 1 år siden, det er ikke egnet for oss dessverre.

Skrevet

Er ikke uenig altså .

Men det jeg lurer på er, hvorfor skjule alt om han er ferdig, hvorfor ikke bare la alt ligge åpent så man blir "tatt" for det så slipper man mere "styr", slipper å fortelle osv ?

Anonymous poster hash: 9889d...ffe

Jeg mistenker at det er fordi jeg tjener mye mer enn ham (han jobber i lavtlønnsyrke og har ikke sjanse til å kjøpe seg noe eller leie et OK hus med lønna si), han er dårlig på husarbeid og matlaging. Praktisk for ham å forbli med meg, samtidig som en voksen viril mann gjerne forgår uten sex.

Gjest Antarctica
Skrevet

Jeg mistenker at det er fordi jeg tjener mye mer enn ham (han jobber i lavtlønnsyrke og har ikke sjanse til å kjøpe seg noe eller leie et OK hus med lønna si), han er dårlig på husarbeid og matlaging. Praktisk for ham å forbli med meg, samtidig som en voksen viril mann gjerne forgår uten sex.

Oj, her hadde min tålmodighet vært kort. Blindpassasjer, kalles det...

Skrevet

Er det noe å tenke på da? Kom deg unna, "gi" til ham at det er du som går. "Hevnen" blir at mannen må greie seg selv, får dårligere råd, må lære seg å greie seg selv osv. ;) Vil tro han ikke føler seg som like mye mann da siden han nå tydeligvis setter pris på den livsstandarden du har gitt ham.

Gå og skap deg ditt eget liv istedenfor å samle på han der. Du har ikke bruk for ham.

Anonymous poster hash: e764e...5b7

Skrevet

Han utro drittsekken der, som driter i dine følelser, er til hinder for deg når det gjelder å finne en som liker deg. Du fortjener så mye bedre

Anonymous poster hash: 37d48...585

Skrevet

Oj, her hadde min tålmodighet vært kort. Blindpassasjer, kalles det...

blodigle er bedre i denne sammenhengen!

Anonymous poster hash: 6ced6...719

Skrevet

Støtter de andre. Du vil finne en som respekterer deg, ha litt selvrespekt og gå, du fortjener så langt mye bedre! Om en annen dame må slite med en slask som han er vel det bare fint? Dump drittsekken med verdigheten i behold. 

Anonymous poster hash: b5a57...335
Skrevet

Utro. Utrolig at denne damagjør slikt rett foran deg også. Konfronter de begge. Drittfolk. Sump mannen, du fortjener respekt kvinne.

Anonymous poster hash: f23bb...44a

Skrevet

Fy for en drittsekk!

Tenk deg hvor fint du kommer til og ha det uten han da! Uten all den dritten han tilfører livet ditt.

Han kommer til å sitte igjen i en sliten leilighet mens du ordner det bra for deg og barna. Ingenting å vente på her nei. Håper du forlater den idioten. Fortjener ikke tittelen "mann" engang.

Anonymous poster hash: 9889d...ffe

Skrevet

Hi, så lenge du er sammen med han får du ikke sjansen til å treffe en ordentlig mann, som elsker og respekterer deg.

Anonymous poster hash: 70de5...9e7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...