Gå til innhold

Trude - yay or nay?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg elsker navnet, mannen er svært skeptisk.



Anonymous poster hash: 02dca...58c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg heter Trude, og har aldri likt navnet mitt... syns det er så maskulint på en måte. Kjekt å lese om noen som elsker navnet mitt da, stort sett er det bare negative meninger om det på anonyme nettforum som dette, en gang var det endog en som ble kvalm av det, så... :frown:



Anonymous poster hash: 0b2f7...96f
Skrevet

Har en veldig snill venninne som heter Trude, men liker ikke navnet. Vet ikke om noen som synes det er spesielt fint. Ville ALDRI vurdert det i 2016. Hør på mannen din, du. Det finnes så mange andre fine navn!



Anonymous poster hash: bef05...8cd
Skrevet

"Yay or nay" er harry. 

 

Det er forøvrig navnet også. Minner meg om true, og ser for meg ei diger dundre av ei dame.



Anonymous poster hash: 23748...093
Skrevet

👎🏽

 

Anonymous poster hash: a5c22...1e7

Skrevet

Jeg synes det er koselig.

 

Anonymous poster hash: 54156...fa7

Skrevet

Nei

 

Anonymous poster hash: 80888...f10

Skrevet

Forferdelig navn.

 

Anonymous poster hash: 9f0fd...31b

Skrevet

Njet. Trude drevland.

 

Anonymous poster hash: 71f2a...b06

Skrevet

Heter det selv, men lever fint med at ikke så mange bruker det lenger.

Skrevet

Nei nei nei



Anonymous poster hash: 701a7...3ac
Skrevet

👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻

 

Anonymous poster hash: 112ec...f9c

Skrevet

Nei fra meg.

 

Anonymous poster hash: 5c655...d47

Skrevet

 

"Yay or nay" er harry. 

 

Det er forøvrig navnet også. Minner meg om true, og ser for meg ei diger dundre av ei dame.

 

Anonymous poster hash: 23748...093

 

Ja ja, jeg (som heter Trude - første svar) er i hvert fall ingen dundre med mine 167 cm og 50 kg...

Koselig å lese at jeg har et harry navn forresten, du virker jo ikke harry i det hele tatt..

 

Anonymous poster hash: 0b2f7...96f

Skrevet

Synes det er koselig jeg 😊

Men liker kanskje Trudi enda bedre

 

Anonymous poster hash: f86d4...f1e

Skrevet

Trude er helt okey, ikke yay eller nay. Kan ikke si at jeg hadde engang vurdert Trude som navn, men det er ingenting galt med navnet :)



Anonymous poster hash: 9d0c8...125
Skrevet

 

Ja ja, jeg (som heter Trude - første svar) er i hvert fall ingen dundre med mine 167 cm og 50 kg...

Koselig å lese at jeg har et harry navn forresten, du virker jo ikke harry i det hele tatt..

 

Anonymous poster hash: 0b2f7...96f

 

 

 

Beklager, den sutringen gjør deg bare enda mer harry.

 

Anonymous poster hash: 23748...093

Skrevet

Hehe en tråd om navnet mitt har jeg aldri sett før😀 Jeg kan ikke si at jeg elsker navnet mitt, men tenker egentlig ikke så mye over det i det daglige. Men bare vent, det som er utdaterte navn idag blir jo poppis om noen år😜

 

Anonymous poster hash: de86f...ac6

Skrevet

Tenker at vanlige navn blir nettopp det av en grunn- at de er fine. Men Trude er det store unntaket. Grusomt er det.

 

Anonymous poster hash: 8b1e3...8db

Skrevet

"Grusomt" og "forferdelig" er det at barn dør av banale sykdommer, eller ikke får mat, skolegang og medisiner, eller vokser opp i flyktningeleire eller som sexslaver.

 

Hva er galt med "ikke min smak" eller et enkelt "liker ikke"? Ønsker dere å såre? (Og nei; jeg verken heter Trude selv eller har barn som heter det).

 

Anonymous poster hash: 54156...fa7

Skrevet

Føler kanskje ikke at det er et navn som er helt modent for renessanse. Er litt i samme sjanger som Hege, Hilde, Wenche, Randi etc.

 

Anonymous poster hash: 65c6d...d75

Gjest Stjerneklart
Skrevet

Hadde en helt fantastisk lærer en gang i tiden som het Trude. Vakker dame, på innsiden og utsiden, og det er henne jeg forbinder dette navnet med. Synes det er fint, jeg!

 

MEN, på et 2016-barn? Da er jeg enig med mannen din :) 

Skrevet

Det er liksom ikke et babynavn, passer bedre til en voksen dame. "Tante Trude" er fint, men litt feil på en baby ;)

 

For meg er det i kategori med Monica, Aina, Lene, Hilde o.l. navn som forsvant på 70 og tildig 80-tall. Men kanskje de er på vei tilbake?

 

Stygt og grusomt er det ikke, det er bare et voksen-navn.



Anonymous poster hash: a6c38...0e7
Skrevet

Nay

 

Anonymous poster hash: 8bac7...1ad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...