Anonym bruker Skrevet 27. juni 2016 #26 Skrevet 27. juni 2016 Heldigvis har barnet mitt etternavn. Har to barn med to forskjellige, og begge har mitt etternavn heldigvis. Er fornavn jeg ønsker å bytte på minsten på 9 mnd, men er redd det kommer til å skape et vanvittig oppstyr. Har jo allerede en del ettersom at det er advokater med i bildet.. 😢 Anonymous poster hash: d9955...654 Åhh da misforstod jeg. Men betyr fornavnet noe for eksen da? Er det oppkalling i hans familie? Anonymous poster hash: 0eeb8...866
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2016 #27 Skrevet 27. juni 2016 Åhh da misforstod jeg. Men betyr fornavnet noe for eksen da? Er det oppkalling i hans familie? Anonymous poster hash: 0eeb8...866 Nei, ingen spesiell betydning. Annet enn at bf godtok navnevalget. Barnet er ikke oppkalt. Jeg føler jo at et navnevalg/ navneendring er noe man som foreldre skal bli enige om. Men her har vi ikke snakket sammen på fire mnd og han har valgt å involvere advokater uten å forsøke et samarbeid først.. Så synes det er en vanskelig situasjon.. Anonymous poster hash: d9955...654
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2016 #28 Skrevet 27. juni 2016 Nei, ingen spesiell betydning. Annet enn at bf godtok navnevalget. Barnet er ikke oppkalt. Jeg føler jo at et navnevalg/ navneendring er noe man som foreldre skal bli enige om. Men her har vi ikke snakket sammen på fire mnd og han har valgt å involvere advokater uten å forsøke et samarbeid først.. Så synes det er en vanskelig situasjon.. Anonymous poster hash: d9955...654 Hva med å bare legge til det navnet du ønsker da? Så velger du selv hva du vil kalle barnet. Men tar alikevel ikke bort det opprinnelige navnet. Anonymous poster hash: 0eeb8...866
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå