Gå til innhold

Hjelp! Mannen er ute av bildet!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter en krangel imorgest har mannen pakket baggen å dratt! Jeg sitter igjen med våre fire barn og gravid i uke 11! Føler vi har kranglet om alt siden jeg ble gravid med siste. Ekstra ille idag da barna var rett ute i hagen og kunne kommet inn mens han pakket eller idet han hoppet inn i taxi. Vi bor langt unna familie og nettverket her er minimalt. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre å etter de få meldingene jeg har mottatt fra mannen så kjenner jeg at en stor del av meg ikke ønsker å ordne opp i dette og har gitt meg avsmak på hele han. Etter å ha stått i hele dag å brukt hver en muskel på å skjule alt av følelser for barna og ikke minst tenke meg fram til hva jeg skal si når de oppdager at han ikke bare har dratt på arbeid så har tankene bynt å falle mot abort. Noe jeg føler meg helt grusom over :( jeg vet rett å slett ikke hva jeg skal gjøre og har ikke akkurat tiden til å vurdere saken.

 

Har forresten også sjekket konto (felles økonomi) og alt vitner om at han tok taxi til flyplassen, har bestilt seg en enveisbillett og 4-5 øl. Det gjør meg ikke mindre forvirra..

 

Anonymous poster hash: 753ed...cd0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, stakkars.

Jeg har ingen gode råd, men vil sende deg en STOR klem.

Jeg tror også jeg hadde tenkt tanken om abort :(

 

Anonymous poster hash: c58b4...3d5

Skrevet

Pøh.

 

Anonymous poster hash: 82e6f...e7a

Skrevet

Prøvde å ringe han to ganger rett etter jeg postet innlegget her og blir satt rett til mobilsvar. Vurderer å ringe svigermor, bare for å høre om hun har hørt noe, kan være dit han er på vei, men jeg har lite lyst å involvere henne.

 

Anonymous poster hash: 753ed...cd0

Skrevet

1. Tøm kontoen

2. Ring svigermor eller der du tror han er.

 

Dette er ikke måten å gjøre det på. Det er ikke riktig for deg eller for barna.

 

 

Anonymous poster hash: 1cd1f...3d4

Skrevet

Du har allerede fire barn. Beklager å si det, men i denne situasjonen hadde jeg også tenkt på abort.

Tiden fremover (om ikke mannen kommer tilbake og alt blir bare bra) kommer til å bli tøff nok.... ikke bare for deg, men for barna også. En liten baby på toppen av det hele vil vel kanskje ikke gjøre saken når lettere???

 

 

 

Anonymous poster hash: adf9a...ffd

Skrevet

Vet rett å slett ikke hva jeg skal gjøre. Prøvde å ringe svigermor men fikk ikke svar. Mye mulig hun sover nå.

 

Tankene rundt abort blir bare sterkere, men samvittigheten er tung da barnet var planlagt. Har nylig delt nyheten med de nærmeste da de visste at vi prøvde å bli gravide, inkludert barna.

 

Har så utrolig lyst å slippe tårene løs, men må hvertfall vente til barna er i seng.

 

Anonymous poster hash: 753ed...cd0

Skrevet

Jeg hadde helt klart tatt abort, er det tøft å fortelle det til andre, hadde jeg bare sagt at jeg hadde mistet barnet.

 

Måten han bare stikker av på, tyder jo ikke på en mann som kommer til å være der, og stille opp for dere, når det trengs. Og være alene med 5 barn, og en av de baby, vil være utrolig tøft.



Anonymous poster hash: 8a10b...f5c
Skrevet

Uff kjedelig situasjon.

Gi avgjørelsen om abort litt tid, et par dager ihvertfall.

Jeg hadde tatt ut pengene fra kontoen sporenstraks. Og jeg hadde ikke prøvd å få tak i mannen. Ikke gitt han den gleden

 

Anonymous poster hash: c551b...a5f

Skrevet

Takk for svar.

 

Svigermor ringte nylig tilbake, hun sier at det sikkert roer seg. Han er ikke der og han svarer heller ikke når hun ringer.

 

Anonymous poster hash: 753ed...cd0

Skrevet

Nå er det jo ingen her som vet hva som har skjedd,så det er jo litt drøyt å gjøre mannen til syndebukk!

 

Anonymous poster hash: 52969...596

Skrevet

Hva er det dere kranglet om da?

 

Anonymous poster hash: 1dfd8...229

Skrevet

Det er tungt å sette følelsene til side, men det er nødvendig nå.

 

1. Tøm kontoen

2. Kontakt sykehus for time til abort

 

Jeg vet ikke hva som er årsaken til krangelen, og det er godt mulig din mann har all grunn til å dra på den måten han gjorde. Likevel er det en liten voksen måte å håndtere en konflikt på, og jeg ville ikke satt enda er barn til verden med en mann som stikker av fra kone og barn på den måten og lar meg stå igjen med ansvaret for barnas ve og vel.

 

Anonymous poster hash: 6af94...191

Skrevet

Hva slags nettbank har så detaljert informasjon om kjøp.. enveisbillett. 4-5 øl?

 

 

 

Anonymous poster hash: 83601...575

Skrevet

Står ikke noe i nettbanken på hva det er brukt på, men mannen reiser mye i forbindelse med jobben og beløpene stemmer på krona med "lønningspilsen" de bruker å ta på flyplassen og hva det koster med taxi fra oss til flyplassen. Da regner jeg med det største beløpet er en flybillett om han har dratt dit. Derfor står det at det vitner om, ikke at jeg vet.

 

Krangelen handler rett å slett om at han er kontrollerende og både irettesetter meg og ber meg forlate rommet om vi er uenige. Foran barna. Denne gangen svarte jeg at han fikk forlate boligen om han ikke kunne være i samme rom som meg og ikke hadde autoritet å sende meg på rommet som at jeg skulle vært ett av barna. Det endte i en hel rekke med gloser som ikke hører hjemme noen plasser og det fortsatte hele tiden mens han pakket.

 

Blir bare mer å mer sikker på at det blir abort nå. Får ikke mye svar hos han. Han nekter å si hvor han er og di sekundene jeg pratet med han virket det som han var på fylla.

 

Anonymous poster hash: 753ed...cd0

Skrevet

Om du tenker abort er det riktige bestiller du tine fortest mulig så har du frem til timen å ta den endelige avgjølesen. Hvor gamle er de andre barna? Jeg ville planlagt flytting nermere familie fortest mulig. Fortell mannen du ikke kommer til å stå alene med barn nr 5 så du tar abort for han trenger virkelig se alvoret i situasjonen.

 

Anonymous poster hash: 1dfd8...229

Skrevet

Tror ikke barna vil bli overrasket når de hører slike ting når dere krangler.

 

Abort uten å si i fra først vil være spikeren i kiste for dette forholdet. Kanskje like greit

 

Anonymous poster hash: 83601...575

Skrevet

Ring en venn, søster eller noe. Selv om du har lite nettverk har du vel noe? Eventuelt har hatt en gang i tiden. 

 

 



Anonymous poster hash: 6ee2d...dfa
Skrevet

Men herregud da!! Du kan jo ikke, ut fra en krangel, og uten å ha mer informasjon, tenke tanken på å ta abort!!!

Du er proppfull av hormoner, mannen er sint, du er sint! Slapp nå av, og ro deg ned!

 

Anonymous poster hash: bd61b...1e0

Skrevet

Herregud, barnet var planlagt og nå skal du plutselig ta abort? Skjerping! Ta ansvar for svarte!

 

Anonymous poster hash: 8e21a...fab

Skrevet

Abort? Dette er et ønsket og planlagt barn, og abort blir vurdert fordi mannen stikker i sinne? Jeg aner ikke noe om noen av dere, men det høres uansett voldsomt ut å helle mot det alternativet.

Skrevet

Hvorfor har du fått 4(snart 5) barn med en sånn mann???

 

Anonymous poster hash: 96286...df8

Skrevet

Dette med abort er litt drøyt men bestill time for all del og bruk tiden til tenke deg om og roe deg ned, dere har hatt en stor krangel og mannen din har reagert som en total idiot hvor mekling må til. Men først må du roe deg ned! Tøm kontoen og ring til mor/far e.l. og hent inn støtte der du kan for dette er ikke bare bare. Ikke gidd å ta mer kontakt med han med annet enn at mekling venter når han kommer tilbake, enten for å rydde opp eller skilsmisse hvis du ønsker det. 



Anonymous poster hash: 90498...1db
Skrevet

Troll....

 

Anonymous poster hash: 4fd0a...a39

Skrevet

Står ikke noe i nettbanken på hva det er brukt på, men mannen reiser mye i forbindelse med jobben og beløpene stemmer på krona med "lønningspilsen" de bruker å ta på flyplassen og hva det koster med taxi fra oss til flyplassen. Da regner jeg med det største beløpet er en flybillett om han har dratt dit. Derfor står det at det vitner om, ikke at jeg vet.

 

Krangelen handler rett å slett om at han er kontrollerende og både irettesetter meg og ber meg forlate rommet om vi er uenige. Foran barna. Denne gangen svarte jeg at han fikk forlate boligen om han ikke kunne være i samme rom som meg og ikke hadde autoritet å sende meg på rommet som at jeg skulle vært ett av barna. Det endte i en hel rekke med gloser som ikke hører hjemme noen plasser og det fortsatte hele tiden mens han pakket.

 

Blir bare mer å mer sikker på at det blir abort nå. Får ikke mye svar hos han. Han nekter å si hvor han er og di sekundene jeg pratet med han virket det som han var på fylla.

 

Anonymous poster hash: 753ed...cd0

Good riddance!

Han er ikke bra for deg. Lykke til alene!!! 😈😈😈

 

 

Anonymous poster hash: f537f...789

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...