Anonym bruker Skrevet 29. juni 2016 #26 Skrevet 29. juni 2016 Men altså... er det egentlig trygt på noen flyplasser i europa nå, er det så mye tryggere på Mallorca feks? Anonymous poster hash: 45c0b...957
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2016 #27 Skrevet 29. juni 2016 Men altså... er det egentlig trygt på noen flyplasser i europa nå, er det så mye tryggere på Mallorca feks? Anonymous poster hash: 45c0b...957 Akkurat Tyrkia ville jeg ikke reist til i sommer. Denne artikkelen forklarer litt om situasjonen der nå. http://www.aftenposten.no/verden/--Tyrkia-er-blitt-det-narmeste-stedet-der-IS-finner-utenlandske-terrormal-585487b.html Anonymous poster hash: 69d7b...b09
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2016 #28 Skrevet 29. juni 2016 Men altså... er det egentlig trygt på noen flyplasser i europa nå, er det så mye tryggere på Mallorca feks? Anonymous poster hash: 45c0b...957 Jeg tror ikke Mallorca eller Spania eller hvilket som helst sted er så mye tryggere. Det kanskje føles sånn fordi det er så mye nærmere oss men...det er bare spørsmål av vilje og planlegging om de velger den ene stranden eller den andre. Anonymous poster hash: d4d6e...228
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2016 #29 Skrevet 29. juni 2016 Har vel hatt 7-8 terrorangrep bare det siste året i Tyrkia, så jo, jeg vurderer det som tryggere andre steder. Anonymous poster hash: 44c94...eca
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2016 #30 Skrevet 29. juni 2016 Har vel hatt 7-8 terrorangrep bare det siste året i Tyrkia, så jo, jeg vurderer det som tryggere andre steder. Anonymous poster hash: 44c94...eca Jepp, men alle disse er konsentrert rundt Anakara, Istanbul og grensene mot Syria og Kurdistan. Det er normalt ikke der folk reise på vanlige "sydenturer". Anonymous poster hash: 3e7c4...e8f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå