Gå til innhold

Jeg hadde bursdag i går

Anbefalte innlegg

Gjest grønteple
Skrevet

Gratulerer med dagen som var! 😊👏🎉🎉

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du har svaret der, jeg. De har skjønt hvor smålig og barnslig du er, og orker ikke å ha mer med deg å gjøre enn nødvendig. 

Anonymous poster hash: a69f5...e77

Altså er det mulig? Hi skriver at hun gratulerer alle med bursdag eller hvis andre store eventer inntreffer, hun tenker (men har ikke begynte med det) at hun ikke ønsker å fortsette å gratulere når hun etter flere år med å ha gitt andre oppmerksomhet ikke får noe tilbake. Hvis det er noen som ikke fortjener gratulasjoner så er det de hun har gratulert i flere år uten å få en eneste gratulasjon tilbake. Forøvrig så bør du både moderere deg veldig mye og ikke minst lære deg å lese før du kommer med kommentarer som ikke henger på greip. Du fremstår som meget begrenset når det kommer til å tillegne deg informasjonen som gis, og det er ingen god egenskap.

Anonymous poster hash: 2138e...6fe

Skrevet

Gratulerer med dagen som var!

takk :D 

Anonymous poster hash: 9d36f...f91

Skrevet

Altså er det mulig? Hi skriver at hun gratulerer alle med bursdag eller hvis andre store eventer inntreffer, hun tenker (men har ikke begynte med det) at hun ikke ønsker å fortsette å gratulere når hun etter flere år med å ha gitt andre oppmerksomhet ikke får noe tilbake. Hvis det er noen som ikke fortjener gratulasjoner så er det de hun har gratulert i flere år uten å få en eneste gratulasjon tilbake. Forøvrig så bør du både moderere deg veldig mye og ikke minst lære deg å lese før du kommer med kommentarer som ikke henger på greip. Du fremstår som meget begrenset når det kommer til å tillegne deg informasjonen som gis, og det er ingen god egenskap.

Anonymous poster hash: 2138e...6fe

Ja, det er akkurat sånn det er, du forstod det helt riktig :) 

Skrevet

Herregud så teite dere er!! Fikk du ingen meldinger på telefon da? Jeg hadde i år sperra veggen, men fikk heldigvis mld i innboks :-) og på veggen når den ble åpnet igjen. Og gratulerer med overstått! Håper du fikk en fin dag allikevel.. :)

Anonymous poster hash: 0395f...9b8

Skrevet

Det er veldig rart at 16 familiemedlemmer ignorerte eller glemte bursdagen din! Hvordan er forholdet dere i mellom ellers? Har du forsøkt å snakke med noen av dem om dette? Kanskje det ligger noe helt annet bak som du ikke ser fordi ingen har sagt det rett ut og du aldri har spurt?

Anonymous poster hash: bd3d9...d45

Skrevet

Kanskje du er en sånn som bare må starte en samtale om noen gratulerer. At det aldri blir med `takk`, men med en lang tirade med `catching up` for det siste året som har gått? Ikke alle som orker det, sånt tar litt tid. 

Uansett; Gratulerer med gårsdagen! Hev deg over dette!

Anonymous poster hash: cc914...131
Skrevet

Herregud så teite dere er!! Fikk du ingen meldinger på telefon da? Jeg hadde i år sperra veggen, men fikk heldigvis mld i innboks :-) og på veggen når den ble åpnet igjen. Og gratulerer med overstått! Håper du fikk en fin dag allikevel.. :)

Anonymous poster hash: 0395f...9b8

Takk :) jo, fikk fra foreldrene mine og svigers på tlf.

Skrevet

Det er veldig rart at 16 familiemedlemmer ignorerte eller glemte bursdagen din! Hvordan er forholdet dere i mellom ellers? Har du forsøkt å snakke med noen av dem om dette? Kanskje det ligger noe helt annet bak som du ikke ser fordi ingen har sagt det rett ut og du aldri har spurt?

Ja, det er rart. Forholdet ellers er ok, Sees som oftest i selskaper. Ligger nok noe bak, ja, men føler jeg virker dum/paranoid om jeg spør noen. Tror det beste er å bare trekke seg unna?

Skrevet

Kanskje du er en sånn som bare må starte en samtale om noen gratulerer. At det aldri blir med `takk`, men med en lang tirade med `catching up` for det siste året som har gått? Ikke alle som orker det, sånt tar litt tid.

Uansett; Gratulerer med gårsdagen! Hev deg over dette!

Anonymous poster hash: cc914...131

Takk ", nei, sier bare takk. Med mindre de starter en samtale/spør om noe da.

Skrevet

Ja, det er rart. Forholdet ellers er ok, Sees som oftest i selskaper. Ligger nok noe bak, ja, men føler jeg virker dum/paranoid om jeg spør noen. Tror det beste er å bare trekke seg unna?

Hvis dere bare sees i selskaper så er det kanskje ikke så farlig? Jeg holder ikke oversikt over hvorvidt mine kusiner gratulerer meg på FB eller ikke. Hvis du ønsker et nærere forhold med disse 16 menneskene ville jeg tatt det opp, med én person i første omgang. Hvis ikke ville jeg bare latt det ligge.

Skrevet

Hvis dere bare sees i selskaper så er det kanskje ikke så farlig? Jeg holder ikke oversikt over hvorvidt mine kusiner gratulerer meg på FB eller ikke. Hvis du ønsker et nærere forhold med disse 16 menneskene ville jeg tatt det opp, med én person i første omgang. Hvis ikke ville jeg bare latt det ligge.

Nei, det er bare noe med det å se at andre familiemedlemmer får gratulasjoner (de ser ikke dem mer enn meg). Det er jo så lett og koster så lite.

Skrevet

Nei, det er bare noe med det å se at andre familiemedlemmer får gratulasjoner (de ser ikke dem mer enn meg). Det er jo så lett og koster så lite.

Ikke heng deg opp i det. Men hvis du virkelig vil vite hvorfor, må du spørre.

Skrevet

Så trist!

Gratulerer med dagen i går!!! 👏🏻👏🏻👏🏻

Jeg er dårlig på å huske bursdager og latet meg veldig med det når jeg hadde fb for da kom alle opp og man trengte ikke huske det. Jeg tipper det ikke kommer opp på din bursdag.

Nå har jeg ikke fb lenger så nå prøver jeg å huske det selv. Ikke lett! 😄

Anonymous poster hash: e5cc4...7c8

Skrevet

Tror du har svaret der, jeg. De har skjønt hvor smålig og barnslig du er, og orker ikke å ha mer med deg å gjøre enn nødvendig.

Anonymous poster hash: a69f5...e77

Nå må du gi deg!!! Smålig og barnslig? Kjenner du hi eller? Det er klart hun blir lei seg når hun ikke får gratulasjoner. Hjelper ikke at du trykker henne enda lenger ned. Du kan ikke ha det så bra med deg selv heller slik du snakket til hi. Snakk om å tråkke på noen som ligger nede, DET er smålig det.

Anonymous poster hash: f3578...e2a

Skrevet

Huff så trist. Og også trist med mange av dei trasige meldingene her. Skjønner godt du er såra og lei- det ville dei aller fleste vore. Kva med å snakka med foreldra dine? Kanskje kan det Vera godt å få snakka om det/ finna ut av det?lykke til! Og hugs- din verdi blir ikkje påvirka/ korrigert etter korleis andre behandler deg. Det er kun følelsene dine som blir det. Håpar ting blir bedre!

Skrevet

Du har garantert ikke synlig bursdagen din. Kanskje dette ene mennesket husker bursdagen din i hodet.

Anonymous poster hash: 45ced...d4a

Skrevet

Men fikk du gratulasjoner av venner da?

Anonymous poster hash: 0f303...9ad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...