Anonym bruker Skrevet 28. juni 2016 #26 Skrevet 28. juni 2016 Du kan også bestille ulike behandlinger. Massasje o.l. da tror jeg du er litt utenom området der folk kampen være nakne. Jeg har et gavekort liggende selv, som jeg vegrer megår for å bruke. Men får gå på en tirsdag, da må man uansett ha badetøy. Vet om flere som har vært der flere ganger, så har inntrykk av at det er bra der. Og nå har de basseng ute også, som ser veldig ålreit ut. Anonymous poster hash: c0a2e...e18
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2016 #27 Skrevet 28. juni 2016 Jeg kan ikke forstå hvorfor det er en så stor sak,The Well har vært klare på det fra starten av. Gjør det virkelig så mye å kjøpe badedrakt eller å gå naken så gå et annet sted. Ingen tvinger deg. Anonymous poster hash: eb47c...476
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2016 #28 Skrevet 28. juni 2016 Jeg kan ikke forstå hvorfor det er en så stor sak,The Well har vært klare på det fra starten av. Gjør det virkelig så mye å kjøpe badedrakt eller å gå naken så gå et annet sted. Ingen tvinger deg. Anonymous poster hash: eb47c...476 Jeg har som sagt fått et gavekort. Og ja; det gjør meg litt å måtte bruke badetøy jeg selv ikke har valgt og prøvd. Hvorfor kommentere når du tydeligvis ikke gidder lese hovedinnlegget?? Hi Anonymous poster hash: 63454...e0a
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2016 #29 Skrevet 28. juni 2016 Man får kjøpt både badedrakt og bikini, og badebukse til menn. Selvfølgelig i forskjellige størrelser så man finner noe som passer (om man da ikke er ekstremt liten eller ekstremt stor). Dette badetøyet ser faktisk veldig fresht ut, og helt klart noe jeg kunne brukt utenom The Well også. På tirsdager er det påbudt med badetøy hele tiden og overalt. De andre dagene i uken er det forbudt med badetøy i badstuene, så da må badetøy og badekåpen henge utenfor. Men du kan dekke deg til med et håndkle eller er peshtemal (et tøystykke man også får kjøpt der). Så man MÅ ikke vise hele herligheten til alle og enhver. I bassenget er det valgfritt om du vil være naken eller ha på badetøy. Det er ikke lov til å gå naken rundt i lokalet. Man må dekke seg til. Om dere er redd for nakenhet, dra på en tirsdag. Ellers er ikke nakne kropper så veldig farlig heller da. Tipper de fleste er mest opptatt av seg selv. Råder dere til å ta turen til The Well og nyte alle etasjene med luksus! Og sett gjerne av en del timer! Få også med dere saltskrubben i Krystallbadet samt aufguss i en av badstuene. Timeplanen for dette finner dere på nettsiden og er inkludert i inngangsprisen. Enjoy!! 🙏🏻 Mistenker litt at du jobber der og dermed er litt innhabil siden du svarer som du gjør, men takk for svar og gode tips! Hi Anonymous poster hash: 63454...e0a
Tired mama Skrevet 28. juni 2016 #30 Skrevet 28. juni 2016 Mistenker litt at du jobber der og dermed er litt innhabil siden du svarer som du gjør, men takk for svar og gode tips! Hi Anonymous poster hash: 63454...e0a Haha. Nei, jeg gjør faktisk ikke det. Tenkte å skrive i innlegget mitt at jeg ikke gjør det siden det hørtes ut som om jeg reklamerte for stedet. 🙈 Men jeg har vært der to ganger og synes stedet er fantastisk. Hååååper virkelig at de får stedet til å gå rundt slik at det ikke må stenge om et par år... Det er så typisk. Det jeg også likte med stedet er at det ikke er noen barn der og at det er lov til å gå rundt med glasset sitt med bobler. 🍾 Da jeg var der sist så jeg to utdrikningslag der. Kan tenke meg det er et perfekt sted å arrangere det. 😊
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2016 #31 Skrevet 28. juni 2016 Det er uansett ikke sånn at folk vaser rundt kliss nakne. I inngangen får man utdelt en hvit badekåpe sammen med flere håndklær. Det er ansatte der som visstnok sier ifra hvis noen er uanstendige. Jeg har vært der to ganger og ingen av gangene har jeg opplevd den formen for uanstendighet. Inne i de ulike badstuene og badene er det tåkete og ikke fullt opplyst, så man ser heller ikke all verdens. Badetøyet du får kjøpt (og altså må bruke) er helt greit. Mener badedrakten kostet 70 kroner, så det er heller ingen formue. I hovedsak synes den ikke for noen. Enten ser man badekåpen eller du er under vann eller i tåka. Men er badetøyet laget for å passe alle størrelser, eller bør man helst være xs og s for å se ok ut i de? Anonymous poster hash: edda8...ec6
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2016 #32 Skrevet 28. juni 2016 Men er badetøyet laget for å passe alle størrelser, eller bør man helst være xs og s for å se ok ut i de? Anonymous poster hash: edda8...ec6 Og hvilken type lukning er det? Jeg feks som bruker 70 rundt og G-cup må på spesialbutikk for å kjøpe bikinier. Og med G-cup er ikke akkurat puppene struttende, så frister lite å gå rundt naken med puppene hengende over skuldrene...🙄 Anonymous poster hash: e2369...bac
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2016 #33 Skrevet 28. juni 2016 Men er badetøyet laget for å passe alle størrelser, eller bør man helst være xs og s for å se ok ut i de? Anonymous poster hash: edda8...ec6 Slik ser bikinien ut: https://goo.gl/images/GyzuiS Og slik ser badedrakten ut: https://goo.gl/images/lskAbV De ser faktisk helt ok ut på. Og man mååå ikke være XS eller S for å se bra ut. Anonymous poster hash: 949cb...819
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2016 #34 Skrevet 28. juni 2016 Og hvilken type lukning er det? Jeg feks som bruker 70 rundt og G-cup må på spesialbutikk for å kjøpe bikinier. Og med G-cup er ikke akkurat puppene struttende, så frister lite å gå rundt naken med puppene hengende over skuldrene...🙄 Anonymous poster hash: e2369...bac Kan du ikke bare knyte dem bak på ryggen? Neida, beklager. 😁 Kanskje badedrakten kunne passet deg da? Anonymous poster hash: 949cb...819
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2016 #35 Skrevet 28. juni 2016 Hah! Et sted jeg hvertfall aldri skal dra til! Anonymous poster hash: 6336c...969 😂😂😂😂 noen som har en link til dette? Anonymous poster hash: 28776...593
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2016 #36 Skrevet 28. juni 2016 Slik ser bikinien ut: https://goo.gl/images/GyzuiS Og slik ser badedrakten ut: https://goo.gl/images/lskAbV De ser faktisk helt ok ut på. Og man mååå ikke være XS eller S for å se bra ut. Anonymous poster hash: 949cb...819 Takk for bilder! Den bikinien kan jeg bare drite i ser jeg... Får vel bli badedrakt da, hvis det blir så vi drar. Googlet meg frem til badebuksen for menn også, og mannen ble ikke særlig imponert for å si det sånn... Hehe... Hi Anonymous poster hash: 63454...e0a
Ylva og Mathilde Skrevet 28. juni 2016 #37 Skrevet 28. juni 2016 Jeg har vært på Farris bad et par ganger, og er egentlig en veldig privat person, men det er så mørkt inne i rommene, og i mellom går man bare med morgenkåpe. Om andre er nakne gir jeg blaffen i, forsåvidt om andre ser meg og, vil bare ikke påtvinge noen nakenheten min, men der var det naturlig og ingen så på noen. Som det meste annet; hvem bryr seg?
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2016 #38 Skrevet 28. juni 2016 Jeg har vært på Farris bad et par ganger, og er egentlig en veldig privat person, men det er så mørkt inne i rommene, og i mellom går man bare med morgenkåpe. Om andre er nakne gir jeg blaffen i, forsåvidt om andre ser meg og, vil bare ikke påtvinge noen nakenheten min, men der var det naturlig og ingen så på noen. Som det meste annet; hvem bryr seg? Jeg har også vært på Farris Bad flere ganger, men aldri sett noen nakne der?! Bortsett fra i garderoben selvfølgelig. Og der kan man jo bruke sitt eget badetøy. Elsker Farris Bad! Trodde The Well skulle være ganske likt, så derfor jeg ville dra dit i utgangspunktet, men synes den greia med badetøyet er veldig sær må jeg bare si... Hi Anonymous poster hash: 63454...e0a
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2016 #39 Skrevet 28. juni 2016 Kan du ikke bare knyte dem bak på ryggen? Neida, beklager. 😁 Kanskje badedrakten kunne passet deg da? Anonymous poster hash: 949cb...819 Hehe fornærmelse ikke mottatt Tror jeg kan glemme badedrakten også, da henger de i så fall ut nede ved lårene, så det synet unner jeg ingen Anonymous poster hash: e2369...bac
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2016 #40 Skrevet 29. juni 2016 Altså den badedrakten var dritkjedelig. Og bikinien holder da hverken store pupper oppe eller dekker store mager. Jeg en str xs/ s så har sånne bikinier men tenker på vegne av veldig mange damer i str 40/42 og oppover at den bikinien der hverken sitter godt og behagelig eller at de føler seg vel i den. Latterlig opplegg med de badetøyreglene. Badedrakt har jeg ikke brukt siden jeg var 10. Og kommer ikke til å ta på meg før jeg blir 60/70..... . Badedrakt på voksne damer som ikke er elitesvømmere skjønner jeg ikke . Anonymous poster hash: 7b8dc...a19
anonomous Skrevet 29. juni 2016 #41 Skrevet 29. juni 2016 Latterlig at man ikke kan ha eget badetøy?!? Måtte gått for badedrakten, har så små pupper at slike knytebikinier funker dårlig føler jeg.. Sklir til side og er bare generelt ekle..
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2016 #42 Skrevet 29. juni 2016 Jeg kunne gjerne vært naken dersom det bare var kvinner i anlegget. F.eks. hvis de hadde kvinnedager eller egne deler som var for kvinner. Ville fortsatt vært litt ukomfortabelt til å begynne med, men det går greit. Men er helt uaktuelt å være naken foran andre menn, selv om jeg vet at de ikke stirrer eller noe. Har heller ikke lyst til å sitte i badstue sammen med masse nakne menn. Alle har sine intimgrenser og der går mine. Andre kan gjerne gå på nudiststrand, f.eks., det gjør de helt som de vil med. Men jeg vil ikke det. Så konkluderer med at The Well ikke er noe for meg. Anonymous poster hash: e57e9...aab
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2016 #43 Skrevet 29. juni 2016 Jeg kunne gjerne vært naken dersom det bare var kvinner i anlegget. F.eks. hvis de hadde kvinnedager eller egne deler som var for kvinner. Ville fortsatt vært litt ukomfortabelt til å begynne med, men det går greit. Men er helt uaktuelt å være naken foran andre menn, selv om jeg vet at de ikke stirrer eller noe. Har heller ikke lyst til å sitte i badstue sammen med masse nakne menn. Alle har sine intimgrenser og der går mine. Andre kan gjerne gå på nudiststrand, f.eks., det gjør de helt som de vil med. Men jeg vil ikke det. Så konkluderer med at The Well ikke er noe for meg. Anonymous poster hash: e57e9...aab Forskjellen er at menn ser på deg og anerkjenner deg for å ha pupper og rumpe, uansett form og størrelse. Så er de ferdige med den saken (dersom du ikke er superhot, da ser de nok litt ekstra). Kvinner vil derimot studere hver kvadratmillimeter av kroppen din med kritisk blikk, og kartlegge alle eventuelle feil. Neida. Hvem bryr seg? Kropp er kropp, og jeg synes det er supert med alle fasonger på stranden. Et lite tøystykke dekker ikke mye uansett. Skjuler vel bare om du har grønne kjønnshår eller diskokuler som brystvorter. Anonymous poster hash: 2e67d...389
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå