Gå til innhold

Er livet like bra som 35-40 åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg reiste, festet, studerte, fikk meg bra utdannelse, jobb og koste meg i 20 årene.

Så ble jeg klar for barn, og fikk det. Nå er jeg 40 år og høygravid med tredjemann.

Føler meg så absolutt ikke gammel, men her inne virker det som jeg går rett over til pensjonistalderen..

Uansett..

Alt til sin tid. Du rekker godt å reise og oppleve ting når du er 40 også..

Mor mi er 74, og reiser overalt.

Det skal jeg også når jeg er ferdig med småbarnslivet og blir pensjonist😂😂😂

Anonymous poster hash: a81e8...451

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mye bedre! Man skjønner bedre hva som er viktig og hva man ikke trenger å bekymre seg for.

Man er tryggere på seg selv, og innser at det ikke er verdens undergang om ting ikke blir helt som planlagt.

Sexen er bedre fordi man vet hva man vil ha og tør å si det, selvtilliten er bedre, selv om jeg jo ser i speilet at jeg vel var penere da jeg var yngre.

Men det der med å holde ut nattevåk og sånt, DET er nok lettere når man er yngre. Man har litt mindre energi enn før. Men pyttsann!

Jeg er forøvrig 40.

Skrevet

Jeg er 32 og fikk barn som 20åring..

For å være ærlig er livet mye mer dritt nå enn det var før.. mest fordi jeg har gått gjennom samlivsbrudd der mannen forlot meg fordi han forelska seg i en 20åring på et navkurs :P var utro mot meg lenge før jeg til slutt ferska han.

Fikk totalt nervesammenbrudd og taklet situasjonen veldig dårlig..

Endte opp med 100% alene med 3 barn fordi far ikke har tid og råd til samvær da han og nyekjæresten flyttet til hennes hjemsted som er 8 timer unna. Kjenner ikke igjen mannen i det hele tatt.. han som var så snill å god gjennom 10 år forandret seg plutselig over natten.. brydde seg null og nix om oss som satt igjen.. kun han og kjæresten som han har plass til i livet sitt nå..

Anonymous poster hash: 2eea2...00d

Skrevet

Fikk barn som 23 åring og har nå en 8 åring :) endel venner av meg som enda ikke har fått barn og må si jeg ikke misunner de spebarn tiden ;)

Anonymous poster hash: 05ac0...821

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...