Gå til innhold

Trude - yay or nay?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg heter Trude... Er ikke særlig glad i navnet mitt.. men men😄 Tror ikke det blir nå populært navn med det første...

 

Anonymous poster hash: 104cb...c25

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. For mange assosiasjoner for min del.

Skrevet

Jeg kjenner ei veldig snill dame som heter Trude og jeg smiler når jeg tenker på henne. Jeg ville ikke valgt navnet selv, men syns ikke det er stygt :) Heller Trude enn alle de nymoderne navnene...

 

Anonymous poster hash: 9ab40...e5b

Skrevet

Jeg liker godt navn som ikke alle andre har.

Trude er et flott navn, høres nesten litt eksotisk ut i mine ører.

JA fra meg :-)

 

Anonymous poster hash: a4489...4d4

Skrevet

Trude er ikke et navn jeg har høyt på lista, men det er ca. tusen ganger bedre enn mange av fjollenavnene som ofte nevnes her inne. Trude er et kort, enkelt og solid navn.

 

Anonymous poster hash: c2398...1d2

Skrevet

 

Beklager, den sutringen gjør deg bare enda mer harry.

 

Anonymous poster hash: 23748...093

Hva feiler det deg, 093?

 

Trude er helt OK :)

 

 

Anonymous poster hash: efe0f...d69

Skrevet

 

"Yay or nay" er harry. 

 

Det er forøvrig navnet også. Minner meg om true, og ser for meg ei diger dundre av ei dame.

 

Anonymous poster hash: 23748...093

 

Jeg håper for din del at du har en ekstremt dårlig dag. Men selv om du har det, er du ganske sikkert trangsynt og dum, og med masse negativt å si om alt og alle, noe som sikkert fungerer greit som en virkelighetsflukt fra ditt lille og traurige liv.

 

Men her er det altså et klart "nay" til Trude fra dere. Greit å ha luftet litt :-)

 

Anonymous poster hash: 02dca...58c

Skrevet

helt greit det

Skrevet

Trude ellerei;)

 

Ikke min smak/stil, men ikke noe galt med navnet. Forsåvidt koselig navn. Uansett må jo både du og mannen like det:)

 

Anonymous poster hash: a794d...e48

Skrevet

Et vanlig navn. Helt greit. Kjenner flere trivelige Trude'r.

 

Mye mye bedre enn alle tragiske hjemmesnikkra navn, eller veldig amerikanske.

 

Anonymous poster hash: b7711...548

Skrevet

Har ingenting imot Trude et vanlig solid navn.

 

Personlig liker jeg bedre

Tuva

Tiril

Tina

Tune

 

Anonymous poster hash: 8bb61...b93

Skrevet

Jeg kjenner ei veldig snill dame som heter Trude og jeg smiler når jeg tenker på henne. Jeg ville ikke valgt navnet selv, men syns ikke det er stygt :) Heller Trude enn alle de nymoderne navnene...

 

Anonymous poster hash: 9ab40...e5b

Einig.  Kjenner fleire koselege Trude, og synes namnet er ok. Men det er nok ikkje klart for ein renessanse enno, høyres det ut til.

Skrevet

 

Beklager, den sutringen gjør deg bare enda mer harry.

 

Anonymous poster hash: 23748...093

 

Du må være spesielt dum...

 

Anonymous poster hash: 0b2f7...96f

Skrevet

Er ikke et voksennavn? Har du som sa dette tenkt på at alle små søte babyer blir voksne? Kanskje det ikke passer så godt da å ha disse søte, vokaltunge navnene som så mange har i dag.

Thea Olea Linnea Leander Matheo kjøret tenker jeg på da....

 

Allikevel er nok ikke Trude det navnet jeg hadde valgt først, selv om jeg liker godt de litt trauste og alminnelige navnene.

Skrevet

Syns det er kjempe søtt! Men kjenner for mange Truder til at jeg kan kalle jenta mi for det, syns jeg.

 

Anonymous poster hash: 05c25...981

Skrevet

Fint, enkelt og sterkt navn:)

 

Anonymous poster hash: 57683...79f

Skrevet

Syns Trude er et søtt navn.

Er jo et 70-80 tallsnavn som Hilde, Monica, Elin, Ingunn og Randi.

De kommer nok tilbake de også. Våre barns barn vil nok trekke frem disse.

 

Anonymous poster hash: 260e8...559

Skrevet

Er ikke et voksennavn? Har du som sa dette tenkt på at alle små søte babyer blir voksne? Kanskje det ikke passer så godt da å ha disse søte, vokaltunge navnene som så mange har i dag.

Thea Olea Linnea Leander Matheo kjøret tenker jeg på da....

 

Allikevel er nok ikke Trude det navnet jeg hadde valgt først, selv om jeg liker godt de litt trauste og alminnelige navnene.

Thea, Olea, Matheo, Chrissander og Leander blir voksennavn når disse vokser opp, skjønner du vel?

Eller er du sånn som enkelte folk i oldeforeldregenerasjonen som spotter navn fordi det var ikke vanlig når de var ung?

 

 

 

Anonymous poster hash: 260e8...559

Skrevet

Nei..

 

Nei til "yay or nay" også...

 

Anonymous poster hash: ab23b...943

Skrevet

Fint navn som ikke fem andre i klassen kommer til å ha. Syns du skal velge det.

 

Trude - lutt!



Anonymous poster hash: d4f6c...82a
Skrevet

 

Fint navn som ikke fem andre i klassen kommer til å ha. Syns du skal velge det.

 

Trude - lutt!

 

Anonymous poster hash: d4f6c...82a

 

Gjett hva datteren til Finn Ludt heter...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...