Gå til innhold

Har ikke plass til stellebord

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk :)

Anonymous poster hash: 2c0ea...ad6

Skrevet

Hjelpe meg. Trenger da virkelig ikke stellebord. Har aldri hatt det. Håndkle på gulvet, i sofaen eller der det passer best.

Anonymous poster hash: 13c23...fb1

Bæsjebleier i sofaen hørtes jo supert ut! Babygutten min kan også finne på å tisse som en hageslange hvis man ikke er superrask å legge over ny bleie, så ikke så veldig aktuelt å skifte på han på stua nei.

Anonymous poster hash: 8780b...0ec

Skrevet

Stelte svært ofte mine på fanget, selv om vi hadde stellebord som kunne slås ut fra veggen. Hadde veldig god kontroll på dem da.

Anonymous poster hash: 65e7b...267

Skrevet

Stelte svært ofte mine på fanget, selv om vi hadde stellebord som kunne slås ut fra veggen. Hadde veldig god kontroll på dem da.

Skrevet

Skrevet

Har aldri brukt det, bruker sofa eller seng :)

Skrevet

hvor fant dere et stellebord som hang på døren? :)

vi kjøpte vegghengt. og slike knagger som man kan henge over døren. så modifiserte vi dette litt. kjøpte det letteste vegghengte. 

Anonymous poster hash: 13562...53e

Skrevet

vi kjøpte vegghengt. og slike knagger som man kan henge over døren. så modifiserte vi dette litt. kjøpte det letteste vegghengte.  Anonymous poster hash: 13562...53e

husker du hvor du kjøpte det?

Skrevet

For det er så energikrevende å være fleksibel..?

Eller er det litt OCD?

Anonymous poster hash: 58082...bb8

Nei, fordi det er praktisk å ha en fast stelleplass. Jeg kunne også skiftet bleier i sofaen, dersom jeg ønsket det, men for meg ble det feil arbeidshøyde. Jeg synes også det er praktisk å ha alt stelleutstyret på én plass. Vi skifter bleier på stellematte på vaskemaskinen og har alt dette tilgjengelig:

- Bleier

- Tørre engangsservietter

- Vask (vann til engangsserviettene)

- Stellekluter (til å stoppe tissestråler mens han ligger og lufttørker)

- Flere engangsstelleunderlag (til bæsjeeksplosjonene!)

- Babyolje

- Neglesaks

- Krem til tørr hud

Hvis jeg skulle skiftet bleier "hvor som helst" så blir det en del å drasse med rundt i huset. Jeg klarer så vidt å huske å fylle på med bleier og resten etter hvert som det blir tomt, så jeg tror jeg hadde havnet i veldig mange situasjoner der jeg ikke hadde det jeg trengte. :) Tror ikke jeg har OCD!

Anonymous poster hash: 4da4c...06c

Skrevet

Montér eventuelt en benkeplate på knekter/lekter over vaskemaskinen, så slipper du problemer med sentrifugering. Kjekt med fast stelleplass.

Anonymous poster hash: 57198...6ff

Skrevet

Vi hadde en periode stellebordet i stua. Hadde en balje som måtte fylles med vann dersom det var behov for vasking, ellers var det ganske greit.

Anonymous poster hash: 0282e...4c8

Skrevet

Jeg brukte bare stellebord til førstemann. Men nr 2 skiftet jeg på et håndkle i sofaen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...