Anonym bruker Skrevet 17. juni 2016 #26 Skrevet 17. juni 2016 Vi holder sammen fordi vi har mye sammen. Veldig mange år, mye godt,ye moro, mange barn, hus og hytte vi begge elsker, vi har en nydelig familie og jeg ønsker fortsatt at vi skal bli gamle sammen. Anonymous poster hash: 5e791...55f Da behøver dokke ikkje klage på noe da. Barre og tige stilt og ha det slik. Anonymous poster hash: 6d93e...df5
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2016 #27 Skrevet 17. juni 2016 Han vil ikke snakke om sex. Da hadde jeg gitt ham et ultimatum. Enten så begynner dere å snakke om det i et forsøk på å redde forholdet, eller dere kan ha et åpent forhold, eller dere går fra hverandre. Jeg ville gjort det klart at du ønsker å redde forholdet, men at du ikke kan gjøre det alene. Fortell ham at mange menn opplever redusert sexlyst, og altfor mange lever ufrivillig med det fordi de ikke tør gå til legen. Så oppmuntre ham til å gå til legen. Spør ham direkte spørsmål og ikke la ham begynne å snakke om andre ting. - hvorfor vil du ikke ha sex lenger? - er du deprimert? - har du problemer med potensen (i så fall lege)? - har du problemer jeg ikke vet om, som påvirker sexlysten din? - ønsker du å ha sex med andre, bare ikke meg? - hvorfor vil du ikke i parterapi? - hvorfor vil du ikke til sexolog? - vil du ikke redde forholdet? Anonymous poster hash: 67e0a...332
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå