Gå til innhold

Jeg hadde bursdag i går

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og det er teit, men sårt. Ingen gratulerte meg med dagen bortsett fra mine foreldre og svigers. De husket på meg. Er venn med alle i familien på FB og kun 1 gratulerte meg. Men de la ut alle mulige poster så de var på FB den dagen. Burde jeg ta meg nær av det? Må sies at hvis søsknene mine har bursdag så får de alltid gratulasjoner. Men hvert år for jeg ingen fra øvrig familie/"venner".

Anonymous poster hash: 9d36f...f91

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørtes rart ut, og du har absolutt grunn til å reagere og bli lei deg. Hva med å ta det opp med dem det gjelder?

Anonymous poster hash: 41a26...316

Skrevet

Gratulerer du de da?

Anonymous poster hash: 84f34...00f

Skrevet

Gratulerer du de da?

Anonymous poster hash: 84f34...00f

Ja, men skal slutte med det.

Skrevet

Ja, men skal slutte med det.

Det er jo ikke barnslig i det hele tatt.

Anonymous poster hash: 79727...e51

Skrevet

Hørtes rart ut, og du har absolutt grunn til å reagere og bli lei deg. Hva med å ta det opp med dem det gjelder?

Anonymous poster hash: 41a26...316

Bare familie er vel 16 stk, føler det blir merkelig å ta det opp. Og med så mange. Vet ikke hvordan jeg skulle sagt det heller, føler meg bare veldig mislikt uten at jeg vet hvorfor jeg er det. Har ikke sagt noe stygt til noen.

Skrevet

Det er jo ikke barnslig i det hele tatt.

Anonymous poster hash: 79727...e51

Hvorfor skal jeg ta meg bryet med å gratulere dem når de ikke bryr seg om meg, da? Har vært i så mange år nå. Og er forskjellsbehandling, f.eks så gir de gaver til mine søskens barn (jul), men ikke til mine barn. Føler meg bare kuttet ut.

Skrevet

Hvorfor skal jeg ta meg bryet med å gratulere dem når de ikke bryr seg om meg, da? Har vært i så mange år nå. Og er forskjellsbehandling, f.eks så gir de gaver til mine søskens barn (jul), men ikke til mine barn. Føler meg bare kuttet ut.

Nei, hvorfor skal man gjøre noe for andre hvis man ikke får noe igjen for det? Gud hjelpe meg for en tanke at man skulle gratulere noen med dagen bare for å glede dem!

Anonymous poster hash: a69f5...e77

Skrevet

Jeg beklager, men jeg tenker at det ofte er en grunn til at sånne her ting skjer. Samme de som er ensomme uten at de ønsker det. Altså ikke har noen venner.

Du får vel ikme gratulasjoner fordi ingen har spesielt lyst til å gratulere deg med dagen.

Sårt, men det har noe med deg å gjøre.

Anonymous poster hash: 725a6...d9b

Skrevet

Nei, hvorfor skal man gjøre noe for andre hvis man ikke får noe igjen for det? Gud hjelpe meg for en tanke at man skulle gratulere noen med dagen bare for å glede dem!

Nei, du har jo rett.. føler ikke at jeg har lyst til å glede dem :)

Jeg føler meg jo mobbet, og da har man jo ikke lyst til å glede de som mobber da....

Skrevet

Kan det hende du ikke har funksjonen på fb som gjør at andre ser at du har bursdag? Mannen min fikk kun tre gratulasjoner på fb, men det plopper ikke opp at han har bursdag på notifikasjoner

Anonymous poster hash: cf430...10e
Skrevet

Jeg beklager, men jeg tenker at det ofte er en grunn til at sånne her ting skjer. Samme de som er ensomme uten at de ønsker det. Altså ikke har noen venner.

Du får vel ikme gratulasjoner fordi ingen har spesielt lyst til å gratulere deg med dagen.

Sårt, men det har noe med deg å gjøre.

Anonymous poster hash: 725a6...d9b

Ja, det vet jeg vel. Det er jo derfor det er sårt, fordi jeg ikke har gjort noen noe vondt, men blir stengt ute selvom. Det er jo sikkert meg det er noe i veien med, skjønner bare ikke hva som er i veien med meg. Har alltid hilst høflig, gratulert hvis de har annonsert noe eller hatt bursdag, men blir alltid ignorert. Ingen takker for noe heller. Føler meg bare veldig uønsket.

Skrevet

Kan det hende du ikke har funksjonen på fb som gjør at andre ser at du har bursdag? Mannen min fikk kun tre gratulasjoner på fb, men det plopper ikke opp at han har bursdag på notifikasjoner

Jeg har opplyst om bursdagen min/skrevet inn datoen :) for noen år siden fikk jeg gratulasjoner. Så vips så var det slutt.

Skrevet

Jeg har opplyst om bursdagen min/skrevet inn datoen :) for noen år siden fikk jeg gratulasjoner. Så vips så var det slutt.

Så da er du helt sikker på at alle får det opp på notifikasjoner, at du ikke har sperret for det for eksempel? Er jo veldig rart det her, om du ikke har gjort noen fornærmet, men ingen gidder å skrive et gratulerer. De har vel ikke en felles plan om å ignorere deg? Prøver ikke høres frekk ut altså, bare synes det høres så rart ut

Skrevet

Nei, du har jo rett.. føler ikke at jeg har lyst til å glede dem :)

Jeg føler meg jo mobbet, og da har man jo ikke lyst til å glede de som mobber da....

Tror du har svaret der, jeg. De har skjønt hvor smålig og barnslig du er, og orker ikke å ha mer med deg å gjøre enn nødvendig. 

Skrevet

Tror du har svaret der, jeg. De har skjønt hvor smålig og barnslig du er, og orker ikke å ha mer med deg å gjøre enn nødvendig. 

Wow...bare wow   :riste: :riste:

Anonymous poster hash: ce1e8...58f

Skrevet

Jeg har kuttet ut å gratulere på fb for føler alt er sp falskt. Kommer sånne snuppeduppe meldinger kos på deg etc. Men de nære venner og familie sender jeg alltid melding til på telefonen.

Hadde heller ikke sagt gratulerer med dagen hvis jeg konstant ble ignorert. De hadde jo ikke brydd seg allikavel.

Anonymous poster hash: b6d9a...67c

Skrevet

Wow...bare wow   :riste: :riste:

Du kan ikon-ristepåhodet så mye du vil - HIs personighet er likevel ganske åpenbar. 

Skrevet

Du kan ikon-ristepåhodet så mye du vil - HIs personighet er likevel ganske åpenbar. 

Din og

Skrevet

Tipper fødselsdagen din ikke synlig på FB.

Anonymous poster hash: 370f4...cca
Skrevet

Er du helt fjern ?!? Snakk om å sparke folk som ligger nede !! Skjønner godt at Hi er såret jeg

Anonymous poster hash: 29ce4...014

Skrevet

Oi! Er du en sur og trassig ungdom eller? Gå litt inn i deg selv du,før du hakker på andre 😉Nå du oppfører deg sånn,er det tydelig at DU sliter med noe.❤

Anonymous poster hash: 0eb1b...550

Skrevet

Slik jeg har forstått det, har HI vært hyggelig og gratulert folk,men når folk ikke gir nooooooe tilbake,hvorfor gidde?

Anonymous poster hash: 0eb1b...550

Skrevet

Men har du veggen åpen så folk kan skrive på den da? Har hendt at jeg skal gratulere noen og så får jeg ikke skrivd noe.

Skrevet

Ja, har veggen åpen etc :) var som sagt 1 som fikk det med seg og skrev på veggen. Jeg takket og sånn, og vi pratet litt, så det kom nok opp i newsfeeden eller hva man skal kalle det.

Får vel bare innse at jeg ikke er "ønsket" eller?

Takk for alle svar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...