Nyttårs barn Skrevet 30. juni 2016 #26 Skrevet 30. juni 2016 Vel krake søker make tenker jeg. Skal ikke se bort fra at mannen din også sliter med noe fra før av siden han skifter personlighet slik. Søk hjelp HI. Enten sammen eller så gjør du det alene. Dette er ikke greit! Det er ikke normalt å binde partneren og tvinge igjennom sex.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #27 Skrevet 30. juni 2016 Når du ikke forstår alvoret i situasjonen selv så må du finne noen som kan forstå det for deg. 1. Den rette instansen du bør kontakte er krisesenteret. Ring dem og snakk med dem så får du videre beskjed om hva du skal gjøre. 2. Etterpå skal du kontakte din fastlege for å få henvisning til en psykolog. Du er NØDT til å lære deg å sette pris på deg selv, elske deg selv og tro på deg selv. Ingen - INGEN fortjener en slik kjæreste som du har! Anonymous poster hash: 2aecc...80e
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #28 Skrevet 30. juni 2016 Du er nødt til å snakke med noen om dette. Har du en venninne du stoler på? Det kan ikke fortsette slik. Anonymous poster hash: cea09...0a0
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #29 Skrevet 30. juni 2016 Det jeg reagerer på er den tafatte " hm...såpass..." fra hi. Du vet ingenting om meg, er selv seksuelt misbrukt og ville i den perioden aldri sittet på ræva og sagt " hm...såpass...blir jeg misbrukt altså...javel jah...". Jeg var svært klar over at jeg var misbrukt, men skammet meg og hatet meg på likt Anonymous poster hash: a9de5...4d5 Hva du har opplevd er ikke interessant i sammenhengen (men håper for all del det går bra med deg etter slike opplevelser). Folk reagerer ulikt. Der du var fullt klar over noen kan andre ha skylapper. Nå er det heller ikke slik at du kan lese all verdens ut av et skriftlig svar. Reaksjonen hennes ansikt til ansikt unne vært ganske annerledes, men noe måtte hun jo skrive. Hvis du selv har opplevd overgrep synes jeg måten du svarer på er enda mer hårreisende. Anonymous poster hash: f2484...2e3
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #30 Skrevet 30. juni 2016 Det jeg reagerer på er den tafatte " hm...såpass..." fra hi. Du vet ingenting om meg, er selv seksuelt misbrukt og ville i den perioden aldri sittet på ræva og sagt " hm...såpass...blir jeg misbrukt altså...javel jah...". Jeg var svært klar over at jeg var misbrukt, men skammet meg og hatet meg på likt Anonymous poster hash: a9de5...4d5 Men hva gjør dine opplevelser til fasit da? Alle er forskjellige og reagerer ulikt, såpass burde vel alle skjønne. Anonymous poster hash: a3249...d7f
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #31 Skrevet 30. juni 2016 Nei betyr NEI! Til og med de som lever i en bdsm-forhold har sikkerhetsord for å stoppe om partneren ikke vil noe. Voldtekt er voldtekt, om en er gift eller ikke! Anonymous poster hash: a9de5...4d5 Dette! Mannen og jeg driver med bdsm der han er Dom og dermed den som bestemmer, han både binder meg, kan sette på munnbind eller blindfold osv, og han kan ta meg i rumpen. Men! Jeg bestemmer egentlig alt, er det noe jeg ikke vil tar han 100% hensyn til det! Han er minst like opptatt av min nytelse som sin egen, og ville aldri gjort noe som gjorde meg vondt eller jeg ikke ville. Hvorfor lar du han binde deg i det hele tatt? Jeg vil si at det din driver med er voldtekt så lenge du sier nei eller på annen måte gir uttrykk for at du ikke vil. Anonymous poster hash: e2f6f...a96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå