Anonym bruker Skrevet 16. juni 2016 #26 Skrevet 16. juni 2016 Jeg føler meg egentlig ikke som en med ME foreløpig. Fastlegen hadde vært samme dag på ME senteret her i Trondheim så hun skulle sjef kortisol. Må ta det fra neste blodprøve Anonymous poster hash: 1bc71...a67 Jeg har hatt sykdommen i 6 år og føler meg heller ikke som en med ME 😂 Nå har nok jeg litt tungt for det, men det med å akseptere at man kanskje aldri blir frisk igjen ligger nok ikke for de fleste. Det er blitt en evig kamp for meg dessverre. Håper du finner ut av dette på en enkle måte Anonymous poster hash: 8fcf6...b8a
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2016 #27 Skrevet 16. juni 2016 Er du testet for cøliaki? Det kan gi mange av de symptomene som du nevner. Anonymous poster hash: fefde...f6a
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2016 #28 Skrevet 19. juni 2016 Jeg er ganske sikker på at jeg har en systemisk komplisert candida infeksjon i kroppen som gjør at immunforsvaret har fått seg en trøkk og som har resultert i fatigue og smerter i kroppen. Denne er ikke helt lett å bli kvitt når det først har satt seg og man må ofte - i tillegg til radikal endring i kosten for et par-tre måneder, få i seg riktige kosttilskudd probiotika, soppdrepende middle og avgiftning av kroppen for tungmetaller/giftstoffer - og fjerning av parasitter. anbefaler siden til dr. Heiko Santelmann http://www.candidaallergy.com/ og www.energimedisin.no Jeg har en lang vei å gå og har startet med avgiftning. Testdiett candida fungerte ikke så jeg må ha noe i tillegg. Har også avtalt møte med Balderklinikken i august, for å se om de kan ha flere tips. Lykke til Anonymous poster hash: 85f02...9af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå