Anonym bruker Skrevet 24. juni 2016 #26 Skrevet 24. juni 2016 Foreldrene mine spør og vi spør dem. Svigers spør aldri, men det hender vi spør dem. Anonymous poster hash: 287e0...f8d
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2016 #27 Skrevet 24. juni 2016 Fast besteforeldre dag annenhver tirsdag, de andre tirsdagen har de mine bror sine barn. Også spørr de støtt i helgene. Ganske bortskjemte på den fronten Anonymous poster hash: 1e197...e0e
februarprins2013 Skrevet 24. juni 2016 #28 Skrevet 24. juni 2016 De spør alltid selv og de har han i alle fall en gang i uka og han sover der i alle fall en gang i mnd . Farfaren døde dessverre nå i juni ,mens farmor har vi ikke kontakt med
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2016 #29 Skrevet 24. juni 2016 Svigers spør en god del Mine foreldre er alltid redd for å mase for oss, så der spør vi om de vil ha dem på overnatting. På 5 år har foreldrene mine sagt nei 1 gang... Og det pga mamma var syk Nå spør vi ikke så ofte da Anonymous poster hash: 7d52d...3f8
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2016 #30 Skrevet 24. juni 2016 Vi har bare mannens foreldre. De har kun våre to som barnebarn, men de spør ALDRI. Og spør vi dem, så passer det ikke. Vi fikk utrolig nok til en avtale om én overnatting for to eller tre år siden, men den avlyste de med en ganske dårlig begrunnelse. Det skal legges til at barna er store og selvstendige og krever særdeles lite. De kan både legge seg selv og stå opp selv og finne mat selv og underholde seg selv uten å vekke noen om morgenen. Grandparents of the year... Anonymous poster hash: 6b78d...df9
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2016 #31 Skrevet 24. juni 2016 Nei, det har aldri skjedd. Anonymous poster hash: 4ddfc...ced
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2016 #32 Skrevet 24. juni 2016 Svigermor spør jevnlig og vi spør ved behov. Svigerfar bor lenger unna så blir lite der. Mine foreldre tilbyr sjelden, men de stiller alltid opp. Anonymous poster hash: 11866...d8e
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2016 #33 Skrevet 24. juni 2016 Nei de spør aldri. Svigers klager alltid på at de aldri har dem. Sa at da får de spørre for vi trenger ikke så ofte barnepass. Fikk som svar at det var da ikke vits å ha dem hvis ikke vi skulle noe. Derfor har vi bestemt (mannen faktisk) at vi ikke skal spørre dem heller Mamma er syk så hun orker ikke. Pappa er alt for opptatt av sin nye familie at han har glemt sitt "første kull". Har verdens beste bror og kone som spør om de kan passe så vi bruker dem hvis vi trenger og de bruker oss Anonymous poster hash: 478f9...8f0
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2016 #34 Skrevet 25. juni 2016 Mamma spør ofte- hun savner henne fort om det begynner å gå en uke. Får ofte mld om hun kan låne barnet litt. Pappa spør en sjelden gang, men vet han syns det er koselig når barnet er oppe. Svigers- sjelden og aldri. De sier av og til ja når de blir spurt. Anonymous poster hash: 53222...55d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå