Anonym bruker Skrevet 18. juni 2016 #26 Skrevet 18. juni 2016 Det virker ikke som hun er sår nei. Tør liksom ikke ta opp dette med Hs når hun er så gammel, burde jo kunne dette nå. Men er jo nå bæsjen har begynt å tyte sånn forover. Anonymous poster hash: 13e02...f73 Her må du faktisk sette datteren din først! Det viktigste er at du får god hjelp og gode råd fra helsesøster, ikke hva helsesøster måtte tenke om deg som mor! Jeg tror uansett hs bare vil synes det er positivt at du spør! Anonymous poster hash: d8295...297
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2016 #27 Skrevet 18. juni 2016 Haha! Dagens;) Du er førstegangsmamma eller gravid eller ikke mamma? Ja, for vi som har barn, og særlig vi som har flere, har ikke annet å gjøre enn å stirre på ungen i tilfelle den må bæsje og så sørge for rett bæsjestilling... Hehe... Anonymous poster hash: 13e02...f73 Sorry o menneskskjennende Gud, er tobarnsmamma til to som etterhvert var lette å lese i forhold til når ting kom til å skje. Unødvendig å ignorere barnas signaler om man har mulighet til å lese de Anonymous poster hash: 2a00e...98e
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2016 #28 Skrevet 18. juni 2016 Jeg har en gutt så har aldri hatt dette problemet, men venter jente nå. Leste her for å få tips og så hadde jeg kanskje spurt helsesøster om råd. Om du syns det er flaut å spørre når datteren din er blitt såpass stor så kan du jo dra en hvit løgn, at dette problemet har oppstått de siste ukene, om det er det som skal til for at du skal tørre å spørre. Det viktigste er at du får gode råd, for datteren din sin skyld. Lykke til Anonymous poster hash: d68c9...48e
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2016 #29 Skrevet 18. juni 2016 Sorry o menneskskjennende Gud, er tobarnsmamma til to som etterhvert var lette å lese i forhold til når ting kom til å skje. Unødvendig å ignorere barnas signaler om man har mulighet til å lese de Anonymous poster hash: 2a00e...98e Haha, ja, dere kunne ikke finne på stort dere da? Rev du ungen opp fra vogna fordi du leste signaler osv? Nei, jeg ignorerer såklart mitt barn siden hun kan finne på å bæsje sittende... Hjelpes! Anonymous poster hash: 13e02...f73
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2016 #30 Skrevet 18. juni 2016 Her må du faktisk sette datteren din først! Det viktigste er at du får god hjelp og gode råd fra helsesøster, ikke hva helsesøster måtte tenke om deg som mor! Jeg tror uansett hs bare vil synes det er positivt at du spør! Anonymous poster hash: d8295...297 Eh... Vi snakker om litt bæsj og best mulig måte å vaske på, ikke noen bit deal dette da! Høres jo ut som ungen blir neglisjert... Anonymous poster hash: 13e02...f73
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2016 #31 Skrevet 18. juni 2016 Jeg har en gutt så har aldri hatt dette problemet, men venter jente nå. Leste her for å få tips og så hadde jeg kanskje spurt helsesøster om råd. Om du syns det er flaut å spørre når datteren din er blitt såpass stor så kan du jo dra en hvit løgn, at dette problemet har oppstått de siste ukene, om det er det som skal til for at du skal tørre å spørre. Det viktigste er at du får gode råd, for datteren din sin skyld. Lykke til Anonymous poster hash: d68c9...48e Det er ingen løgn, det ER jo et nytt problem det med bæsjen. Eller det er jo ikke noe problem da, var mest at jeg lurte litt. Bestiller ikke egen kontroll for bleiestell altså. Hun blir jo ren. Anonymous poster hash: 13e02...f73
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2016 #32 Skrevet 18. juni 2016 Det er ingen løgn, det ER jo et nytt problem det med bæsjen. Eller det er jo ikke noe problem da, var mest at jeg lurte litt. Bestiller ikke egen kontroll for bleiestell altså. Hun blir jo ren. Anonymous poster hash: 13e02...f73 ta en tlf samtale da. Om hun blir rød og er vanskelig å få ren så er det kanskje viktig å få snakket med helsesøster? Min sønn sin forhud gikk ikke tilbake og han ble rød, og det kontaktet jeg lege for. Viktig å få faglige råd om man ikke får barna rene nedentil og de blir røde.. Anonymous poster hash: d68c9...48e
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2016 #33 Skrevet 18. juni 2016 Helt enig med #32. Det går helt fint å ringe helsesøster med spørsmål. Bedre å ta den telefonen enn at du skal gå rundt og gjøre feil fordi du er for stolt til å innrømme at du trenger råd fra fagfolk. Det er tross alt det helsesøster er der for! Anonymous poster hash: d8295...297
Gjest Trulte med to små Skrevet 18. juni 2016 #34 Skrevet 18. juni 2016 Jeg bruker alltid kun vann og babyolje på myke "mesoft" kluter ved bleieskift. Føler det er lett å vaske bort da. Mine er nesten aldri såre så hos oss har det fungert fint. Jeg var også veldig usikker i starten på hvor mye jeg kunne åpne for å vaske for man vil jo ikke "pille" inni der, men man blir tryggere etterhvert, og vet jo at man bare må vaske så godt og forsiktig man kan. Jeg har også spurt helsesøster om råd ang dette, så ingen skam å spørre henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå