Gå til innhold

Hva slags folk liker du ikke?

Anbefalte innlegg

Gjest Stjerneklart
Skrevet

Ekstreme dyrevenner. Da spesielt folk med hund som de tiltaler og behandler som et menneske. Synes de er slitsomme.

Anonymous poster hash: 8de31...f50

Har ei sånn ei på besøk nå, jeg. Hun snakker om bikkja si og sammenligner henne med datteren min, som om at vi har noe til felles vi to. Datteren min og bikkja hennes. Jeg føler hun tror vi har barseltreff her, da "barna våre" tydeligvis er jevngamle og dermed kan bli bestevenner :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker ikke folk som ikke gidder å ta til seg lærdom. Folk som ikke tar til seg gode råd, og de som ikke evner å innrømme det når de helt innlysende tar feil. Jeg liker heller ikke arroganse, eller åpenbar pengesløseri.

Derimot liker jeg folk som har selvironi, som kan ta en god diskusjon og som kan se en sak fra flere sider.

Anonymous poster hash: c570c...821

Skrevet

Martyrer takler jeg ikke. I tillegg har jeg store problemer med barneskolelærere.

Anonymous poster hash: 4346b...926

Skrevet

Regel-/paragrafryttere

Folk uten selvinnsikt

Folk som klager på banale ting og åpenbart mangler globalt perspektiv

Folk som ikke utvikler seg

Grådige, gjerrige, smålige, lettkrenkede, nærtagende folk

Folk som mener at de har rett til en mening (og at den skal bli hørt) uansett kunnskapsnivå.

Skrevet

Regel-/paragrafryttere

Folk uten selvinnsikt

Folk som klager på banale ting og åpenbart mangler globalt perspektiv

Folk som ikke utvikler seg

Grådige, gjerrige, smålige, lettkrenkede, nærtagende folk

Folk som mener at de har rett til en mening (og at den skal bli hørt) uansett kunnskapsnivå.

Haha.. Leste 'lettkledde' og stusset litt

Anonymous poster hash: c68b3...bd6

Skrevet

Haha.. Leste 'lettkledde' og stusset litt

Haha, ja, DET ER DE VERSTE AV ALLE!

Skrevet

De som lyver, besserwissere, de som avbryter, folk som stinker parfyme eller røyk

Anonymous poster hash: 63423...064

Skrevet

Haha, ja, DET ER DE VERSTE AV ALLE!

Ja, hater de jeg og, blir støtt :P

Skrevet

Og de som ikke ser utfordringen med å ta imot 1000 vis av flyktninger med store psykiske belastninger, uten å ha et eget opplegg for de. Sier du noe, blir du stemplet som rasist.

Anonymous poster hash: 3e1af...b47

Var helt enig med deg til du plutselig kom med denne. Alle ser utfordringene det fører med seg å ta imot flyktninger, som har opplevd masse forferdelig og kommer til å slite i årene framover. Man blir ikke stemplet som rasist bare ved å si det. Derfor tenker jeg at du sier en del annet, også, ev. ordlegger deg rart, hvis du har blitt stemplet som rasist. Bruker du ord som "AP-katt", "PK" og "norske verdier" ofte?

Jeg vil gjerne legge til i min liste over folk jeg ikke liker:

- Folk som bruker ord som "AP-katt", "PK" og "norske verdier" ofte

Anonymous poster hash: 12ada...51c

Skrevet

Jeg blir oppgitt av mennesker som omtaler flyktninger som dyr, muslimer som terrorister og alt utenfor Norge, som u-land.

Spesielt mennesker som omtaler andre som "apekatter" eller "negere", "svin" og andre respektløse navn. Gjerne etterfulgt av en "Men jeg er ikke rasist, altså".

Samme menneskene tror oppriktig at "Vi tar jo inn ALLE!", og "Muslimene tar over Norge". 

Ofte er dette mennesker som er "utdannet ved livets harde skole". 

Ekte kunnskap, er det mangel på.

Skrevet

Jeg liker ikke folk som på død og liv må skille seg ut. Må ha sin helt egen stil og meninger på tvers med resten av samfunnet.

Anonymous poster hash: 131e1...42c

Skrevet

Jeg liker ikke folk som lager lister(her eller inne i sitt eget hode) over hva slags folk de ikke liker.  

Anonymous poster hash: 6ce97...762
Skrevet

Jeg liker ikke folk.

Anonymous poster hash: 5befe...a1b

Skrevet

Jeg liker ikke folk som baktaler, sladrer, og alltid har noe negativt å si om andre. Dette er mennesker som uten unntak har lav selvtillit, sliter med små og traurige liv selv, og ender opp som bitre kjerringer. Jeg holder meg langt unna slike.

Anonymous poster hash: 4c864...7de
Skrevet

Jeg orker heller ikke baktaling og sladder. Det jeg takler minst er de som er konstant negative. Slike som blir fornærmet i forbindelse med hver bidige bursdag, morsdag og jul, og som ikke hadde vært løsningsorienterte om de sultet ihjel foran matboksen. De som er så opptatt av at ingen viser dem oppmerksomhet, men som samtidig ikke bryr seg om andre enn seg selv.

Anonymous poster hash: 76ffd...f09

Skrevet

Var helt enig med deg til du plutselig kom med denne. Alle ser utfordringene det fører med seg å ta imot flyktninger, som har opplevd masse forferdelig og kommer til å slite i årene framover. Man blir ikke stemplet som rasist bare ved å si det. Derfor tenker jeg at du sier en del annet, også, ev. ordlegger deg rart, hvis du har blitt stemplet som rasist. Bruker du ord som "AP-katt", "PK" og "norske verdier" ofte?

Jeg vil gjerne legge til i min liste over folk jeg ikke liker:

- Folk som bruker ord som "AP-katt", "PK" og "norske verdier" ofte

Anonymous poster hash: 12ada...51c

Nå har vel ikke jeg blitt stemplet som rasist da. Liker ikke folk som stempler andre for det, bare fordi de sier at en ikke kan ta imot flere før en har et opplegg for dem.

Skrevet

Jeg liker ikke overfladiske folk. Altså de som bare snakker om jobben, barnas fritidsaktiviteter o.l. Jeg vil inn under huden på dem. Jeg vil vite hva de tenker på når de har lagt seg om kvelden, hvordan de har det, hva som er vanskelig, hva som får dem til å hyle av latter osv.. Jeg vil ha EKTE samtaler og så lenge de er det, så kan de være alle mennesketyper.

Anonymous poster hash: f78c8...1a9

Skrevet

Overhysteriske folk liker jeg ikke.

Overdrevent hysteri. Ingen forskjell på jenter og gutter, superviktig med bare kjønnsnøytrale klær, leker osv osv.

Overhysteri på å gi sukker til barnet. Jeg er streng på det jeg også, men ser da imellom fingrene.

De som tror de vet alt om barnet, og ikke stoler på at de i bhg klarer å kle på barnet sitt riktig.

Overpåpasselig med barnet sitt. Lar ikke barnet få utfolde seg pga de kan jo falle.

( forskjell på å falle og slå foten sin, enn å sykle uten hjelm.) Barn må få lære.

Sånne prippne folk, der alt skal være likt. Og de som ikke ser utfordringen med å ta imot 1000 vis av flyktninger med store psykiske belastninger, uten å ha et eget opplegg for de. Sier du noe, blir du stemplet som rasist.

Heldigvis er mange av de typene der samme personer. Jeg går egentlig godt ilag med de fleste. Blir ikke bestiser med alle, men null problemer med å forholde meg til dem.

Tror egentlig jeg er en ok person og være sammen med.

Men det du beskriver er jo ikke folk du misliker. Du beskriver jo bare dine egne komplekser over ikke å strekke til så veldig godt verken som mor eller medmenneske, og så reagerer du med å bli sur på dem som faktisk klarer å være en litt bedre person enn deg.

Anonymous poster hash: 6cf49...f24

Skrevet

Jeg liker ikke folk som ikke gidder å ta til seg lærdom. Folk som ikke tar til seg gode råd, og de som ikke evner å innrømme det når de helt innlysende tar feil. Jeg liker heller ikke arroganse, eller åpenbar pengesløseri.

Derimot liker jeg folk som har selvironi, som kan ta en god diskusjon og som kan se en sak fra flere sider.

Anonymous poster hash: c570c...821

Samme her.

Anonymous poster hash: 6cf49...f24

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...