Gå til innhold

Kle seg ut for sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Minni Mus. Med rød og hvit polkadot-kjole, en liten jakke, hårsløyfe, museører og hale.

Anonymous poster hash: f9eae...aba

😂 og noe av det kunne du bruke i en annen setting enn kostymefester?

Tror du troller litt med oss😡

Anonymous poster hash: dc75a...c83

Videoannonse
Annonse
Skrevet

😂 og noe av det kunne du bruke i en annen setting enn kostymefester?

Tror du troller litt med oss😡

Alle vet jo at museører piffer opp ethvert antrekk :)

Skrevet

Hehe..minnie mus ja. Vel...det hadde ikke vært ekkelt for meg, mer komisk.

Si at halen er i veien for musa ;)

Anonymous poster hash: dbb30...520

Skrevet

Er ikke det litt for seint? Nå vet du at mannen din blir opphisset av å se deg med kostymet. Hvordan blir det da neste gang dere er ute på et temafest når du vet mannen din blir opphisset? Du gjør det vanskelig for dere begge, dette er bare et kostyme og kostymet er allerede kinky nå.

På tide å ha det litt gøy, få på deg kostymet og overrask mannen din! Dere trenger tross alt å reparere forholdet.

Anonymous poster hash: 12fa2...7cf

Skrevet

Hehe..minnie mus ja. Vel...det hadde ikke vært ekkelt for meg, mer komisk.

Si at halen er i veien for musa ;)Anonymous poster hash: dbb30...520

Hihi, eller at han må betale med muse-Visa ;)

Anonymous poster hash: 5da2e...084

Skrevet

og noe av det kunne du bruke i en annen setting enn kostymefester?

Tror du troller litt med oss

Ikke ørene og halen selvfølgelig, men kjolen og jakken.

Anonymous poster hash: f9eae...aba

Skrevet

Ser ikke problemet.. og tenker at du nok er prippen og må bli venn med seksualitet, både din og hans. Kanskje dine sperrer er årsaken til at dere ikke fungerer så godt sammen seksuelt fra før.  Ødelegge klær med sex? Jeg har hatt sex i mange kjoler fra min garderobe, tenker ikke på dem som "Monica Lewinski-kjoler" full av skitne bevis for min usømmelige adferd.

Anonymous poster hash: d250c...3a5
Skrevet

Mener du helt seriøst at klærne(kostyme!!) er ødelagt om du har sex i det?? Og du vrir mannens fantasi til noe skittent og ubehagelig? Beklager, men du virker prippen..

Jeg elsker å kle meg ut i noe sexy, hvert fall som er sexy for mannen, og skulle vi slumpe til å ha sex i noe jeg går ute med, så er det bare en morsom liten hemmelighet mellom mannen og meg, og det får en fin betydning, ikke en fæl en. 

Anonymous poster hash: b3395...308
Skrevet

Sier ikke at det er noe fælt eller usømmelig, det er bare en helt annen assosiasjon enn jeg ønsker å ha. For meg er disse klærne søte, morsomme og uskyldige. Det inntrykket vil selvfølgelig endre seg hvis jeg bruker dem som et sex-kostyme.

Anonymous poster hash: b16b9...d01

Skrevet

Jeg hadde ikke likt at mannen ble tent av at jeg gikk utkledd som en figur barna liker. Syns det er noe ekkelt over det. Voksenkostymer derimot er noe annet syns jeg.

Anonymous poster hash: c4243...5fb
Skrevet

Jeg hadde ikke likt at mannen ble tent av at jeg gikk utkledd som en figur barna liker. Syns det er noe ekkelt over det. Voksenkostymer derimot er noe annet syns jeg.

Anonymous poster hash: c4243...5fb

Jeg tror vel ikke mannen til hi tenner på minnie mus akkurat. Da har han i så fall en sjelden fetish.

Han tenner på kona si og synes hun er søt og sexy i den korte kjolen og de høyhælte skoene.

Vis meg den heterofile mannen som ikke synes kvinner i korte skjørt og høye heler er sexy!

Jeg skjønner ikke hvorfor du ikke kan ta det som et kompliment, men isteden blir snurt.

Du skriver som om sex er noe skittent og ubehagelig for deg. De fleste ville nok ikke forbinde noe negativt med at mannen deres eller andre synes de er sexy i et søtt antrekk.

Jeg skjønner godt hva du mener med assosiasjonene til ubehagelige hendelser, men klarer ikke å forstå at du må skille mellom et søtt/ uskyldig antrekk og sex. Kanskje det var nettop det at du fremsto som søt og uskyldig han likte?

Skrevet

Du høres uendelig kjedelig og prippen ut.

Ikke rart sexlivet deres er dødt.

Og nei, du kan ikke bruke et Minnie Mus kostyme i det virkelige liv.

Anonymous poster hash: 55aeb...69b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...