Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #1 Skrevet 30. juni 2016 Min mann har vært utro for 3 år siden, et forhold med følelser og alt. Det begynte med at ei av hans venninner begynte å like alt på Facebook, kommentere med hjerter og så videre. Han ble mye kaldere mot meg, mye irritert, fraværende og sexlysten hans var lik null. Vi jobbet oss gjennom det (så vidt) og hadde det veldig bra en periode, før det begynte å gå nedover igjen. Nå er det igjen null sex, null kos, han er ikke interessert i hvordan jeg har det, vil ikke gjøre noe med familien og er irritert og lettantennelig. Vi fikk oss en ny omgangsvenninne for 3-4 måneder siden, og nå liker hun igjen alt på Facebook hos ham, svarer på alt og flørter i kommentarer. Det ser ut for meg at historien gjentar seg og han er utro igjen. I tillegg har han slettet all historikk på PC'en sin, altså absolutt alt fra hele måneden, byttet passord på Facebook og tar med seg mobilen overalt. Det plinger hele tiden på mobilen, men han sier det er e-post. Jeg klarte ikke å la være og snek inn på e-posten hans, og nei, han har kun fått 2 meldinger i løpet av den dagen da det plinget i ett sett. Det var den samme dagen han byttet passord. Skal jeg konfrontere ham med det eller vente til enda flere "bevis" dukker opp? Eller er jeg bare paranoid og det sikkert ikke er noe? Anonymous poster hash: f9564...9da
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #2 Skrevet 30. juni 2016 Definitivt utro! For en dritt! Stå opp for deg selv! Krev passord face to face med en gang han kommer hjem slik at han ikke kan slette noe i mellomtiden. Anonymous poster hash: 329a1...dd6
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #3 Skrevet 30. juni 2016 Høres ut som han banker biffen sin hos en annen kokk ja.. Anonymous poster hash: d33ee...774
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #4 Skrevet 30. juni 2016 Bestill separasjonspapirer. Anonymous poster hash: 4a4a6...137
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #5 Skrevet 30. juni 2016 Glemte å tilføye at den siste uka har han plutselig begynt å bli mye mer omtenksom rundt meg og endret seg, og dama ba oss på besøk, men ble sittende og snakke med ham i 1,5 time ute fordi de røyker og jeg ikke gjør det. Jeg satt i stua og prata med hennes søster som jeg så å si ikke kjenner. Før vi dro på dette besøket har han dusjet og pyntet seg. HI Anonymous poster hash: f9564...9da
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #6 Skrevet 30. juni 2016 Her må du kreve å få innsyn, uten at han får mulighet til å endre/slette noe først. Om han ikke gir deg det, si er du at da kan du ikke fortsette forholdet. Anonymous poster hash: 0d71b...7ad
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #7 Skrevet 30. juni 2016 En gang utro, alltid utro Anonymous poster hash: adf93...0b2
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #8 Skrevet 30. juni 2016 Når bevisene er SÅ klare, hvorfor lurer du? Mannen din har sin på skogen, helt klart. Anonymous poster hash: 91d77...f93
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #9 Skrevet 30. juni 2016 Tror nok han er utro ja. Anonymous poster hash: 53116...1ab
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #10 Skrevet 30. juni 2016 Hadde ikke krevd å se noe som helst. Hadde bare gått. Så enkelt! Anonymous poster hash: 65c77...403
moota m storebror&lillebror Skrevet 30. juni 2016 #11 Skrevet 30. juni 2016 Hadde ikke krevd å se noe som helst. Hadde bare gått. Så enkelt! Anonymous poster hash: 65c77...403 Enig med denne!
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #12 Skrevet 30. juni 2016 Glemte å tilføye at den siste uka har han plutselig begynt å bli mye mer omtenksom rundt meg og endret seg, og dama ba oss på besøk, men ble sittende og snakke med ham i 1,5 time ute fordi de røyker og jeg ikke gjør det. Jeg satt i stua og prata med hennes søster som jeg så å si ikke kjenner. Før vi dro på dette besøket har han dusjet og pyntet seg. HI Anonymous poster hash: f9564...9da Du skulle bare gått ut å enten hentet de inn ( de røyker vel ikke konstant i 1,5 timer) eller spurt om det var meningen alle skulle sitte ute. Uhøflig å invitere dere begge og la deg sitte inne med fremmed person. Uhøflig av de begge. Vil du beholde han? Anonymous poster hash: 3683d...448
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #13 Skrevet 30. juni 2016 Ikke noe å lure på en gang. "Fool me once, shame on you. Fool me twice, shame on me!" Jeg hadde så definitivt gått fra han. Anonymous poster hash: 2dbc5...c65
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #14 Skrevet 30. juni 2016 Du kan jo ramse opp alle de tingene for ham som du har sagt her. Så spør du ham om han tror du er dum/ hvor lav IQ han tror du har? Han har litt av hvert å forklare! Av tlf selskaper går det an å oversikt over nr som har blitt ringt. Er det mulig å få oversikt over SMS som har blitt sendt og fra hvilke nr? Hvis det er mulig kunne du jo da fått bekreftet om de har sendt meldinger til hverandre... Anonymous poster hash: d7a2b...d6c
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #15 Skrevet 30. juni 2016 Jeg synes uansett om han er utro eller ikke så har du absolutt grunn til å gå! Du VET at han har vært utro tidligere, og nå har du sterke mistanker + at han behandler deg som en idiot. Nei, her er det bare å gå, men prøv å kom deg ut av det så rolig som mulig - for barnas skyld. Anonymous poster hash: 2c138...153
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #17 Skrevet 30. juni 2016 Hi, du vet inderlig godt selv at han er utro på nytt. Hvilken annen grunn skulle det være for at han har slettet internettloggen sin, byttet passord på Facebook, har med mobilen overalt osv.? Hvorfor satt du inne i 1,5 timer mens han flørtet med denne damen ute? Dette er ikke normal oppførsel, det er ikke en gang høflig! Anonymous poster hash: 70de5...9e7
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #18 Skrevet 30. juni 2016 Skriv ut dette, og legg det på hodeputa hans. Eller enda bedre, send link til tråden på mail. Anonymous poster hash: 6ced6...719
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #19 Skrevet 30. juni 2016 Han er ferdig med deg -bli ferdig med han. Anonymous poster hash: 8e0ed...c3c
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #20 Skrevet 30. juni 2016 Han er ferdig med deg -bli ferdig med han. Anonymous poster hash: 8e0ed...c3c Er ikke uenig altså . Men det jeg lurer på er, hvorfor skjule alt om han er ferdig, hvorfor ikke bare la alt ligge åpent så man blir "tatt" for det så slipper man mere "styr", slipper å fortelle osv ? Anonymous poster hash: 9889d...ffe
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #21 Skrevet 30. juni 2016 Kanskje han ønsker å fortsette med deg, men ha ei på si? Kanskje han ønsker å bli oppdaget, men du har vært litt treig? Kanskje han synes det er spennende å være utro, men ikke så spennende å være skilt og sammen med henne? Anonymous poster hash: 70de5...9e7
Gjest Antarctica Skrevet 1. juli 2016 #22 Skrevet 1. juli 2016 At du gidder. Her trenger du jo ikke snoke en gang, hva skal du liksom med "bevis"? Han blir heit i buksa hver gang han får positiv feedback fra en ny og interessant dame. Det vil ikke endre seg med mindre han tar en radikal lobotomi. For en fjortis!
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2016 #23 Skrevet 1. juli 2016 hadde bedt om samtalespesifikasjon av tlf hans.. da får du bevis. spør før dette om det er noe han skjuler for deg. har han ikke det( som han selvsagt sier) ber du om spesifikasjon. hvis han har noe å skjule så reagerer han ved å bli kjempesint over at du ikke stoler på han osv osv...sier at da kan det like gjerne bli slutt om du stoler så lite på han osv. Da kan du si at du trenger å vite det fordi han har vært utro før og føler at det er noe han skjuler. har han ingenting å skjule så reagerer han motsatt og gir deg spesifikasjon som du kan se på..men garantert ikke. denne mannen er utro.ferfig snakka. har vært utsatt for samme typen mann mange ganger...kjenner lusa på ganga. kom deg unna og finn deg en orntlig mann Anonymous poster hash: c4632...bb8
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2016 #24 Skrevet 1. juli 2016 Mange slasker av noen mannfolk vil ikke være den store stygge ulven som forlater kone og barn. Det er mye bedre å bli kastet ut av den fæle kona, for da skårer de masse sympatipoeng! Anonymous poster hash: d33ee...774
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2016 #25 Skrevet 1. juli 2016 Slutt å spekulere i hvorfor han gjør som han gjør, HI. Ring og bestill mekling på fvk, og så sier du fra til ham når timen er og at dere må begynne å planlegge fremtiden. Har ingen hensikt å spekulere hvorfor han gjør som han gjør. Uansett så bryr han seg ikke om dine følelser. Kanskje han synes det er greit å få i pose og sekk, beholde familielivet og samtidig ha en elskerinne til å gi ham spenning han ikke gidder prøve finne i ekteskapet. Kanskje han bare er feig og ikke vil ha det på seg at han gjør det slutt. Han vet han vil få et dårlig rykte på seg om familien brytes opp fordi han har vært utro for andre gang. Da er det lettere å få deg til å gjøre det slutt denne gangen... Kanskje han bare er gnien, han vet det er billigere å bo sammen med deg enn å bo hver for dere og at han trolig må betale bidrag. Men hvorfor spiller ingen rolle. Gjør det som er riktig for deg selv. Og å bo med en mann du ikke kan stole på er ikke riktig for deg. Å bo med en mann som ikke respekterer deg har ingen fremtid. Drit i hans hensikter, ta kontroll over livet ditt selv. Anonymous poster hash: e764e...5b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå