Gå til innhold

Ikke lov med eget badetøy på The Well??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått et gavekort på The Well, men ser nå på nettsidene deres at det av "hygieniske årsaker", ikke er lov med eget badetøy, at man må kjøpe der?! Stemmer virkelig dette?? Badetøy er det værste jeg kjøper, tar laaaaaang tid å finne noe jeg føler meg ok i, og da er jeg absolutt ikke interessert i å dra dit og risikere at jeg ikke får på meg en sånn onesizefitsall-type bikini/badedrakt. Uff... Dette ødela hele mitt intrykk av stedet. :(

Anonymous poster hash: 63454...e0a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er ikke lov

Anonymous poster hash: edda8...ec6
Skrevet

Hele konseptet er vel at man skal gå naken?

Anonymous poster hash: 802df...24c

Skrevet

Har hørt fra folk i alle størrelser at det du kjøper der faktisk er ok. Ikke dyrt heller.

Anonymous poster hash: 93fcf...bdd

Skrevet

Du må kjøpe der eller gå naken

Anonymous poster hash: 3a702...9fc

Skrevet

Har hørt fra folk i alle størrelser at det du kjøper der faktisk er ok. Ikke dyrt heller.

Anonymous poster hash: 93fcf...bdd

Okey, takk for tilbakemeldingen! :)

Skrevet

Hele konseptet er vel at man skal gå naken?

Anonymous poster hash: 802df...24c

Det står på nettsidene at det er valgfritt med badetøy, så nei "konseptet" er ikke at man SKAL gå naken.

Skrevet

Hah! Et sted jeg hvertfall aldri skal dra til!

Anonymous poster hash: 6336c...969

Skrevet

Ei venninne og mannen var der nylig. De sa at veldig mange gikk nakne, de hadde kjøpt badetøy der. Men det var ikke akkurat noe som satt perfekt.

Skrevet

Hvordan er det mer hygienisk å gå kliss naken enn å ha med eget badetøy? 

Anonymous poster hash: 0b0ee...956
Skrevet

Er alle sammen der? Så man henger sammen med noen nakne folk? Dit skal ikke jeg 😂 Nudistgreier er ikke noe for meg!

Anonymous poster hash: aed78...c67

Skrevet

Hvordan er det mer hygienisk å gå kliss naken enn å ha med eget badetøy?

Anonymous poster hash: 0b0ee...956

Lurer jeg også på... Har vel noe med at de ikke ønsker rester av vaskemiddel/tøymykner i bassengene sine, vil je tro... Veldig spesielt å nekte folk å ha med egen bikini.

Skrevet

Er alle sammen der? Så man henger sammen med noen nakne folk? Dit skal ikke jeg 😂 Nudistgreier er ikke noe for meg!

Anonymous poster hash: aed78...c67

Gjør meg ingenting at andre er nakne så lenge jeg slipper å være det selv. Er visst sånn at de fleste har badetøy, men ikke alle.

Skrevet

En venninne av meg har vært der. Jeg kunne ALDRI tenke meg å gå naken og synes det er idiotisk og helt hinsides når det gjelder miljø at man må kjøpe eget badetøy til besøket. Kan man bruke det badetøyet hvis man skal tilbake en annen gang?

Anonymous poster hash: e57e9...aab

Skrevet

"Det er valgfritt å benytte badetøy i våre bassenger innendørs (unntaket er tirsdager hvor det er påbudt med badetøy). Av hensyn til vannsøl og hygiene er det kun tillatt å benytte The Wells eget badetøy. Vårt badetøy er utviklet for å unngå mest mulig vannsøl og tørke raskt. Badetøyet kjøpes ved første besøk og kan benyttes i anlegget ved gjenbesøk."

Hygiene!? Hvis jeg får lov til å ta med badetøyet hjem, og så ta det med tilbake og bruke det, så aner jo ikke The Well noe om hygienen.

Vannsøl!?

Skrevet

"Det er valgfritt å benytte badetøy i våre bassenger innendørs (unntaket er tirsdager hvor det er påbudt med badetøy). Av hensyn til vannsøl og hygiene er det kun tillatt å benytte The Wells eget badetøy. Vårt badetøy er utviklet for å unngå mest mulig vannsøl og tørke raskt. Badetøyet kjøpes ved første besøk og kan benyttes i anlegget ved gjenbesøk."

Hygiene!? Hvis jeg får lov til å ta med badetøyet hjem, og så ta det med tilbake og bruke det, så aner jo ikke The Well noe om hygienen.

Vannsøl!?

Har du en diger badedrakt med skjørt drar du ganske mye vann opp av bassenget. Badedrakten er kliss bløt og du drypper vann der du går, sitter osv med badedrakten på.

Ikke kan jeg skjønne at det har noen betydning i et sånt annlegg da men...

Skrevet

Går folk seriøst nakne rundt der da? Seriøst? Helt normale damer og menn? Ikke homofile menn som er keene på å glo og bli glodd/ driiiitlekre damer som vil bli sett på/ nudister... Altså Ola og Kari nordmann drar dit som par og går nakne rundt? Eller har badetøy og mange andre går nakne og det plager dem ikke? Jada vi er født nakne... Som babyer og alle er vi da like men ettersom man blir voksen ser vi jo forskjellige ut og et seksuelt tenningsmønster kommer. Hadde aldri syntes det var behagelig å være der med mannen og være omgitt av andre nakne vaginaer og pupper, ikke andre peniser heller. Får så swingers vibber av folk som er nakne som voksne omkring andre. Og jada skjønner nudist greia men på steder man MÅ gå naken gjør man det vel kun om man er nudist, her er det jo valgfritt.

Anonymous poster hash: 7b8dc...a19

Skrevet

De vil at det skal være et "voksent badeland" uten vannsøl overalt, det forstår jeg. Men de fleste har jo normalt badetøy og jeg tviler på at deres "spesialutviklede" badetøy er så revolusjonerende.

Og det med hygiene forstår jeg ikke når man får lov å ta med badetøyet hjem og så bruke det igjen ved neste besøk!

Skrevet

Har du en diger badedrakt med skjørt drar du ganske mye vann opp av bassenget. Badedrakten er kliss bløt og du drypper vann der du går, sitter osv med badedrakten på.

Ikke kan jeg skjønne at det har noen betydning i et sånt annlegg da men...

Jo mindre vannsøl en drar med seg fra basseng, jo mindre glatte blir gulvene der inne.

Anonymous poster hash: 3c5a7...82c

Skrevet

Hadde du ønsket deg dette gavekortet?

Anonymous poster hash: 36c5a...e71

Skrevet

Det står på nettsidene at det er valgfritt med badetøy, så nei "konseptet" er ikke at man SKAL gå naken.Anonymous poster hash: 63454...e0a

Jo, det er en rekke aktiviteter der det ikke tillates badetøy på. Feks. Boblebad, og en del av ritualene. Du blir bedt om å ta av deg tøyet eller fjerne deg.

Anonymous poster hash: 88860...9de

Skrevet

Hadde du ønsket deg dette gavekortet?

Anonymous poster hash: 36c5a...e71

Jeg ønsket meg gavekort på SPA og hadde tidligere sagt at jeg kunne tenke meg å oppleve The Well, men ante jo ingenting om at det var slik!

Skrevet

Det er uansett ikke sånn at folk vaser rundt kliss nakne. I inngangen får man utdelt en hvit badekåpe sammen med flere håndklær. Det er ansatte der som visstnok sier ifra hvis noen er uanstendige. Jeg har vært der to ganger og ingen av gangene har jeg opplevd den formen for uanstendighet. Inne i de ulike badstuene og badene er det tåkete og ikke fullt opplyst, så man ser heller ikke all verdens. 

Badetøyet du får kjøpt (og altså må bruke) er helt greit. Mener badedrakten kostet 70 kroner, så det er heller ingen formue. I hovedsak synes den ikke for noen. Enten ser man badekåpen eller du er under vann eller i tåka. 

Skrevet

Det er uansett ikke sånn at folk vaser rundt kliss nakne. I inngangen får man utdelt en hvit badekåpe sammen med flere håndklær. Det er ansatte der som visstnok sier ifra hvis noen er uanstendige. Jeg har vært der to ganger og ingen av gangene har jeg opplevd den formen for uanstendighet. Inne i de ulike badstuene og badene er det tåkete og ikke fullt opplyst, så man ser heller ikke all verdens.

Badetøyet du får kjøpt (og altså må bruke) er helt greit. Mener badedrakten kostet 70 kroner, så det er heller ingen formue. I hovedsak synes den ikke for noen. Enten ser man badekåpen eller du er under vann eller i tåka.

Takk for svar! Supert å høre fra noen som faktisk har vært der. 😊 Prisen bryr jeg meg ikke så mye om, det er helst ubehaget med å bruke badetøy jeg selv ikke har valgt ut eller prøvd på forhånd, siden jeg hater å kjøpe (og gå i) badetøy. Og naken vil jeg helst slippe å være på et sånt sted.

Skrevet

Man får kjøpt både badedrakt og bikini, og badebukse til menn. Selvfølgelig i forskjellige størrelser så man finner noe som passer (om man da ikke er ekstremt liten eller ekstremt stor).

Dette badetøyet ser faktisk veldig fresht ut, og helt klart noe jeg kunne brukt utenom The Well også.

På tirsdager er det påbudt med badetøy hele tiden og overalt.

De andre dagene i uken er det forbudt med badetøy i badstuene, så da må badetøy og badekåpen henge utenfor. Men du kan dekke deg til med et håndkle eller er peshtemal (et tøystykke man også får kjøpt der). Så man MÅ ikke vise hele herligheten til alle og enhver. I bassenget er det valgfritt om du vil være naken eller ha på badetøy.

Det er ikke lov til å gå naken rundt i lokalet. Man må dekke seg til.

Om dere er redd for nakenhet, dra på en tirsdag.

Ellers er ikke nakne kropper så veldig farlig heller da. Tipper de fleste er mest opptatt av seg selv.

Råder dere til å ta turen til The Well og nyte alle etasjene med luksus! Og sett gjerne av en del timer!

Få også med dere saltskrubben i Krystallbadet samt aufguss i en av badstuene. Timeplanen for dette finner dere på nettsiden og er inkludert i inngangsprisen.

Enjoy!! 🙏🏻

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...