Gå til innhold

Hva slags folk liker du ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger ikke nevne det åpenbare (som f.eks foreldre som er dårlige foreldre eller folk som er dyremishandlere). Hva slags folk liker du bare ikke? Noe med personligheten?

Anonymous poster hash: 6b96e...9e1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker ikke folk som er problem-orientert istedet for løsningsorientert. Folk som sutrer og ikke kan gjøre noe. Typisk folk som får et forslag til å løse et problem men svarer 'nei det gidder jeg ikke'

Liker ikke folk som skryter, eller folk som underkommunserer heller

Anonymous poster hash: c68b3...bd6

Skrevet

Liker ikke folk som er problem-orientert istedet for løsningsorientert. Folk som sutrer og ikke kan gjøre noe. Typisk folk som får et forslag til å løse et problem men svarer 'nei det gidder jeg ikke'

Liker ikke folk som skryter, eller folk som underkommunserer heller

Det samme her. Pluss folk som sier nedlatende ting om andre når man skjønner at de er misunnelige.

Anonymous poster hash: 90cdb...1ab

Skrevet

Det samme her. Pluss folk som sier nedlatende ting om andre når man skjønner at de er misunnelige.

Anonymous poster hash: 90cdb...1ab

Uff ja det er så unødvendig. Jeg kan tåle det til en viss grad, men feks folk som skal rakke ned på at man skal på ferie, eller kjøpt ny bil er slitsomt. 'Åja, vi prioriterer ikke ny bil nå, vi mener det er unødvendig for oss'. Ja, så fint da, men hvorfor terpe på det?

Skrevet

Liker ikke folk som tror de er så mye bedre enn andre

Skrevet

Liker ikke folk som blir så lett støtt. Som ser andres annerledes valg som direkte kritikk av deres valg.

Anonymous poster hash: 12ada...51c

Skrevet

Liker ikke besserwisser-mødre, spesielt hvis de ennå bare er gravide og ikke har fått ungen ennå, men stolt kunngjør hva de skal gjøre og de som ikke gjør dt eller har hjemmestrikka økologiske ullklær er dårlige mødre.

Liker heller ikke egoistiske folk som tror at de og ungene er nr 1 i verden.

Anonymous poster hash: 864a2...0c1

Skrevet

Like ikke folk som alltid ska innta offerrollen.

Folk som later som de er dumme for å få oppmerksomhet eller som tror det er søtt.

Folk som gjentatte ganger skal ha råd om den samme tingen over lang lang tid men fortsetter i samme baner uansett råd de får, slutt å spørre da!

Folk som mener deres liv er viktigere enn andres.

Folk som er utakknemelig og der ting aldri er eller blir bra nok, uansett hva man gjør/ prøver å gjøre for de.

Grinete mannfolk,d har jeg så langt i vranga at jeg blir dårlig!

Ojsann, er ikke så negativ til vanlig 😂

Var kanskje ikke rette dagen for min del å svare på noe sånt :P

Anonymous poster hash: 625b2...d71

Skrevet

En type mennesker jeg ikke liker er typiske bedrevitere; de skryter gjerne mye av seg selv, vet alltid best og skal alltid belære andre (om ting de sjeldent har peiling på). De finnes ikke ydmyke!

Må forholde meg til et par slike, og de går meg virkelig på nervene!

Anonymous poster hash: ad4f7...73e

Skrevet

jeg liker ikke folk som kommer for sent, og hvertfall ikke di som kommer forsent uten å si fra.

jeg liker heller ikke folk som er forutinntatt "det går sikkert ikke, så ikke noe vits å prøve"

jeg liker ikke bedre vitere, 

jeg liker ikke folk som skal heve seg selv, ved å sette andre i dårlig lys.

jeg liker ikke folk som ikke klarer å si ifra til unga sine, når dem feks løper rundt, hyler og skriker. og foreldrene bare sitter og syns det er søtt.

jeg liker ikke hunde-eiere som ikke forstår at ikke alle elsker di forbeinte beista dems, og som på død å liv må la hunden hoppe på meg, eller ligge helt oppå meg når jeg feks spiser, samt hundeeiere som mener deres hund fint kan gå uten bånd, selv om det er båndtvang. eller dem som aldri plukker opp bæsjen, fordi di mener naturen går sin gang. osv osv. generelt skeptisk til hundeeiere :P

liker ikke folk som skal belære meg når det kommer til unger og graviditet, når dem hverken har unger eller vært gravide, "jeg har lest det" haff.

er ganske mye som irriterer meg, og jeg irriterer nok mange også.

MEN di absolutt værste er di som ikke har bordmanerer, di som slafser, slurper, spiser med munnen oppe, raper osv ved matbordet, fysj jeg blir dårlig. har til og med delt bord med noen som begynte å nappe bryn og plukke barten sin med pinsett, mens jeg spiste.

Anonymous poster hash: 85980...386
Skrevet

Jeg liker folk med svart humor og ikke tar ting så høytidelig.

Alle andre liker jeg ikke.

Fant ut at det var lettere å beskrive det i stedet for omvendt, ville tatt så lang tid.

Anonymous poster hash: 4a591...528

Skrevet

Liker ikke folk som skryter, eller folk som underkommunserer heller Anonymous poster hash: c68b3...bd6

hva mener du med underkommuniserer

Anonymous poster hash: 05746...00f

Skrevet

Folk som alltid tror de vet bedre enn andre og alltid skal ha siste ordet

Anonymous poster hash: 60eec...be2

Skrevet

Jeg liker folk som er litt avslappet og som forstår at andre kan ha helt andre forhold enn dem selv.

Et eks på det motsatte er de mødrene som ikke klarer å forstå at noen kan finne på å ha barnet i barnehagen når de selv har fri, for det ville de aaldri kunne finne på å gjøre selv.

Skrevet

Jeg liker ikke mennesker som er; påståelige, besserwissere, uhøflige, arrogante, ignorante, tiltaksløse, sutrende, overfladiske, falske.

Anonymous poster hash: 472d6...b64

Skrevet

Folk som plystrer.

Folk som forventer at andre leser tankene deres, i stedet for å bare si/spørre rett ut, og så blir sure fordi man ikke leser tankene deres og ikke gjør akkurat slik de ønsket inni seg.

Folk som er tafatte og dørmatter.

Anonymous poster hash: 12ada...51c
Skrevet

hva mener du med underkommuniserer

Anonymous poster hash: 05746...00f

Å underkommunisere er å tåkelegge noe, 'lyve', underdrive eller lignende. Det er ikke direkte løgn, men det er å snakke på en måte som gjør at budskapet kommer ut på en måte som kan være veldig nært å lyve. Politikerene gjør dette ofte, men også idioter generelt.

'Slo du kona di?'

'Nja, vil ikke si jeg slo, vi hadde en diskusjon som eskalerte litt fysisk'

'Men slo du henne?'

'Nei...'

Skrevet

Overhysteriske folk liker jeg ikke.

Overdrevent hysteri. Ingen forskjell på jenter og gutter, superviktig med bare kjønnsnøytrale klær, leker osv osv.

Overhysteri på å gi sukker til barnet. Jeg er streng på det jeg også, men ser da imellom fingrene.

De som tror de vet alt om barnet, og ikke stoler på at de i bhg klarer å kle på barnet sitt riktig.

Overpåpasselig med barnet sitt. Lar ikke barnet få utfolde seg pga de kan jo falle.

( forskjell på å falle og slå foten sin, enn å sykle uten hjelm.) Barn må få lære.

Sånne prippne folk, der alt skal være likt. Og de som ikke ser utfordringen med å ta imot 1000 vis av flyktninger med store psykiske belastninger, uten å ha et eget opplegg for de. Sier du noe, blir du stemplet som rasist.

Heldigvis er mange av de typene der samme personer. Jeg går egentlig godt ilag med de fleste. Blir ikke bestiser med alle, men null problemer med å forholde meg til dem.

Tror egentlig jeg er en ok person og være sammen med.

Anonymous poster hash: 3e1af...b47

Skrevet

jeg liker ikke folk som kommer for sent, og hvertfall ikke di som kommer forsent uten å si fra.

jeg liker heller ikke folk som er forutinntatt "det går sikkert ikke, så ikke noe vits å prøve"

jeg liker ikke bedre vitere,

jeg liker ikke folk som skal heve seg selv, ved å sette andre i dårlig lys.

jeg liker ikke folk som ikke klarer å si ifra til unga sine, når dem feks løper rundt, hyler og skriker. og foreldrene bare sitter og syns det er søtt.

jeg liker ikke hunde-eiere som ikke forstår at ikke alle elsker di forbeinte beista dems, og som på død å liv må la hunden hoppe på meg, eller ligge helt oppå meg når jeg feks spiser, samt hundeeiere som mener deres hund fint kan gå uten bånd, selv om det er båndtvang. eller dem som aldri plukker opp bæsjen, fordi di mener naturen går sin gang. osv osv. generelt skeptisk til hundeeiere :P

liker ikke folk som skal belære meg når det kommer til unger og graviditet, når dem hverken har unger eller vært gravide, "jeg har lest det" haff.

er ganske mye som irriterer meg, og jeg irriterer nok mange også.

MEN di absolutt værste er di som ikke har bordmanerer, di som slafser, slurper, spiser med munnen oppe, raper osv ved matbordet, fysj jeg blir dårlig. har til og med delt bord med noen som begynte å nappe bryn og plukke barten sin med pinsett, mens jeg spiste.

Anonymous poster hash: 85980...386

Jeg liker ikke folk som skrive di når de mener de.. 😂

Anonymous poster hash: 3a7cd...ed7

Skrevet

Jeg liker ikke folk som skrive di når de mener de.. 😂

Anonymous poster hash: 3a7cd...ed7

eller værst!

Skrevet

Fnisejenter som gjør seg dummere enn de er, når de snakker med en fyr og niser av alt han sier. Og nå tenker jeg ikke i en flørtetone på byen, men helt vanlig snakk. For eksempel på jobb. (Jobber på kontor, og vi må ofte snakke med menn som jobber ute i felten, elektrikere og rørleggere) "fnis,fnis, er du hos nr 14 for å fikse badet? "Ja!" "Hihihihihihih, tror du at du rekker en kjapp tur til Ola Nordmann i nr  15 for å se på *fnis* ett tett rør hihihihih"

Anonymous poster hash: 421b1...065
Gjest Stjerneklart
Skrevet

Folk som tror de vet best hele tiden og ikke har evner til å se sine egne feil. 

Skrevet

Liker ikke folk som er arrogante.

Liker ikke folk som alltid krise masimerer, og bare er negative.

Orker ikke folk som alltid er "syke" og alltid må skrive det på FB statusene sine.

Anonymous poster hash: 2f5ae...76b

Skrevet

De som ALLTID er blid og glad, om jordas undergang hadde vært i natt ville de strålt av positivitet! Det er ikke naturlig.

Anonymous poster hash: 9ef0a...f7a
Skrevet

Ekstreme dyrevenner. Da spesielt folk med hund som de tiltaler og behandler som et menneske. Synes de er slitsomme.

Anonymous poster hash: 8de31...f50

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...