Anonym bruker Skrevet 25. juni 2016 #1 Skrevet 25. juni 2016 Og er det isåfall du som står ansvarlig for alt innkjøp av klær? Hele garderoben? Anonymous poster hash: b76a0...328
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2016 #2 Skrevet 25. juni 2016 Hahaha.. Han handler selv. Anonymous poster hash: 261bc...fa3
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2016 #3 Skrevet 25. juni 2016 Nei. Har gjort det noen ganger, men det blir lite brukt og han klarer det fint selv. Det er forøvrig mannen som handler mesteparten av klærne til barna. Anonymous poster hash: cc1ab...365
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2016 #4 Skrevet 25. juni 2016 Ja, jeg handler alt av klær og sko til mannen, unntatt joggesko og skistøvler. Anonymous poster hash: 4d05f...436
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2016 #5 Skrevet 25. juni 2016 Nei, han har så sær smak at jeg kan ikke kjøpe sokker en gang. Anonymous poster hash: 2e2bf...90e
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2016 #6 Skrevet 25. juni 2016 Mannen hater å handle klær, men tar seg ca en handlerunde i året. Hender jeg fyller på med et plagg eller to om jeg kommer over noe pent/billig. Jeg kjøper undertøy og sokker. Anonymous poster hash: 356f9...26b
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2016 #7 Skrevet 25. juni 2016 Men seriøst, hvorfor? Og hvor lenge har det vært sånn? Hvor gammel er mannen? Synes det er så spesielt å handle inn klær til et funksjonsfriskt menneske Anonymous poster hash: b76a0...328
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2016 #8 Skrevet 25. juni 2016 Jeg gir han av og til klær i gave til bursdag og jul, men ellers handler han selvsagt selv. Anonymous poster hash: 47f21...ae7
Gemini77 Skrevet 25. juni 2016 #9 Skrevet 25. juni 2016 Nei, han er veldig bevisst på hva han går i. Dresser og skjorter blir alltid sydd for perfekt passform. Han liker å gå i butikker da så vi går ofte og shopper sammen. Og nei, han er absolutt ikke feminin. 😜
Pobie Skrevet 25. juni 2016 #10 Skrevet 25. juni 2016 Nei, handler aldri noe klær til mannen. Er som oftest med når han handler til seg selv og sier om jeg synes noe ser bra ut eller ikke, men helt og holdent opp til han hva han kjøper.
mpb♥ Skrevet 25. juni 2016 #11 Skrevet 25. juni 2016 Han er så kresen og sær i klesveien, så han får fint handle selv 😄
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2016 #12 Skrevet 25. juni 2016 Ja vis jeg er på shopping og finner en fin genser til han så kjøper jeg den ☺ så blir han så glad 😉 Anonymous poster hash: 9a2d3...2a1
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2016 #13 Skrevet 25. juni 2016 Nei, han klarer fint å handle til seg selv. Anonymous poster hash: 91501...f9d
Mia_73 Skrevet 25. juni 2016 #14 Skrevet 25. juni 2016 Han handler selv, men når jeg kommer over noe fint som er på tilbud ringer jeg ham og spør om han vil ha.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2016 #15 Skrevet 25. juni 2016 Gir ofte klær i jule og bursdagsgave. Kjøper utenom dette hvis jeg kommer over noe jeg syns er spesielt stilig. Jeg får nesten alltid klær og sko i bursdag og julegave av mannen også. Han treffer stort sett bedre med klærne han kjøper til meg enn de jeg kjøper til meg selv. Anonymous poster hash: c15f6...2a6
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2016 #16 Skrevet 25. juni 2016 Har hendt jeg har kjøpt et par t-skjorter om jeg har kommet over et tilbud, men han handler klærne sine selv. Eller, han fikk en dieselbukse og skinnbelte i gave av meg i fjor, men da var jeg med på butikken og dro kortet, han valgte buksa selv og prøvde den først. Anonymous poster hash: 1cc86...e63
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2016 #17 Skrevet 25. juni 2016 Kun om han ber meg om det, pga jobben hans, har han ikke tid selv, slik som nå i sommer, han ringte på kvelden etter jobb og spurte om jeg kunne kjøpe inn noen shortser til han, den siste som passet startet å bli noe trang. Helt greit det, jeg handlet inn et par shortser, så han hadde når han kom hjem etter 10 dager på jobb Anonymous poster hash: 51568...2a7
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2016 #18 Skrevet 25. juni 2016 Kjøper ofte klær til jul og bursdag. Men jeg kjøper også ellers da jeg synes det er helt greit og han blir veldig glad som slipper Han er fullt oppegående og shoppet alle sine klær og sko før vi ble sammen, men jeg kjøper litt andre klær enn det han hadde før og det jeg handler er jo selvsagt det peneste. Haha Anonymous poster hash: 4bc88...22e
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2016 #19 Skrevet 25. juni 2016 Jeg har handlet noen ganger i gave til jul eller bursdag, men det er det. Vi har veldig forskjellig stil, så vi liker ikke det samme. Anonymous poster hash: f7bec...79c
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2016 #20 Skrevet 25. juni 2016 Ja. Jeg handler til ham. Jeg rydder også i klesskapet hans og hiver klær med jevne mellomrom. Han er fullt i stand til å fikse selv, men da vi har litt ulik syn på hva som er ok klær, og han er veldig glad for at jeg ordner, så gjør jeg det. Da vi flyttet sammen hadde han med seg klær han fikk til jul på barneskolen!, med lapp, men man vet jo aldri når man får bruk for det... Turutstyr og uteklær fikser han selv. Mannen min kan overleve flere år i skogen uten utstyr, men det lokale kjøpesenteret tar nesten knekken på ham. 😊 Anonymous poster hash: ac5ab...92f
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 25. juni 2016 #21 Skrevet 25. juni 2016 Jeg handler mye til han, eller er med og hjelper han velge👍
Kakao1234 Skrevet 25. juni 2016 #22 Skrevet 25. juni 2016 Handler ofte til mannen hvis jeg ser noe fint når jeg er ute og handler selv. Han kjøper sjeldent klær alene, tror det er mest fordi at han har null interesse av klær og mener han har nok klær i skapet hjemme. Så må ofte "pushe" han litt og oppmuntre til å fornye garderoben innimellom. Han hater å gå i butikker.
Hønemor30 Skrevet 25. juni 2016 #23 Skrevet 25. juni 2016 Ja jeg kjøper hvis jeg kommer over noe som jeg veit han liker. Han er flink til å komme hjem med både blomster og små gaver og jeg liker å gi litt tilbake. Han liker å gå på shopping i ny og ne og vi koser oss innimellom sammen på en handlerunde. I år har han kjøpt en del nytt sommertøy.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2016 #24 Skrevet 25. juni 2016 Ja, det gjør jeg fordi jeg ikke vil gå rundt med en slask av en mann. Han bryr seg nemlig ikke om klærne er fillete, stygge eller umoderne. Det gjør jeg, derfor kjøper jeg klær til ham. Anonymous poster hash: b7b24...ddc
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2016 #25 Skrevet 25. juni 2016 Vi handler vel begge to, til hvem av oss vi handler bryr vi oss lite om. Jeg må alltid minne han om å kjøpe litt større enn hva han mener passer, for her kryper det alltid litt i tørketrommelen. Han har bommet noen ganger, så må minne han på det. Vi har vel hver vår klessmak, men ganske enkle egentlig. Anonymous poster hash: b1849...69f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå