Anonym bruker Skrevet 27. juni 2016 #1 Skrevet 27. juni 2016 Uten kjæresten? Gruer meg til ferien. Anonymous poster hash: 40aa9...15e
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2016 #2 Skrevet 27. juni 2016 6 uker her 😝💔 Anonymous poster hash: 17615...078
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2016 #3 Skrevet 27. juni 2016 Nei, hvordan overlevde du før du traff han da? Har hatt samboer i 3 år og vi greier oss fint uten hverandre. Anonymous poster hash: 291a4...013
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2016 #4 Skrevet 27. juni 2016 Og jeg har vært sammen med kjæresten i 15 år og hadde gitt mye for 5 uker hjemme alene 😛 Anonymous poster hash: 1cb8a...9c8
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2016 #5 Skrevet 27. juni 2016 Og jeg har vært sammen med kjæresten i 15 år og hadde gitt mye for 5 uker hjemme alene 😛 Anonymous poster hash: 1cb8a...9c8 Haha enig Anonymous poster hash: 4d964...01b
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2016 #6 Skrevet 27. juni 2016 aldri skjønt det der jeg orker gjøre meg avhengig av andre mennesker. hehe.. så om vi hadde vært sammen i 1mnd eller 16år som nå, så går 1uke fint og 5-6uker like fint. og jeg orker ikke drive å ringe og styre heller hehe.. betyr ikke at jeg elsker han noe mindre, eller savner han, for det gjør jeg da virkelig, (innimellom i alefall ) haha Anonymous poster hash: 378bb...d06
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2016 #7 Skrevet 27. juni 2016 aldri skjønt det der jeg orker gjøre meg avhengig av andre mennesker. hehe.. så om vi hadde vært sammen i 1mnd eller 16år som nå, så går 1uke fint og 5-6uker like fint. og jeg orker ikke drive å ringe og styre heller hehe.. betyr ikke at jeg elsker han noe mindre, eller savner han, for det gjør jeg da virkelig, (innimellom i alefall ) haha Anonymous poster hash: 378bb...d06 Hadde vi ikke hatt barn hadde jeg nok klart meg veldig godt uten han i ett år om så. Men nå er vi midt i småbarnsfasen og det viser seg at jeg er en elendig mamma og da er det veldig tungt å være uten han som får familielivet til å gå.. Anonymous poster hash: 17615...078
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2016 #8 Skrevet 27. juni 2016 Hadde vi ikke hatt barn hadde jeg nok klart meg veldig godt uten han i ett år om så. Men nå er vi midt i småbarnsfasen og det viser seg at jeg er en elendig mamma og da er det veldig tungt å være uten han som får familielivet til å gå.. Anonymous poster hash: 17615...078 nei nå må du gi deg, klart du ikke er en elendig mamma, du må stole på deg selv, og om du føler han er den som får familielivet til å gå, må du bruke disse 5ukene til å bevise, om ikke annet enn overfor deg selv, at du er like dyktig til dette som han finn på ting, se gleder i hverdagen. vær stolt og trygg på din "stilling". Anonymous poster hash: 378bb...d06
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2016 #9 Skrevet 27. juni 2016 Stakkars deg, føler virkelig med deg. Jeg og mannen har vært fra hverandre i 2 uker nå, syns det er helt grusomt. Gråt faktisk på vei hjem fra jobben tidligere i dag 😢 Anonymous poster hash: 35512...a2d
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2016 #10 Skrevet 27. juni 2016 5 uker er lenge med ett så ferskt forhold. Vært sammen i 9 uker. Hi Anonymous poster hash: 40aa9...15e
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2016 #11 Skrevet 27. juni 2016 5 uker er lenge med ett så ferskt forhold. Vært sammen i 9 uker. Hi Anonymous poster hash: 40aa9...15e du klarte deg jo før du møtte han Anonymous poster hash: 378bb...d06
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2016 #12 Skrevet 27. juni 2016 du klarte deg jo før du møtte han Anonymous poster hash: 378bb...d06 Hadde ingen mann og savne da😜 Anonymous poster hash: 40aa9...15e
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2016 #13 Skrevet 27. juni 2016 Før hadde jeg bare ledd av deg, men nå kan jeg ikke forestille meg å være lenge borte fra kjæresten😂Vi har vært sammen i ca 1,5 år❤ Anonymous poster hash: 7f40b...75f
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2016 #14 Skrevet 27. juni 2016 Før hadde jeg bare ledd av deg, men nå kan jeg ikke forestille meg å være lenge borte fra kjæresten😂Vi har vært sammen i ca 1,5 år❤ Anonymous poster hash: 7f40b...75f Der kan du se. Gruer seg han også. Anonymous poster hash: 40aa9...15e
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2016 #15 Skrevet 27. juni 2016 Hadde jeg vært nyforelska hadde det vært pyton !! Å skulle ønske jeg var det 😜 Men hadde vel savnet mannen etter 5 uker også... Alt for lenge Anonymous poster hash: f998e...a0f
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2016 #16 Skrevet 27. juni 2016 Mannen min er borte 4 uker når han er på jobb. Annenhver mnd er han borte. det ER dritt det !!! Anonymous poster hash: 3522a...64b
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2016 #17 Skrevet 27. juni 2016 Mannen min er borte 4 uker når han er på jobb. Annenhver mnd er han borte. det ER dritt det !!! Anonymous poster hash: 3522a...64b Min er 4 uker hjemme og 4-6 uker borte Anonymous poster hash: 17615...078
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2016 #18 Skrevet 27. juni 2016 Hadde jeg vært nyforelska hadde det vært pyton !! Å skulle ønske jeg var det 😜 Men hadde vel savnet mannen etter 5 uker også... Alt for lenge Anonymous poster hash: f998e...a0f Det som er så ille. Vi er jo helt i starten. Neste år drar vi sammen❤ Anonymous poster hash: 40aa9...15e
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2016 #19 Skrevet 27. juni 2016 Trodde det skulle stå : Hvordan overleve 5 uker ... sammen med mann og barn i sommer 😂 Anonymous poster hash: afcc6...366
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2016 #20 Skrevet 28. juni 2016 Trodde det skulle stå : Hvordan overleve 5 uker ... sammen med mann og barn i sommer 😂 Anonymous poster hash: afcc6...366 Enda verre. Barna er da med sin far.. Dobbelt savn dette. Godt jeg har jobben. Når kjæresten kommer tilbake går jeg for sikkerhets skyld i en arbeids helg. Anonymous poster hash: 40aa9...15e
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2016 #21 Skrevet 28. juni 2016 Stakkars deg, føler virkelig med deg. Jeg og mannen har vært fra hverandre i 2 uker nå, syns det er helt grusomt. Gråt faktisk på vei hjem fra jobben tidligere i dag Anonymous poster hash: 35512...a2d Ærlig talt. Anonymous poster hash: 291a4...013
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2016 #22 Skrevet 28. juni 2016 Ærlig talt. Anonymous poster hash: 291a4...013 Misunnelig😉 Anonymous poster hash: 40aa9...15e
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2016 #23 Skrevet 28. juni 2016 Misunnelig😉 Anonymous poster hash: 40aa9...15e Misunnelig? Nei. Jeg har samboer og gråter da ikke fordi han er borte. Anonymous poster hash: 291a4...013
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2016 #24 Skrevet 28. juni 2016 Nei, hvordan overlevde du før du traff han da? Har hatt samboer i 3 år og vi greier oss fint uten hverandre. Anonymous poster hash: 291a4...013 For et tullete svar. Blir jo som å si at dersom man mister et barn så kan man jo bare leve slik man gjorde før det ble unnfanget. Når et menneske først er i livet ens, er reglene forandret. Anonymous poster hash: 5ea00...8f9
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2016 #25 Skrevet 28. juni 2016 Ehhh, ikke helt sammenlignbart kanskje?? Seriøst. Anonymous poster hash: 70031...50e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå