Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #1 Skrevet 26. juni 2016 Jeg og mannen var på et temaparty nylig, der jeg hadde et antrekk som jeg var veldig fornøyd med og som jeg fikk mye komplimenter for. I går ble det snakk om det, og mannen spurte om jeg kanskje kunne ta det på bare for han en gang. Det er tydelig at han vil at jeg skal ha det på under sex. Det hadde jeg ikke så veldig lyst til, mest fordi jeg ikke har lyst til å "ødelegge" antrekket, på den måten at jeg får et forhold til det som noe "kinky", for sånn har jeg ikke lyst til å tenke på det. Det er snakk om klær som først og fremst er veldig søte, men som sikkert kan framstå som sexy også, med lange strømper og høyhælte støvletter til en kort kjole. Hver for seg kan flere av klærne fint brukes i mer "vanlige" situasjoner, og det føler jeg at kan bli vanskelig hvis jeg forbinder dem med litt spesiell sex. Det hører med til historien at det er lenge siden vi har hatt sex (flere måneder), og at jeg nesten trodde han hadde sluttet helt å foreslå sex. I det siste har han tatt lite initiativ til sex, og det har stort sett bare bestått i at han begynner å ta på meg i litt ugunstige situasjoner som når han har drukket, når vi legger oss veldig sent osv. Jeg kan nesten ikke huske sist han spurte meg om jeg har lyst på en skikkelig måte, på et fornuftig tidspunkt. Så på en måte var det litt synd å si nei også, men dette ble bare feil synes jeg. Jeg forklarte hvorfor jeg føler det sånn, men han virker nesten litt irritert når jeg sier det. Skjønner dere reaksjonen min? Hvordan ville dere ha gjort det? Anonymous poster hash: f9eae...aba
ma(G)ma med to små :) Skrevet 26. juni 2016 #2 Skrevet 26. juni 2016 Nei, her synes jeg du er vanskelig. Dere har lite sex, noe som fort kan være et problem i et forhold. Mannen prøver å ta initiativ, og du vil ikke fordi du ikke vil få kinky assosiasjoner til kostymet ditt? Da er du ikke mye villig til å ofre noe for å få sexlivet på beina igjen, altså! På med kostymet og lykke til 😜👍
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #3 Skrevet 26. juni 2016 Ha nå sex med mannen med kjolen på. Hvorfor skal det ødelegge plagget? Ingen andre er vel tilstede? Anonymous poster hash: 2b89a...a84
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #4 Skrevet 26. juni 2016 Jeg hadde gjort det! Forstår overhodet ikke at en assosiasjon til sex skal "ødelegge" et antrekk. Jeg ville tvert imot sett på det som min og mannens lille hemmelighet! Anonymous poster hash: c77cc...775
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #5 Skrevet 26. juni 2016 Beklager, men her forstår jeg deg ikke helt! Kan det ikke være moro å være litt leken og tullete på den fronten? Er ikke det en artig måte å piffe ting litt opp på? Her har dere lite moro ellers, og så blir han "skutt ned" når han prøver å gjøre noe med det og piffe opp ting... Jeg tror du har gjort deg selv en bjørnetjeneste ved å ikke være leken i denne situasjonen... og var jeg mannen din ville jeg ha følt meg skuffet og avvist nå... For å lappe på det kunne du kanskje komme på et annet forslag og ta initiativ overfor ham? Anonymous poster hash: 120b1...81b
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #6 Skrevet 26. juni 2016 Jeg forstår IKKE deg. Jeg hadde gladelig kledd meg i det for sex. Hva så om antrekket kan brukes i andre anledninger? Da kan du bare mimre tilbake til den deilige stunden med mannen din.... Nei, kjør på!! Anonymous poster hash: 0b863...24e
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #7 Skrevet 26. juni 2016 Mannen min elsker at jeg har på div antrekk og spesielt sko Anonymous poster hash: b3395...308
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #8 Skrevet 26. juni 2016 Det var da også en ide, at det å forbinde et spesielt antrekk med sex med mannen er ille! Det må da være en søt hemmelighet mellom dere to? Så nei, jeg skjønner deg ikke i det hele tatt. Anonymous poster hash: 3ccd0...c5c
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #9 Skrevet 26. juni 2016 Jeg er helt enig med de andre! Hvordan kan et antrekk ødelegges av sex med mindre det blir så mye søl på det at det faktisk blir ubrukelig? Det blir jo en gøy hemmelighet dere har sammen når du eventuelt bruker det public igjen. I tilegg vet du nå akkurat hvordan du skal tenne mannen din om lysten din er der Anonymous poster hash: 44bf1...ab3
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #10 Skrevet 26. juni 2016 Jeg hadde gjort det! Forstår overhodet ikke at en assosiasjon til sex skal "ødelegge" et antrekk. Jeg ville tvert imot sett på det som min og mannens lille hemmelighet!Anonymous poster hash: c77cc...775 Men hele poenget er jo at jeg ikke vil ha noen sånn hemmelighet. I mitt hode er disse klærne søte, morsomme og uskyldige. Da synes jeg det ødelegger hvis jeg også forbinder dem med "kinky" sex. Skjønner om noen synes jeg er vanskelig her, og jeg tenker jo også selv at det kan være det. Men det er også et poeng at hvis jeg hadde gjort dette, så hadde det utelukkende vært for mannens skyld. Det ville være noe jeg gjorde for å gjøre han en tjeneste. Selv har jeg absolutt ingen interesse av denne typen "leker". Hi Anonymous poster hash: f9eae...aba
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #11 Skrevet 26. juni 2016 Men hele poenget er jo at jeg ikke vil ha noen sånn hemmelighet. I mitt hode er disse klærne søte, morsomme og uskyldige. Da synes jeg det ødelegger hvis jeg også forbinder dem med "kinky" sex. Skjønner om noen synes jeg er vanskelig her, og jeg tenker jo også selv at det kan være det. Men det er også et poeng at hvis jeg hadde gjort dette, så hadde det utelukkende vært for mannens skyld. Det ville være noe jeg gjorde for å gjøre han en tjeneste. Selv har jeg absolutt ingen interesse av denne typen "leker". Hi Anonymous poster hash: f9eae...aba Men er det så ille da? Å gjøre noe for den man elsker, selv om det ikke er helt innenfor komfortsonen? Jeg snakker IKKE om å gå på akkord med seg selv og gjøre ting som byr en imot, men når motforestillingen er å ikke 'skitne' til noen klær blir det litt vrangt i mitt hode. Anonymous poster hash: 3ccd0...c5c
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #12 Skrevet 26. juni 2016 Men hele poenget er jo at jeg ikke vil ha noen sånn hemmelighet. I mitt hode er disse klærne søte, morsomme og uskyldige. Da synes jeg det ødelegger hvis jeg også forbinder dem med "kinky" sex. Skjønner om noen synes jeg er vanskelig her, og jeg tenker jo også selv at det kan være det. Men det er også et poeng at hvis jeg hadde gjort dette, så hadde det utelukkende vært for mannens skyld. Det ville være noe jeg gjorde for å gjøre han en tjeneste. Selv har jeg absolutt ingen interesse av denne typen "leker". HiAnonymous poster hash: f9eae...aba Du skal selvfølgelig respekteres, men samtidig gir man og tar litt i et forhold. Men klart, har du sterke motforestillinger må du ikke gjøre det. Det er vel kanskje det at motforestillingene dine er basert på noe vi andre ikke helt klarer å forstå, inkludert mannen din, som gjør at dette blir en sak overhodet. Du virker litt vrang, rett og slett, og lite innstilt på å ha det gøy med mannen din. Anonymous poster hash: 673f0...cdd
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #13 Skrevet 26. juni 2016 Men hva med når mannen gir deg komplimenter for en jeans du har på deg, og sier at du får en fin rumpe i den? Eller når du har på deg en topp, og sier at brysene dine er sexy i den? Blir du kvalm av det, og nekter å bruke de klærne igjen? Skjønner egentlig godt at mannen din viser deg lite interesse for sex, for du høres rett og slett ut kjedelig ut, og merkelig. Anonymous poster hash: 1dc50...78a
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #14 Skrevet 26. juni 2016 Men hele poenget er jo at jeg ikke vil ha noen sånn hemmelighet. I mitt hode er disse klærne søte, morsomme og uskyldige. Da synes jeg det ødelegger hvis jeg også forbinder dem med "kinky" sex. Skjønner om noen synes jeg er vanskelig her, og jeg tenker jo også selv at det kan være det. Men det er også et poeng at hvis jeg hadde gjort dette, så hadde det utelukkende vært for mannens skyld. Det ville være noe jeg gjorde for å gjøre han en tjeneste. Selv har jeg absolutt ingen interesse av denne typen "leker". Hi Anonymous poster hash: f9eae...aba Pleier dere ikke å gjøre hverandre "tjenester"? Det er vel det som er kjærlighet? Ikke hva som helst selvfølgelig, men akkurat dette ønsket synes jeg var ganske uskyldig. Kanskje dere trenger litt påfyll for å komme nærmere hverandre igjen? Anonymous poster hash: c77cc...775
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #15 Skrevet 26. juni 2016 Men hva med når mannen gir deg komplimenter for en jeans du har på deg, og sier at du får en fin rumpe i den? Eller når du har på deg en topp, og sier at brysene dine er sexy i den? Blir du kvalm av det, og nekter å bruke de klærne igjen? Skjønner egentlig godt at mannen din viser deg lite interesse for sex, for du høres rett og slett ut kjedelig ut, og merkelig. Anonymous poster hash: 1dc50...78a Synes ikke dette har så mye med saken å gjøre. Er jo ikke snakk om at jeg blir "kvalm" av det, og det er heller ikke snakk om klærne jeg går i til daglig. Det var noe helt spesielt med akkurat dette. Jeg bruker ikke å pynte meg så mye til vanlig. Men jeg var superfornøyd med dette antrekket, og jeg ble kjempeglad over å få så mange komplimenter for det. Det er denne gode følelsen jeg ikke vil ødelegge, jeg føler at antrekket endrer karakter fullstendig hvis jeg skal bruke det under sex. Det blir kanskje litt som en sang som du egentlig synes er fin, men som du hørte en gang noe ubehagelig skjedde, og så vil du etterpå alltid ha denne assosiasjonen til sangen. Det er jo ikke så farlig egentlig, det er jo bare klær. Men på den andre siden bør det vel ikke være så farlig for mannen min heller? Det er ikke nødvendig med slike klær for å ha sex. Hi Anonymous poster hash: f9eae...aba
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #16 Skrevet 26. juni 2016 Kan jo være at akkurat dette antrekket hjelper dere med å få sexlivet på gli igjen. Spør dere om dere skal ha sex? Her gir vi hverandre småhint iløpet av dagen, ved bl.a. å ta på hverandre... Anonymous poster hash: 178cf...47e
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #17 Skrevet 26. juni 2016 Hva er antrekket? Anonymous poster hash: f247f...bc8
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #18 Skrevet 26. juni 2016 Synes ikke dette har så mye med saken å gjøre. Er jo ikke snakk om at jeg blir "kvalm" av det, og det er heller ikke snakk om klærne jeg går i til daglig. Det var noe helt spesielt med akkurat dette. Jeg bruker ikke å pynte meg så mye til vanlig. Men jeg var superfornøyd med dette antrekket, og jeg ble kjempeglad over å få så mange komplimenter for det. Det er denne gode følelsen jeg ikke vil ødelegge, jeg føler at antrekket endrer karakter fullstendig hvis jeg skal bruke det under sex. Det blir kanskje litt som en sang som du egentlig synes er fin, men som du hørte en gang noe ubehagelig skjedde, og så vil du etterpå alltid ha denne assosiasjonen til sangen. Det er jo ikke så farlig egentlig, det er jo bare klær. Men på den andre siden bør det vel ikke være så farlig for mannen min heller? Det er ikke nødvendig med slike klær for å ha sex. Hi Anonymous poster hash: f9eae...aba En sang du likte, men assosierer med noe uhyggelig som har skjedd😳. Er sex en lite hyggelig aktivitet for deg? At mannen din likte antrekket på en sexuelt pirrende måte kan vel ikke kalles et uhyggelig kompliment? Det høres ut som dere (du) har et problem du må ta tak i. Anonymous poster hash: dc75a...c83
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #19 Skrevet 26. juni 2016 Det virker ikke som om du er ute etter andre sine synspunkt i denne tråden. Det virker som om du vil/forventer at alle skal være enige med deg, og når ingen (?) er det, så poster du innlegg etter innlegg for å forklare synspunktet ditt. Du har jo selvsagt lov til å reagere akkurat som du gjør, og nekte å bruke dette antrekket til noe sexrelatert. Men, hva er så poenget med å lage denne tråden? Anonymous poster hash: 9fa6f...d7c
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #20 Skrevet 26. juni 2016 Hva er antrekket? Anonymous poster hash: f247f...bc8 Minni Mus. Med rød og hvit polkadot-kjole, en liten jakke, hårsløyfe, museører og hale. Anonymous poster hash: f9eae...aba
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #21 Skrevet 26. juni 2016 Men hele poenget er jo at jeg ikke vil ha noen sånn hemmelighet. I mitt hode er disse klærne søte, morsomme og uskyldige. Da synes jeg det ødelegger hvis jeg også forbinder dem med "kinky" sex. Skjønner om noen synes jeg er vanskelig her, og jeg tenker jo også selv at det kan være det. Men det er også et poeng at hvis jeg hadde gjort dette, så hadde det utelukkende vært for mannens skyld. Det ville være noe jeg gjorde for å gjøre han en tjeneste. Selv har jeg absolutt ingen interesse av denne typen "leker". HiAnonymous poster hash: f9eae...aba Hadde skjønt det om du ikke ville hatt sex i noe du forbinder med ungene, men er det så ille å forbinde dine egne klær med sex? Og hva så om du ikke har interesse for det, jeg har gjort drøssevis med ting for mannen jeg ikke tenner supermye for ( og han for meg) men en kåt mann gagner meg, så go for it Anonymous poster hash: 5da2e...084
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #22 Skrevet 26. juni 2016 Synes ikke dette har så mye med saken å gjøre. Er jo ikke snakk om at jeg blir "kvalm" av det, og det er heller ikke snakk om klærne jeg går i til daglig. Det var noe helt spesielt med akkurat dette. Jeg bruker ikke å pynte meg så mye til vanlig. Men jeg var superfornøyd med dette antrekket, og jeg ble kjempeglad over å få så mange komplimenter for det. Det er denne gode følelsen jeg ikke vil ødelegge, jeg føler at antrekket endrer karakter fullstendig hvis jeg skal bruke det under sex. Det blir kanskje litt som en sang som du egentlig synes er fin, men som du hørte en gang noe ubehagelig skjedde, og så vil du etterpå alltid ha denne assosiasjonen til sangen. Det er jo ikke så farlig egentlig, det er jo bare klær. Men på den andre siden bør det vel ikke være så farlig for mannen min heller? Det er ikke nødvendig med slike klær for å ha sex. Hi Anonymous poster hash: f9eae...aba De fleste assosierer jo sex med mannen sin med noe fint og søkende da, så jeg skjønner fortsatt ikke problemet ditt. Anonymous poster hash: 3ccd0...c5c
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #23 Skrevet 26. juni 2016 En sang du likte, men assosierer med noe uhyggelig som har skjedd. Er sex en lite hyggelig aktivitet for deg? At mannen din likte antrekket på en sexuelt pirrende måte kan vel ikke kalles et uhyggelig kompliment? Det høres ut som dere (du) har et problem du må ta tak i. Anonymous poster hash: dc75a...c83 Poenget var jo ikke at dette var uhyggelig, men at hvordan man tenker på det avhenger av assosiasjoner på samme måte som med en sang man forbinder med en spesiell hendelse. Kunne like gjerne vært en sang man hørte mens man opplevde noe fantastisk hyggelig. Anonymous poster hash: f9eae...aba
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #24 Skrevet 26. juni 2016 Tror du må si hva slags kostyme det er. Jeg hadde nok Vært litt lunken selv hvis mannen etter sextørke ønsket at jeg skulle kle meg som japansk skolepike feks.. men alt utenom prepubertale kostymer ville Vært greit Anonymous poster hash: dbb30...520
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #25 Skrevet 26. juni 2016 Hehe, så nå at det var Minnie Mus, glem det jeg nettopp skrev, for det er liiit spesielt Men uansett, du sa du ikke ville ødelegge antrekket du fikk så mange komplimenter for, kan det være du fikk komplimenter fordi de også syntes du var sexy? Anonymous poster hash: 5da2e...084
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå