Gå til innhold

Hvordan overleve 5 uker


Anbefalte innlegg

Skrevet

Uten kjæresten?

Gruer meg til ferien.

 

Anonymous poster hash: 40aa9...15e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

6 uker her 😝💔

 

Anonymous poster hash: 17615...078

Skrevet

Nei, hvordan overlevde du før du traff han da? Har hatt samboer i 3 år og vi greier oss fint uten hverandre.

 

Anonymous poster hash: 291a4...013

Skrevet

Og jeg har vært sammen med kjæresten i 15 år og hadde gitt mye for 5 uker hjemme alene 😛

 

Anonymous poster hash: 1cb8a...9c8

Skrevet

Og jeg har vært sammen med kjæresten i 15 år og hadde gitt mye for 5 uker hjemme alene 😛

 

Anonymous poster hash: 1cb8a...9c8

Haha enig :)

 

 

Anonymous poster hash: 4d964...01b

Skrevet

aldri skjønt det der :P jeg orker gjøre meg avhengig av andre mennesker. hehe.. så om vi hadde vært sammen i 1mnd eller 16år som nå, så går 1uke fint og 5-6uker like fint. og jeg orker ikke drive å ringe og styre heller :P hehe.. betyr ikke at jeg elsker han noe mindre, eller savner han, for det gjør jeg da virkelig, (innimellom i alefall ) haha



Anonymous poster hash: 378bb...d06
Skrevet

 

aldri skjønt det der :P jeg orker gjøre meg avhengig av andre mennesker. hehe.. så om vi hadde vært sammen i 1mnd eller 16år som nå, så går 1uke fint og 5-6uker like fint. og jeg orker ikke drive å ringe og styre heller :P hehe.. betyr ikke at jeg elsker han noe mindre, eller savner han, for det gjør jeg da virkelig, (innimellom i alefall ) haha

 

Anonymous poster hash: 378bb...d06

Hadde vi ikke hatt barn hadde jeg nok klart meg veldig godt uten han i ett år om så. Men nå er vi midt i småbarnsfasen og det viser seg at jeg er en elendig mamma og da er det veldig tungt å være uten han som får familielivet til å gå..

 

Anonymous poster hash: 17615...078

Skrevet

Hadde vi ikke hatt barn hadde jeg nok klart meg veldig godt uten han i ett år om så. Men nå er vi midt i småbarnsfasen og det viser seg at jeg er en elendig mamma og da er det veldig tungt å være uten han som får familielivet til å gå..

 

Anonymous poster hash: 17615...078

 

nei nå må  du gi deg, klart du ikke er en elendig mamma, du må stole på deg selv, og om du føler han er den som får familielivet til å gå, må du bruke disse 5ukene til å bevise, om ikke annet enn overfor deg selv, at du er like dyktig til dette som han ;) finn på ting, se gleder i hverdagen. vær stolt og trygg på din "stilling". 

 

Anonymous poster hash: 378bb...d06

Skrevet

Stakkars deg, føler virkelig med deg. Jeg og mannen har vært fra hverandre i 2 uker nå, syns det er helt grusomt. Gråt faktisk på vei hjem fra jobben tidligere i dag 😢

 

Anonymous poster hash: 35512...a2d

Skrevet

5 uker er lenge med ett så ferskt forhold. Vært sammen i 9 uker.

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 40aa9...15e

Skrevet

5 uker er lenge med ett så ferskt forhold. Vært sammen i 9 uker.

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 40aa9...15e

 

du klarte deg jo før du møtte han ;) 

 

Anonymous poster hash: 378bb...d06

Skrevet

 

du klarte deg jo før du møtte han ;)

 

Anonymous poster hash: 378bb...d06

Hadde ingen mann og savne da😜

 

Anonymous poster hash: 40aa9...15e

Skrevet

Før hadde jeg bare ledd av deg, men nå kan jeg ikke forestille meg å være lenge borte fra kjæresten😂Vi har vært sammen i ca 1,5 år❤

 

Anonymous poster hash: 7f40b...75f

Skrevet

Før hadde jeg bare ledd av deg, men nå kan jeg ikke forestille meg å være lenge borte fra kjæresten😂Vi har vært sammen i ca 1,5 år❤

 

Anonymous poster hash: 7f40b...75f

Der kan du se.

Gruer seg han også.

 

 

Anonymous poster hash: 40aa9...15e

Skrevet

Hadde jeg vært nyforelska hadde det vært pyton !! Å skulle ønske jeg var det 😜 Men hadde vel savnet mannen etter 5 uker også... Alt for lenge

 

Anonymous poster hash: f998e...a0f

Skrevet

Mannen min er borte 4 uker når han er på jobb. Annenhver mnd er han borte.

det ER dritt det !!!

 

Anonymous poster hash: 3522a...64b

Skrevet

Mannen min er borte 4 uker når han er på jobb. Annenhver mnd er han borte.

det ER dritt det !!!

 

Anonymous poster hash: 3522a...64b

Min er 4 uker hjemme og 4-6 uker borte

 

Anonymous poster hash: 17615...078

Skrevet

Hadde jeg vært nyforelska hadde det vært pyton !! Å skulle ønske jeg var det 😜 Men hadde vel savnet mannen etter 5 uker også... Alt for lenge

 

Anonymous poster hash: f998e...a0f

Det som er så ille. Vi er jo helt i starten.

Neste år drar vi sammen❤

 

Anonymous poster hash: 40aa9...15e

Skrevet

Trodde det skulle stå : Hvordan overleve 5 uker ... sammen med mann og barn i sommer 😂

 

Anonymous poster hash: afcc6...366

Skrevet

Trodde det skulle stå : Hvordan overleve 5 uker ... sammen med mann og barn i sommer 😂

 

Anonymous poster hash: afcc6...366

Enda verre. Barna er da med sin far..

Dobbelt savn dette. Godt jeg har jobben.

Når kjæresten kommer tilbake går jeg for sikkerhets skyld i en arbeids helg.

 

 

Anonymous poster hash: 40aa9...15e

Skrevet

Stakkars deg, føler virkelig med deg. Jeg og mannen har vært fra hverandre i 2 uker nå, syns det er helt grusomt. Gråt faktisk på vei hjem fra jobben tidligere i dag

 

Anonymous poster hash: 35512...a2d

 

Ærlig talt. 

 

Anonymous poster hash: 291a4...013

Skrevet

 

Ærlig talt.

 

Anonymous poster hash: 291a4...013

Misunnelig😉

 

Anonymous poster hash: 40aa9...15e

Skrevet

Misunnelig😉

 

Anonymous poster hash: 40aa9...15e

Misunnelig? Nei. Jeg har samboer og gråter da ikke fordi han er borte.

 

Anonymous poster hash: 291a4...013

Skrevet

Nei, hvordan overlevde du før du traff han da? Har hatt samboer i 3 år og vi greier oss fint uten hverandre.

 

Anonymous poster hash: 291a4...013

 

 

For et tullete svar. Blir jo som å si at dersom man mister et barn så kan man jo bare leve slik man gjorde før det ble unnfanget. Når et menneske først er i livet ens, er reglene forandret. 

 

Anonymous poster hash: 5ea00...8f9

Skrevet

Ehhh, ikke helt sammenlignbart kanskje?? Seriøst. 



Anonymous poster hash: 70031...50e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...