Gå til innhold

Dra til Tyrkia etter terrorangrepet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville dere gjort det med små barn?

Anonymous poster hash: 3c3aa...aac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Det er lenge siden Tyrkia var et aktuelt feriemål for meg.

Anonymous poster hash: 69d7b...b09

Skrevet

Nei

Anonymous poster hash: b61b2...5ac
Skrevet

Nei!

Skrevet

Gårsdagens angrep var det åttende terrorangrepet i Tyrkia på ett år. Ville ikke vurdert å dra dit nå, og ville heller ikke vurdert det for tre dager siden.

Anonymous poster hash: e8cba...d3d

Skrevet

Hvorfor ikke ikke bare dra til Spania eller noe? 

Anonymous poster hash: 44c94...eca
Skrevet

Absolutt ikke! Var der i 2012, men blir nok mange år til det blir et trygt nok reisemål igjen...

Skrevet

Nei, holder meg til Norge for tiden

Anonymous poster hash: 6cf36...bd4
Skrevet

Ja. Vi drar om en måned med barna. Betalte 1/4 av normal pris. Gleder oss:)

Anonymous poster hash: d030d...e48
Skrevet

Nei.

Anonymous poster hash: 32e57...f7f
Skrevet

Vi drar neste uke. Jeg er halvt tyrkisk og skal besøke familien, de bor et ganske lite sted sammelignet med antalya og alanya og de andre typiske feriestedene.

Anonymous poster hash: 0e166...a22

Skrevet

Nei

Anonymous poster hash: 79e50...d03
Skrevet

Vi drar neste uke. Jeg er halvt tyrkisk og skal besøke familien, de bor et ganske lite sted sammelignet med antalya og alanya og de andre typiske feriestedene.Anonymous poster hash: 0e166...a22

Og du kjører ned til Tyrkia, eller? Er ikke innom en flyplass, som den som nettopp ble angrepet?

Anonymous poster hash: 8180e...3ae

Skrevet

Jeg kunne ha reist uten barna, til et sted som ikke er sentralt.. Viktig å unngå turistansamlinger likt som evt religiøse samlinger o.l mener jeg. 

FOR EN SYND OG SKAM at verden er blitt som den er! (terrormessig) :frustrert:

Skrevet

Og du kjører ned til Tyrkia, eller? Er ikke innom en flyplass, som den som nettopp ble angrepet?

Anonymous poster hash: 8180e...3ae

Ja du har et poeng her, er jo ikke akkurat trygt på flyplasser lengre....

Skrevet

Anser nok både Oslo S og Gardermoen som ganske aktuelle terrormål, så blir ikke Oslotur på oss i år...

Anonymous poster hash: e3f8a...cda

Skrevet

Uff, datteren min skal på tur med pappaen sin på mandag. sitter med klump i halsen og vil overhode ikke sende henne ned dit. Barnefar mener jeg er hysterisk. Jeg har foreldreansvaret. Kan jeg nekte. Vet 8-åringen kommer til å bli skuffet, men jeg er så redd. De skal forresten til en lite sted rett utenfor Istanbul.

Skrevet

Ja. Vi drar om en måned med barna. Betalte 1/4 av normal pris. Gleder oss:)

Anonymous poster hash: d030d...e48

Hadde ikke reist om jeg fikk penger for å dra. Er jo en grunn til at det er billig.

Skrevet

Hadde ikke reist om jeg fikk penger for å dra. Er jo en grunn til at det er billig.

Ikke jeg heller

Skrevet

Nei, blir ingen tur dit. Selv om sjansen kanskje er minimal er jo fortsatt sannsynligheten tilstede. Ville aldri utsatt ungene for det. Er vel nummeret før de oppsøker hoteller, stranda osv...

Anonymous poster hash: 6784d...6c9

Skrevet

Ja, vi reiser som planlagt. Jeg er kanskje naiv, men jeg er faktisk ikke redd. Alle angrepene er kommet i Istanbul og Ankara, vi skal et helt annet sted. Om noe hadde jeg vært langt mer bekymret for å reise til Paris eller en stor strand i Spania. Vi skal til et bitte lite og rolig sted.

Anonymous poster hash: 3e7c4...e8f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...