Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #1 Skrevet 30. juni 2016 Samboer er veldig opptatt av anal sex. Noe han vet jeg ikke liker. Han pleier av og til å binde meg fast og presse meg. Selv om jeg tydelig gir beskjed om at jeg ikke liker det. Så sier han at nå er det han som skal ha nytelse. Har ingen glede av det. Må bare "vente til han er ferdig" Er dette vanlig for dere?? Anonymous poster hash: b1a55...9df
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #3 Skrevet 30. juni 2016 Hadde ALDRI godtatt det! Det er jo overgrep. Her har vi prøvd det tre ganger i Løpet av 8 år, og jeg hater det. Det gjør vondt og er ufattelig ubehagelig etter på . Så her respekterer mannen at jeg ikke ønsker det. Anonymous poster hash: a62be...80a
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #4 Skrevet 30. juni 2016 Dette er voldtekt! Anonymous poster hash: 324ad...1b2
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #5 Skrevet 30. juni 2016 Selvfølgelig er ikke dette vanlig. Hva får deg til å tro det? Han burde du gå fra. Anonymous poster hash: ffa61...2cc
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #6 Skrevet 30. juni 2016 Det du beskriver er voldtekt, hi. Selv om dere er sammen. Det er ikke lov å presse en annen til sex. Dette må du komme deg ut av. Anonymous poster hash: 20b3c...c56
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #7 Skrevet 30. juni 2016 Nei, det er ikke vanlig og ikke greit av han å tvinge seg slik på deg. Hvis analsex er det eneste som gir han nytelse, da er det på tide for han å komme seg ut av skapet og leve åpent som homofil. Anonymous poster hash: 050bc...148
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #8 Skrevet 30. juni 2016 Du blir voldtatt dessverre... Anonymous poster hash: 89b73...370
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #9 Skrevet 30. juni 2016 Dette er voldtekt! Kom deg vekk fra denne drittmannen (no pun intended) asap! Anonymous poster hash: 24c8c...e33
Luksusdyret Skrevet 30. juni 2016 #10 Skrevet 30. juni 2016 Det er voldtekt. Dra fra ham i dag og se deg ikke tilbake.
gullimagen Skrevet 30. juni 2016 #11 Skrevet 30. juni 2016 Du... Ta å snakk med noen om dette. Dette er IKKE greit!! Dette er voldtekt.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #12 Skrevet 30. juni 2016 Nei betyr NEI! Til og med de som lever i en bdsm-forhold har sikkerhetsord for å stoppe om partneren ikke vil noe. Voldtekt er voldtekt, om en er gift eller ikke! Anonymous poster hash: a9de5...4d5
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #13 Skrevet 30. juni 2016 Det er vokdtekt. Du må kontakte en lege, politi eller krisesenter. Anonymous poster hash: eeceb...be9
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #14 Skrevet 30. juni 2016 Det er, som andre skriver, voldtekt. Dette er IKKE din skyld, men for all del, ikke la denne mannen binde deg! Og kom deg vekk. Se for deg at du gjorde noe tilsvarende med ham? Anslsex skal man ha veldig lyst på for at det skal være greit. Hvis ikke er det vondt, ekkelt og kan til og med være skadelig. Anonymous poster hash: f2484...2e3
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #15 Skrevet 30. juni 2016 Hmm..så pass.. Føler meg elendig i dag nemlig.. Anonymous poster hash: b1a55...9df
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #16 Skrevet 30. juni 2016 Ikke godta dette. Jeg snakker av erfaring.... min man har presset meg til alle former for sex, det jeg har endt opp med er å hate sex + at jeg er helt følelsesmessig ødelagt... Anonymous poster hash: 63b22...580
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #17 Skrevet 30. juni 2016 Hmm..så pass.. Føler meg elendig i dag nemlig..Anonymous poster hash: b1a55...9df Jeg håper virkelig dette er tull, for en må være temmelig blåst om en blir voldtatt ( ja, å bli bundet fast og tatt mot sin vilje) , for så å lure på om dette er normalt og svare " hmm...såpass..." når en får svar at dette er overgrep. Om det er sabt er du temmelig tafatt Anonymous poster hash: a9de5...4d5
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #18 Skrevet 30. juni 2016 Jeg håper virkelig dette er tull, for en må være temmelig blåst om en blir voldtatt ( ja, å bli bundet fast og tatt mot sin vilje) , for så å lure på om dette er normalt og svare " hmm...såpass..." når en får svar at dette er overgrep. Om det er sabt er du temmelig tafatt Anonymous poster hash: a9de5...4d5 Du vet åpenbart veldig lite om hva gjentatt grenseoverskridelse og krenkelse av integritet gjør med et menneskes selvfølelse. Skam deg over å svare slikt til en person i en så tøff situasjon! Anonymous poster hash: f2484...2e3
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #19 Skrevet 30. juni 2016 Nei Hi detter er absolutt ikke vanlig, det er helt klart voldtekt Håper du kommer deg vekk fra denne mannen. Jeg og min mann har vært sammen i 13 år, aldri prøvd analsex da jeg ikke har noe ønske om det. Hadde han gjort noe sånt som du beskriver, hadde jeg virkelig klikket på han å kastet han rett ut. Håper det går bra med deg <3 Anonymous poster hash: 66945...e53
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #20 Skrevet 30. juni 2016 Jeg håper virkelig dette er tull, for en må være temmelig blåst om en blir voldtatt ( ja, å bli bundet fast og tatt mot sin vilje) , for så å lure på om dette er normalt og svare " hmm...såpass..." når en får svar at dette er overgrep. Om det er sabt er du temmelig tafatt Anonymous poster hash: a9de5...4d5 Dette er ikke tull nei. Jeg føler at dette er feil. Men skjønner ikke alvoret. Hele barndommen min ble jeg slått av min far. Og samme følelsen har jeg nå. Jeg har vanskeligheter med å skille ting.. sette grenser osv.. Hi Anonymous poster hash: b1a55...9df
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #21 Skrevet 30. juni 2016 Du vet åpenbart veldig lite om hva gjentatt grenseoverskridelse og krenkelse av integritet gjør med et menneskes selvfølelse. Skam deg over å svare slikt til en person i en så tøff situasjon! Anonymous poster hash: f2484...2e3 Det jeg reagerer på er den tafatte " hm...såpass..." fra hi. Du vet ingenting om meg, er selv seksuelt misbrukt og ville i den perioden aldri sittet på ræva og sagt " hm...såpass...blir jeg misbrukt altså...javel jah...". Jeg var svært klar over at jeg var misbrukt, men skammet meg og hatet meg på likt Anonymous poster hash: a9de5...4d5
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #22 Skrevet 30. juni 2016 Det jeg reagerer på er den tafatte " hm...såpass..." fra hi. Du vet ingenting om meg, er selv seksuelt misbrukt og ville i den perioden aldri sittet på ræva og sagt " hm...såpass...blir jeg misbrukt altså...javel jah...". Jeg var svært klar over at jeg var misbrukt, men skammet meg og hatet meg på likt Anonymous poster hash: a9de5...4d5 Se svaret mitt over. Jeg vet liksom ikke hva jeg skal svare til dette. Pga han er verdens snilleste ellers. Jeg blir forvirret.. og med min barndom er det ikke lett... Hi Anonymous poster hash: b1a55...9df
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #23 Skrevet 30. juni 2016 Kan du ikke snu situasjonen? Kjøp en strap on og si nå er det din tur å prøve? Anonymous poster hash: 402eb...195
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #24 Skrevet 30. juni 2016 Se svaret mitt over. Jeg vet liksom ikke hva jeg skal svare til dette. Pga han er verdens snilleste ellers. Jeg blir forvirret.. og med min barndom er det ikke lett... Hi Anonymous poster hash: b1a55...9df Har du ikke snakket med han om dette i etterkant? Tvinger han deg og holder deg fast slik at han får bundet deg? Anonymous poster hash: ebc63...b97
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #25 Skrevet 30. juni 2016 Du voldtas altså regelmessig. Du har rett til å anmelde og du har plikt for din egen del til å komme deg bort før han ødelegger deg mer. Dessuten bør du få bearbeidet dette med fagfolk. Anonymous poster hash: 1b571...339
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå