Gå til innhold

Har ikke plass til stellebord


Anbefalte innlegg

Skrevet

Får snart baby men har ikke plass til stellebord på badet. Har utlignede bad. Finnes det noen stellematter som man kan legge ned på vaskemaskinen?

 

Anonymous poster hash: 2c0ea...ad6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke utlignede bad, men utrolig lite bad * :)

 

Anonymous poster hash: 2c0ea...ad6

Skrevet

Begge våre har blitt stelt på vaskemaskinen. Du får kjøpt sånne matter på alle babybutikker.

Skrevet

Vi hadde stellematte på gulvet. Men den kan jo legges på vaskemaskin også. Hadde en hvit fra IKEA med oppblåsbar kant.

 

Anonymous poster hash: 53873...52e

Skrevet

Uproblematisk å bruke vaskemaskinen. Vær dog obs på at ting kan falle av når maskinen sentrifugerer.

 

Ellers finnes det stellebord man kan henge på veggen.

 

Anonymous poster hash: eaff2...572

Skrevet

Ikea sin underbara oppblåsbara 😊

 

Anonymous poster hash: c202c...957

Skrevet

Helsesøster roste meg for mitt valg å det var og ikke bruke stellebordet men ha en stellematte på gulvet, mye tryggere iht fall ol.

Skrevet

Har alltid brukt stellematte på gulv/vaskemaskin. Tror jeg kjøpte på babyshop (eller barnas hus)

 

Anonymous poster hash: 8a9bd...6c0

Skrevet

Vi har stellebord (kommode med stellematte) på rommet. Badet er vegg i vegg. Matten kan tas med på badet, eller baby skylles under springen og tas med på rommet for klesskift.

 

Anonymous poster hash: a9a08...6f4

Skrevet

Hadde ikke stellekommode (har epilepsi og dumt hvis jeg har anfall mens barnet ligger på stellekommode), så vi skiftet på badegulvet. Faktisk veldig deilig med varmekabler.



Anonymous poster hash: 69d7c...cae
Skrevet

Har stelt alle ungene på gulvet.

Aldri hatt stellebord, til tross god plass til det.

 

Anonymous poster hash: 58082...bb8

Skrevet

Å stelle på gulvet går greit for de som ikke har problemer med ryggen. For de som har det, slik som meg, går det utmerket å stelle på vaskemaskinen.



Anonymous poster hash: eaff2...572
Skrevet

Jysk har noen fine stellematter

 

Anonymous poster hash: 60bc4...76c

Skrevet

Vi hadde vegghengt stellebord over do. Fungerte strålende på minimalt bad.

 

Anonymous poster hash: d8a03...36d

Skrevet

Over do har vi vindu, et stykke,over vaskemaskin har vi varmtvannstank, over vasken har vi speil, så har vi dusj og en ledig vegg med et høyskap, så har ingen ledig plass eller vegg for stellebord på,badet, så eneste mulighet er stellematte på vaskemaskinen. Men takk for fine tips damer, da kjøper jeg det :) dere er gode å ha :)

 

Anonymous poster hash: 2c0ea...ad6

Skrevet

Helsesøster roste meg for mitt valg å det var og ikke bruke stellebordet men ha en stellematte på gulvet, mye tryggere iht fall ol.

Kjempedeilig for knær og rygg.

 

Anonymous poster hash: 0cafb...025

Skrevet

Vi har plassert stellebordet inne på babyrommet fordi badet blir for lite :)

 

Anonymous poster hash: 5c10d...d47

Skrevet

vi har stelt på gulvet i alle år med nr en, da hadde vi så lite bad at noe annet var umulig. men nr 2 stelte vi på gulvet fra hun var 6mnd, og frem til da hadde vi stellebord som hang på døren, kjempe praktisk,

 

med nr tre har vi fått litt bedre plass, men vi tenkte å bruke vaskerommet til stellerom, greit å kunne kaste klær rett i vaskemaskinen :)



Anonymous poster hash: 13562...53e
Skrevet

Hjelpe meg. Trenger da virkelig ikke stellebord. Har aldri hatt det. Håndkle på gulvet, i sofaen eller der det passer best.

 

Anonymous poster hash: 13c23...fb1

Skrevet

Hjelpe meg. Trenger da virkelig ikke stellebord. Har aldri hatt det. Håndkle på gulvet, i sofaen eller der det passer best.

 

Anonymous poster hash: 13c23...fb1

Man trenger ikke stellebord, men en fast stelleplass hjemme er kjekt! Jeg kan også stelle hvor som helst når jeg er på besøk (har skiftet bleie på gulvet i kirken!), men hadde ikke orket å holde på sånn i mitt eget hjem.

 

Anonymous poster hash: 4da4c...06c

Skrevet

Vi har 5 kvm bad, og brukte stellematte på vaskemaskinen i begynnelsen. Så kjøpte vi stellebord til å slå ut, som akkurat får plass mellom dusjen og veggen, over doen. Kjempesmart! Og 3-åringen passet akkurat under, så hun kunne sitte på do samtidig som vi stelte babyen :)

 

Anonymous poster hash: 4f423...b5d

Skrevet

vi har stelt på gulvet i alle år med nr en, da hadde vi så lite bad at noe annet var umulig. men nr 2 stelte vi på gulvet fra hun var 6mnd, og frem til da hadde vi stellebord som hang på døren, kjempe praktisk, med nr tre har vi fått litt bedre plass, men vi tenkte å bruke vaskerommet til stellerom, greit å kunne kaste klær rett i vaskemaskinen :)Anonymous poster hash: 13562...53e

hvor fant dere et stellebord som hang på døren? :)

 

Anonymous poster hash: 2c0ea...ad6

Skrevet

Vi har 5 kvm bad, og brukte stellematte på vaskemaskinen i begynnelsen. Så kjøpte vi stellebord til å slå ut, som akkurat får plass mellom dusjen og veggen, over doen. Kjempesmart! Og 3-åringen passet akkurat under, så hun kunne sitte på do samtidig som vi stelte babyen :)Anonymous poster hash: 4f423...b5d

hvor fant dere det til å slå ut? :)

 

Anonymous poster hash: 2c0ea...ad6

Skrevet

Man trenger ikke stellebord, men en fast stelleplass hjemme er kjekt! Jeg kan også stelle hvor som helst når jeg er på besøk (har skiftet bleie på gulvet i kirken!), men hadde ikke orket å holde på sånn i mitt eget hjem.

 

Anonymous poster hash: 4da4c...06c

For det er så energikrevende å være fleksibel..? 😳

Eller er det litt OCD?

 

Anonymous poster hash: 58082...bb8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...