Hjertefru Skrevet 24. juni 2016 #26 Skrevet 24. juni 2016 Hvis ikke mannen ønsker å bli enig om dette kvelden før hadde jeg tolket det som bevisst strategi for å få hi til å ta ungen. Fortsett og vekk og mas hi til han skjønner tegninga og dere får begynt å samarbeide ordentlig. Lite voksent av mannen.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2016 #27 Skrevet 24. juni 2016 gud for ett opplegg, kan ikke planlegge kvelden i forveien, er han 3år? syns det er flere ting som skurrer i denne teksten, og at dere har fått til å få barn er jo helt klart ett under. du har ferie, hvorfor skal barnet i bhg da? er det ikke koseligere å kose seg sammen? evt la barnet ha kortere dager. hadde det vært jeg som måttet jobbe og gubben hadde ferie, hadde jeg villet at han skulle levere slik at jeg for en gangs skyld hadde sluppet stress om mårran, og bare kunne tenkte på meg selv. og du kunne jo stått opp å gjort klar ungen for så å legge deg igjen. men det som er verst i denne tråden, er jo mangel på kommunikasjon dere i mellom, dere r jo like egoistiske begge to. klarer ikke se noe fra hverandres ståsted. så alt jeg har å si er LYKKE TIL VIDERE, Anonymous poster hash: d9889...ddd
Pobie Skrevet 24. juni 2016 #29 Skrevet 24. juni 2016 Skjønner ikke helt hvordan HI skulle fått sove lenger når hun tilbød seg å ta morgenstellet?
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2016 #30 Skrevet 24. juni 2016 Hi, jeg husker den forrige tråden din. Å fortsette å argumentere med mannen din alene er helt bortkastet, han gjør som han vil uansett. Og om han skal ta en brøkdel av sitt ansvar med barn eller i huset så sørger han for å straffe deg ved å bli ufordragelig mot deg. Ring familievernkontoret her og nå, så forteller du mannen i kveld at dere har time da og da. Hvis du ikke gjør det så kommer du snart med neste og neste og neste tråd her inne hvor du bare blir mer og mer frustrert fordi mannen blir stadig mer urimelig. Slutt å dille med ham. Det er hans unnlatenhet som er årsak til at dere må til fvk. Ring og bestill en time nå! Anonymous poster hash: 92c88...aa8
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2016 #31 Skrevet 24. juni 2016 Litt morsomt at folk fortsatt lurer på hvorfor barna er i bhg når jeg har ferie når jeg allerede har svart på det. Vi holder på å pusse opp, så selv om jeg har ferie så jobber jeg hjemme mens de er i bhg. Største problemet er vel egentlig at han mener at jeg bare må godta at han ikke funker skikkelig om morgenen og at det da blir jeg som gjør noe galt når jeg "plager" han med å prøve å få han opp. Han er en voksen mann, det må da gå an å ta seg sammen selv om man er trøtt! Det er også forskjell på å ta morgenstellet i pysjen og å kle på seg og levere i bhg. Dere som mener at jeg burde stå opp siden jeg allikevel er våken, mener dere da at jeg skal stå opp hver eneste morgen siden han sover tyngre enn meg? Hi Anonymous poster hash: 8a79c...04e
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2016 #32 Skrevet 24. juni 2016 Litt morsomt at folk fortsatt lurer på hvorfor barna er i bhg når jeg har ferie når jeg allerede har svart på det. Vi holder på å pusse opp, så selv om jeg har ferie så jobber jeg hjemme mens de er i bhg. Største problemet er vel egentlig at han mener at jeg bare må godta at han ikke funker skikkelig om morgenen og at det da blir jeg som gjør noe galt når jeg "plager" han med å prøve å få han opp. Han er en voksen mann, det må da gå an å ta seg sammen selv om man er trøtt! Det er også forskjell på å ta morgenstellet i pysjen og å kle på seg og levere i bhg. Dere som mener at jeg burde stå opp siden jeg allikevel er våken, mener dere da at jeg skal stå opp hver eneste morgen siden han sover tyngre enn meg? Hi Anonymous poster hash: 8a79c...04e Slutt å diskutere med damene her inne som mener kvinner skal gjøre alt innenfor husets vegger. Gjør noe istedenfor - ring fvk nå! Anonymous poster hash: 92c88...aa8
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2016 #33 Skrevet 24. juni 2016 Litt morsomt at folk fortsatt lurer på hvorfor barna er i bhg når jeg har ferie når jeg allerede har svart på det. Vi holder på å pusse opp, så selv om jeg har ferie så jobber jeg hjemme mens de er i bhg. Største problemet er vel egentlig at han mener at jeg bare må godta at han ikke funker skikkelig om morgenen og at det da blir jeg som gjør noe galt når jeg "plager" han med å prøve å få han opp. Han er en voksen mann, det må da gå an å ta seg sammen selv om man er trøtt! Det er også forskjell på å ta morgenstellet i pysjen og å kle på seg og levere i bhg. Dere som mener at jeg burde stå opp siden jeg allikevel er våken, mener dere da at jeg skal stå opp hver eneste morgen siden han sover tyngre enn meg? Hi Anonymous poster hash: 8a79c...04e Nei jeg mener dere burde ha klare regler på hvilke dager det er han eller deg som tar ungene og om det må bli forandring i planene avtaler dere dette kvelden før. Høres ut som det er mer enn akkurat dette som er problemer i deres forhold og da er det nok ingen kvikk fix. Kanskje dere trenger hjelp utenfra. Anonymous poster hash: 31f35...29d
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2016 #34 Skrevet 24. juni 2016 Her har mannen ferie mens jeg fortsatt jobber, og han ordner og kjører barnet i barnehage slik at jeg slipper å stresse med det. Jeg hadde også blitt irritert. Anonymous poster hash: dbc90...5ee
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2016 #35 Skrevet 24. juni 2016 Ja, jeg hadde blitt sur! Sånt mas orker jeg ikke. Du var våken, kunne levert barnet og gått hjem for å hvile eller "pusse opp" som du sier. Høres ikke ut som et greit forhold. Anonymous poster hash: be1a7...84a
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2016 #36 Skrevet 24. juni 2016 Dere som ville blitt irritert - er dere slik mannen til Hi er også? Dvs. tar aldri barna om morgenen, vil ikke ta dem på kvelden. Hvis han likevel tar dem på morgenen, så gjør han det aldri uten å krangle 1-2 timer på morgenen med barna i senga. Mener dere virkelig at denne mannen har grunn til å bli irritert??? Igjen - HI, ingen grunn til å diskutere det alene med mannen - krev timer på fvk. (men noe sier meg du heller skriver en tråd til her inne, f.eks. når mannen ikke tar ungene en eneste morgen i ferien...) Anonymous poster hash: 92c88...aa8
Superdolly Skrevet 24. juni 2016 #37 Skrevet 24. juni 2016 Jeg tror det er mer i dette forholdet som ikke fungerer enn akkurat denne morgenen. Jeg husker den forrige tråden din også. Dere har et stort problem, og det er ikke at mannen din er b-menneske. Det er problemer med kommunikasjonen og det er et problem at mannen din ikke respekterer deg og at han ikke gjør sin del av jobben med barna og hjemmet. Jeg tror ikke det hjelper at du prøver å gå inn og lage avtaler kvelden før. Jeg er enig med hun som anbefaler å ringe familievernkontoret. Ring dem, fortell mannen din at dere har time da-og-da, og si at det er opp til ham om den skal brukes til å fikse på forholdet eller om det skal være mekling. Jeg tror ikke at han er her kommer til å endre seg. Han kommer ikke til å stå opp frivillig med barna. Han kommer ikke til å la deg få hvile ut, uansett hvor mye du trenger det. Så han trenger en skikkelig wake-up-call.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå