Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #26 Skrevet 30. juni 2016 Jeg heter Trude... Er ikke særlig glad i navnet mitt.. men men😄 Tror ikke det blir nå populært navn med det første... Anonymous poster hash: 104cb...c25
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #28 Skrevet 30. juni 2016 Jeg kjenner ei veldig snill dame som heter Trude og jeg smiler når jeg tenker på henne. Jeg ville ikke valgt navnet selv, men syns ikke det er stygt Heller Trude enn alle de nymoderne navnene... Anonymous poster hash: 9ab40...e5b
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #29 Skrevet 30. juni 2016 Jeg liker godt navn som ikke alle andre har. Trude er et flott navn, høres nesten litt eksotisk ut i mine ører. JA fra meg :-) Anonymous poster hash: a4489...4d4
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #30 Skrevet 30. juni 2016 Trude er ikke et navn jeg har høyt på lista, men det er ca. tusen ganger bedre enn mange av fjollenavnene som ofte nevnes her inne. Trude er et kort, enkelt og solid navn. Anonymous poster hash: c2398...1d2
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #31 Skrevet 30. juni 2016 Beklager, den sutringen gjør deg bare enda mer harry. Anonymous poster hash: 23748...093 Hva feiler det deg, 093? Trude er helt OK Anonymous poster hash: efe0f...d69
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #32 Skrevet 30. juni 2016 "Yay or nay" er harry. Det er forøvrig navnet også. Minner meg om true, og ser for meg ei diger dundre av ei dame. Anonymous poster hash: 23748...093 Jeg håper for din del at du har en ekstremt dårlig dag. Men selv om du har det, er du ganske sikkert trangsynt og dum, og med masse negativt å si om alt og alle, noe som sikkert fungerer greit som en virkelighetsflukt fra ditt lille og traurige liv. Men her er det altså et klart "nay" til Trude fra dere. Greit å ha luftet litt :-) Anonymous poster hash: 02dca...58c
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #34 Skrevet 30. juni 2016 Trude ellerei;) Ikke min smak/stil, men ikke noe galt med navnet. Forsåvidt koselig navn. Uansett må jo både du og mannen like det:) Anonymous poster hash: a794d...e48
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #35 Skrevet 30. juni 2016 Et vanlig navn. Helt greit. Kjenner flere trivelige Trude'r. Mye mye bedre enn alle tragiske hjemmesnikkra navn, eller veldig amerikanske. Anonymous poster hash: b7711...548
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2016 #36 Skrevet 1. juli 2016 Har ingenting imot Trude et vanlig solid navn. Personlig liker jeg bedre Tuva Tiril Tina Tune Anonymous poster hash: 8bb61...b93
soleia Skrevet 1. juli 2016 #37 Skrevet 1. juli 2016 Jeg kjenner ei veldig snill dame som heter Trude og jeg smiler når jeg tenker på henne. Jeg ville ikke valgt navnet selv, men syns ikke det er stygt Heller Trude enn alle de nymoderne navnene... Anonymous poster hash: 9ab40...e5b Einig. Kjenner fleire koselege Trude, og synes namnet er ok. Men det er nok ikkje klart for ein renessanse enno, høyres det ut til.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2016 #38 Skrevet 4. juli 2016 Beklager, den sutringen gjør deg bare enda mer harry. Anonymous poster hash: 23748...093 Du må være spesielt dum... Anonymous poster hash: 0b2f7...96f
Nyttårs barn Skrevet 4. juli 2016 #39 Skrevet 4. juli 2016 Er ikke et voksennavn? Har du som sa dette tenkt på at alle små søte babyer blir voksne? Kanskje det ikke passer så godt da å ha disse søte, vokaltunge navnene som så mange har i dag. Thea Olea Linnea Leander Matheo kjøret tenker jeg på da.... Allikevel er nok ikke Trude det navnet jeg hadde valgt først, selv om jeg liker godt de litt trauste og alminnelige navnene.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2016 #40 Skrevet 4. juli 2016 Syns det er kjempe søtt! Men kjenner for mange Truder til at jeg kan kalle jenta mi for det, syns jeg. Anonymous poster hash: 05c25...981
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2016 #41 Skrevet 4. juli 2016 Fint, enkelt og sterkt navn:) Anonymous poster hash: 57683...79f
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2016 #42 Skrevet 4. juli 2016 Syns Trude er et søtt navn. Er jo et 70-80 tallsnavn som Hilde, Monica, Elin, Ingunn og Randi. De kommer nok tilbake de også. Våre barns barn vil nok trekke frem disse. Anonymous poster hash: 260e8...559
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2016 #43 Skrevet 4. juli 2016 Er ikke et voksennavn? Har du som sa dette tenkt på at alle små søte babyer blir voksne? Kanskje det ikke passer så godt da å ha disse søte, vokaltunge navnene som så mange har i dag. Thea Olea Linnea Leander Matheo kjøret tenker jeg på da.... Allikevel er nok ikke Trude det navnet jeg hadde valgt først, selv om jeg liker godt de litt trauste og alminnelige navnene. Thea, Olea, Matheo, Chrissander og Leander blir voksennavn når disse vokser opp, skjønner du vel? Eller er du sånn som enkelte folk i oldeforeldregenerasjonen som spotter navn fordi det var ikke vanlig når de var ung? Anonymous poster hash: 260e8...559
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2016 #44 Skrevet 4. juli 2016 Nei.. Nei til "yay or nay" også... Anonymous poster hash: ab23b...943
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2016 #45 Skrevet 4. juli 2016 Fint navn som ikke fem andre i klassen kommer til å ha. Syns du skal velge det. Trude - lutt! Anonymous poster hash: d4f6c...82a
Nyttårs barn Skrevet 4. juli 2016 #46 Skrevet 4. juli 2016 Fint navn som ikke fem andre i klassen kommer til å ha. Syns du skal velge det. Trude - lutt! Anonymous poster hash: d4f6c...82a Gjett hva datteren til Finn Ludt heter...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå