Anonym bruker Skrevet 17. juni 2016 #26 Skrevet 17. juni 2016 har man råd er det lov tenker jeg. Anonymous poster hash: 7ea72...065
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2016 #27 Skrevet 17. juni 2016 Hvis man har masse penger, så hvorfor ikke? Anonymous poster hash: 184a6...46d
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2016 #28 Skrevet 17. juni 2016 Jeg har ikke så gamle unger,men når den tid kommer vil det ikke bli spesielt mye de får. Jeg er ingen fan av å gi unger masse penger bare for å være snill. Det er å gjøre de en bjørnetjeneste. De får få seg en liten jobb slik at de lærer seg at man må jobbe for å tjene penger.Har flere venninner som øser penger over ungene sine og de stiller aldri krav. Det eneste unga gjør er å sitte på rommet foran en skjerm,og hvis man spør om hjelp så er helvete laus. Her i huset må alle hjelpe til med ulike oppgaver som er ok for alder. De må lære seg at man får ikke penger for å rydde rommet sitt eller å hjelpe til litt hjemme. Det er noe alle i et hjem skal gjøre uten å få betalt. Men de får selvfølgelig penger innimellom,men ikke for oppgaver jeg forventer meg at de gjør. Anonymous poster hash: bc3f4...b67
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2016 #29 Skrevet 17. juni 2016 Det er jo helt vilt, 30 000 i lommepenger i løpet av 7 uker for en 13 åring Det er ganske mye mer enn jeg har utbetalt å måneden det Anonymous poster hash: 1a9cf...746 Det er sånne folk som skaper navere og freeloadere. Anonymous poster hash: bc3f4...b67
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2016 #30 Skrevet 17. juni 2016 gutten min på 13 skal være med besteforeldrene sine og besøke familien i usa i 4 uker ,drar imorgen så han fikk med seg 20.000 men de styrer besteforeldrene slik at han har hele ferien, blir vel ca 5000 kr i uka, og når han kommer hjem igjen går jeg i ferie så da skal han og jeg 3 uker til syden, da får han 10.000 han skal styre selv, og når vi kommer hjem skal han 3 uker til faren,og da skal de til portogal i 2,5 uke sammens med kona og halvsøskene til min gutt. så da får han penger hos far Anonymous poster hash: 7ea72...065 Fy søren, dette er bra sjukt! Luksusfelledeltaker om 10 år han der. Da kan mamma og pappa sole seg i glansen av sønnens økonomiske bragder. Anonymous poster hash: a3a37...585
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå