Gå til innhold

Inspirert; handler dere klær til mannen deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja det hender det, hvis jeg kommer over noe jeg vet han liker så hender det jeg kjøper noe til han. Men han handler ellers sine egne klær.

Anonymous poster hash: e1d9c...d01

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, han kan handle selv også, mn han liker det ikke.

Anonymous poster hash: cceba...b8f

Skrevet

Jeg har vokst opp med en far som er glad i å handle klær, og som alltid er velkledd.

Min mann synes klær kjøpt for ett år siden er nye, og han bruker mye heller penger på en drone, en fiskestang eller nye løpesko. Skal han ha klær som ser bra ut må jeg trå til.

Anonymous poster hash: f6e29...35e

Gjest Elsk0
Skrevet

Har ikke noe problem med å handle med klær til mannen ved salg osv. Han synes faktisk det er et stort stress å handle klær, så jeg sørger bare for at han har det han trenger egentlig.

Kan fint kjøpe klær i gave til han, det setter han stor pris på! Han er heldigvis enkel i klesveien :)

Skrevet

Jeg handler alt til mannen. Undertøy, klær, uteklær og sko.

Han hater butikker, hater klær og hater shopping. Jeg elsker klær og shopping, og handler klær alt for ofte 😁

Skrevet

Hehe - neida, han er "stor gutt" og klarer det helt selv. Han er flinkere enn meg til å kaste klær....

Det hender jeg handler ett og annet til ham, men det er fordi jeg finner et godt kjøp og han ikke akkurat har den vanligste klesstørrelsen (f.eks. gode ullsokker på tilbud i størrelse 48)

Anonymous poster hash: b9e07...7c4
Skrevet

Ja, det gjør jeg fordi jeg ikke vil gå rundt med en slask av en mann. Han bryr seg nemlig ikke om klærne er fillete, stygge eller umoderne. Det gjør jeg, derfor kjøper jeg klær til ham.

Anonymous poster hash: b7b24...ddc

Jepp, samme her. Men han har full vetorett og vi bytter det han ikke vil ha. Han slipper butikker og prøverom, jeg slipper mann som ser ut som en dass. Vinn vinn!

Anonymous poster hash: c6107...176

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...