Gå til innhold

For sent å bytte navn?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Heldigvis har barnet mitt etternavn. Har to barn med to forskjellige, og begge har mitt etternavn heldigvis. Er fornavn jeg ønsker å bytte på minsten på 9 mnd, men er redd det kommer til å skape et vanvittig oppstyr. Har jo allerede en del ettersom at det er advokater med i bildet.. 😢

 

 

Anonymous poster hash: d9955...654

Åhh da misforstod jeg. Men betyr fornavnet noe for eksen da? Er det oppkalling i hans familie?

 

Anonymous poster hash: 0eeb8...866

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åhh da misforstod jeg. Men betyr fornavnet noe for eksen da? Er det oppkalling i hans familie?

 

Anonymous poster hash: 0eeb8...866

Nei, ingen spesiell betydning. Annet enn at bf godtok navnevalget. Barnet er ikke oppkalt. Jeg føler jo at et navnevalg/ navneendring er noe man som foreldre skal bli enige om. Men her har vi ikke snakket sammen på fire mnd og han har valgt å involvere advokater uten å forsøke et samarbeid først.. Så synes det er en vanskelig situasjon..

 

 

Anonymous poster hash: d9955...654

Skrevet

Nei, ingen spesiell betydning. Annet enn at bf godtok navnevalget. Barnet er ikke oppkalt. Jeg føler jo at et navnevalg/ navneendring er noe man som foreldre skal bli enige om. Men her har vi ikke snakket sammen på fire mnd og han har valgt å involvere advokater uten å forsøke et samarbeid først.. Så synes det er en vanskelig situasjon..

 

 

Anonymous poster hash: d9955...654

Hva med å bare legge til det navnet du ønsker da? Så velger du selv hva du vil kalle barnet. Men tar alikevel ikke bort det opprinnelige navnet.

 

Anonymous poster hash: 0eeb8...866

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...