Gå til innhold

Kan feite folk, gå i bikini??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heia, dere vakre sjeler der ute. Jeg må si jeg er litt provosert om dagen, ang  om feite/overvektige kan gå i bikini?? Det var nemlig ei , som sa det til meg....      Hva mener du??  Jeg har skrevet en blogg om akkurat dette , håper du tar deg tida til å lese den.   Er det sånn at bikini kun er for de tynne??  Kan ikke slike som meg bruke bikini??   Ønsker en diskusjon rundt dette, så fyr løs med dine meninger.....   Jeg har lenge slitt med spiseforstyrelser , og første steget ut av denne sykdommen er å snakke åpent om det ...  Sette litt fokus på det .......  Derfor har jeg starta å blogge, og det er en god terapi faktisk ......        Har du å en spiseforstyrelse , så send meg gjerne en mld .  Ønsker alle en vakker dag  <3 <3

http://nouw.com/spiseforstyrelsen/kan-en-tykk-person-bruke-bikini-25718946                   

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle som vill kan gå I bikini, jeg syns det er flott at alle som ikke er A4 tørr og vise kroppen og være stolt av den.

Skrevet

Takk for svar , Mamma_til 2

Jeg tør ikke å gå i bikini, av frykt for at andre skal le av meg/gjøre narr av meg...............  Går kun i bikini ,når jeg er alene hjemme eller på hytta ..........   

Skrevet

Takk for svar , Mamma_til 2

Jeg tør ikke å gå i bikini, av frykt for at andre skal le av meg/gjøre narr av meg............... Går kun i bikini ,når jeg er alene hjemme eller på hytta ..........

Veldig fint at du vil blogge om et slikt emne. Det er viktig å få det frem i lyset og snakke om det.

En tips til deg er at det er veldig tungvindt å lese en lang tekst der man overdriver tegnsetting. Det holder ofte med en punktum og et spørsmålstegn. Jeg tror du kommer til å få flere lesere om du retter på dette.

Anonymous poster hash: 7d82a...7d9

Skrevet

Ja, kan man gå så kan man gå i bikini. Man setter det ene benet forran det andre og gjentar. På endel vanlige dameavdelinger finner du bikinier til minst str 50 også feks, så det er på ingen måte en umulighet å gå i bikini uansett størrelse. Det eneste problemet jeg kan se for meg er å få ødelagt bikinien din i feks Thailand! Der finnes det ikke overveldet til de med over B pupp! Men, liker du vise halve puppen går det uansett bra med de overdelene også. Jeg tror eneste måten å stoppe denne mobbingen er å slutte og sette fokus på det! Ingen har noen gang snakka til meg på stranda, hverken da jeg var tynn eller nå som jeg er tykk. Og du finner alle str der! La det bli med det. Kropp er kropp, lev naturlig (bruk bikini) og ingen vil til slutt stille spørsmålstegn ved forskjellene på kroppsstørrelser.

Anonymous poster hash: 3e398...f77

Skrevet

Når du lærer deg å skrive skal jeg vurdere å lese bloggen din.

Ja, alle kan gå i bikini. Hvorvidt det er pent/kledelig får være opp til hver enkelt "tilskuer" å bedømme.

Anonymous poster hash: 7a1ce...06c

Skrevet

Veldig fint at du vil blogge om et slikt emne. Det er viktig å få det frem i lyset og snakke om det.

En tips til deg er at det er veldig tungvindt å lese en lang tekst der man overdriver tegnsetting. Det holder ofte med en punktum og et spørsmålstegn. Jeg tror du kommer til å få flere lesere om du retter på dette.

Anonymous poster hash: 7d82a...7d9

Takk for svar , og tips -

Det skal jeg huske på  ..   Jeg blir så revet med , har så mye jeg skulle sagt ;)  

Ønsker deg en fortsatt fin dag ;)

Skrevet

De tankene må vel kun foregå oppi hodet ditt? Overalt hvor jeg har vært hvor det er naturlig å ha på seg bikini, har det vært damer i alle størrelser som har på seg bikini.

Jeg bryr meg INGENTING om hvordan andre tar seg ut på stranden, bortsett fra om det kommer en deilig hunk forbi. Da glor jeg 😜

ha på deg det du vil! Bare ha på deg noe! Naken, der går grensa mi altså.

Anonymous poster hash: d6d9b...8ef

Skrevet

Alle kan gå i bikini,men like pent på alle er det ikke. Jeg ser forferdelig ut I bikini, så jeg bruker ikke.

Anonymous poster hash: 803b4...8d4

Skrevet

Jeg tror den mest kritiske er en selv.

Anonymous poster hash: 570d9...237

Skrevet

Selvsagt. Man trenger bare en kropp for å gå i bikini. Kropp har de fleste, og bikinier får man kjøpt i de fleste klesbutikker.

De ikke-modelltynne er i klar overvekt på stranda, og jeg tror alle mentalt friske mennesker bryr seg fint lite om hvordan andre ser ut i bikini.

Fuck kroppshysteriet. Vi er forbilder for den kommende generasjonen.

Anonymous poster hash: 7788f...5c9

Skrevet

Jeg fikk høre av et familiemedlem dagen etter vi var og badet sammen : Syns det er så flott at du tør å gå med bikini! Ehhh jo.takk skal du f ... meg ha! 😂jeg er 1.67 og veide 72.passe vil jeg si.ja,jeg har mage og litt av hvert.men alle må vel få lov til å bade med bikini ass

Anonymous poster hash: 7c24f...0e8

Skrevet

hvem kan gå i bikini, ALLE, hvem som burde gå i bikini er noe annet. tror jeg hadde reagert litt om en mann kom spradenes i bikini :P  altså jeg hadde nok tittet litt ekstra skal sies.

men om man finner en bikini som passer så kan vel alle gå i det, ikke for det, ser unge tynne jenter gå i bikinier som ser ut til å være førti nr for små, da nytter det ikke ha fin kropp, for pent blir det ikke da heller.

Anonymous poster hash: 9668a...99b
Skrevet

Jeg går ikke i bikini. Ønsker ikke å drite meg ut. Og er slank.

Anonymous poster hash: be090...e01

Skrevet

Jeg går ikke i bikini. Ønsker ikke å drite meg ut. Og er slank.

Anonymous poster hash: be090...e01

Pleier ikke å drite på meg av å ha på badetøy...

Anonymous poster hash: 93ed6...340

Skrevet

Jeg går I bikini og er 40 kg overvektig. Jeg driter i hva andre mener om det. Bor i Trøndelag. Og når det først er sol og varme så kler jeg meg i bikini på stranda og terrassen. Hvis noen skal mene noe om det så er deres problem, ikke mitt.

Føler meg verre i en badedrakt enn i bikini

Anonymous poster hash: 47eb5...19f

Skrevet

Jeg selv er slank, men har masse løshud på magen så jeg tørr ikke gå i bikini. Det handler bare om meg selv, fordi jeg ser langt verre kropper enn min på stranda og tenker de er heldige som driter i andres meninger :) Jeg syns de ser flotte ut, men klarer ikke selv :/

Anonymous poster hash: ab939...cf1

Skrevet

Synes det er ubehagelig å gå i bikini. Er 159 cm og 80 kg. Har mage og cellulitter på lår. Er også bleik og føler meg rett og slett ikke vel. Skal jeg til syden får jeg noe som ligner spiseforstyrrelse. Jeg panikkslanker meg. Spiser ingenting i en mnd eller to! Går ned mange kilo og føler meg litt mer vel. Ikke bra.

Anonymous poster hash: b52fd...42f

Skrevet

Alle kan og skal gå med bikini hvis de ønsker det. Jeg bryr meg fint lite om hvordan folk ser ut i bikini og applauderer folk som gir litt faen!

Skulle ønske jeg kunne tenke slik selv. Jeg er helt håpløs. Er lang og slank, på grensen til tynn, men føler meg fortsatt ikke vel i bikini hvis jeg ikke har trent på en stund etc. Det sitter jo kun i hodet for å droppe en trening utgjør ikke store forskjellen på kroppen.

Jeg tror det er vårt eget hode som styrer om man ønsker å gå i bikini eller ei, vi tror at andre vil bedømme oss og gjøre narr av oss hvis vi ikke ser perfekte ut. Men med mindre man er fjortis så har de fleste kvinner nok med seg selv..

Skrevet

Det slår meg , at så mange ikke tør å gå i bikini ..Synd , men sånn er det bare- -"Jeg gir faen ",  når jeg er alene på hytta - Men tør ikke hjemme, der andre kan se meg.. Nei, uff det er skummelt. For vi tenker jo på hva de andre kan si, ikke sant ?  Nei, jeg for bare fortsette å sole meg alene ... Tusen takk , til alle som har svart-.  Ha en fin kveld alle , alle sammen <3

Skrevet

Jeg hater å gå i bikini . Pga jeg er tykk. 162 og 62 kg. Satser på å komme i form og få strammet opp når yngste starter i bhg.

Anonymous poster hash: 3630d...bf2

Skrevet

Jeg hater å gå i bikini . Pga jeg er tykk. 162 og 62 kg. Satser på å komme i form og få strammet opp når yngste starter i bhg.

Anonymous poster hash: 3630d...bf2

Du er ikke tykk. Skjønner at du kan føle det slik, men det er ikke riktig. Ikke vær så slem mot deg selv. Du kan gjerne ha et ønske om å forandre på kroppen. Alle har godt av å komme seg i form, og få en strammere kropp er en bonus. Så det er en fin målsetning uansett. Men det er usunt å kalle seg selv tykk når man er langt fra det. Vi har alle forskjellige kropper og fasonger, men det at man er litt større her og der, enn man ønsker å være, betyr ikke at man er tykk ;) Du er nok garantert mye flottere enn du selv tror. Den som dømmer deg hardest er du selv, og temmelig ufortjent også. Så forsøk å snu litt på tankene dine. Du er verd så utrolig mye mer :)

Anonymous poster hash: 1d558...9f3

Skrevet

Det slår meg , at så mange ikke tør å gå i bikini ..Synd , men sånn er det bare- -"Jeg gir faen ",  når jeg er alene på hytta - Men tør ikke hjemme, der andre kan se meg.. Nei, uff det er skummelt. For vi tenker jo på hva de andre kan si, ikke sant ?  Nei, jeg for bare fortsette å sole meg alene ... Tusen takk , til alle som har svart-.  Ha en fin kveld alle , alle sammen <3

Bra tema, men det holder med et punktum :-)

Anonymous poster hash: 358f0...d8f

Skrevet

Jeg går glatt i bikini. 160 og 77 kilo. Og jeg synes jeg ser smashing ut!

Anonymous poster hash: 92cd8...577
Skrevet

Synes det er ubehagelig å gå i bikini. Er 159 cm og 80 kg. Har mage og cellulitter på lår. Er også bleik og føler meg rett og slett ikke vel. Skal jeg til syden får jeg noe som ligner spiseforstyrrelse. Jeg panikkslanker meg. Spiser ingenting i en mnd eller to! Går ned mange kilo og føler meg litt mer vel. Ikke bra.

Anonymous poster hash: b52fd...42f

Er det rart du er bleik når du ikke tørr å kle deg i bikini? Farge på kroppen kommer ikke på mirakuløst vis hvis vi ikke tørr kle av oss.

Jeg er forøvrig helt enig med ene over her om at vi er vår egen største fiende. Det finnest ingen som er mer kritisk og mer dømmende til våre kropper en oss selv.

Gi faen og kle deg etter forholdene. Ergo på stranden er det fult ut akseptabelt å gå i bikini uansett kroppsform. Beveger man seg bort fra stranden kler man så klart på seg og er mer anstendig antrukket, også her uansett kroppsform...

Anonymous poster hash: 764b3...3c4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...