Popelko Skrevet 14. juni 2016 #26 Skrevet 14. juni 2016 Den ene vekten min, baderomsvelten, er jeg fornøyd med. Den virker greit på sikkert 10. året, men kjøkkenveggen er jeg ikke fornøyd med. Den sluker batterier. Anonymous poster hash: e8eed...aee Lurer litt på hva slags fancy vegg du har på kjøkkenet, kan du legge ut bilde?😅👌🏻
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2016 #27 Skrevet 14. juni 2016 Lurer litt på hva slags fancy vegg du har på kjøkkenet, kan du legge ut bilde? Jeg lurer veldig på hva den ene vekten har gjort, som gjør at hun kaller den baderomsvelten. Høres ut som voldsomme greier. Anonymous poster hash: 41899...9cb
Popelko Skrevet 14. juni 2016 #28 Skrevet 14. juni 2016 Jeg lurer veldig på hva den ene vekten har gjort, som gjør at hun kaller den baderomsvelten. Høres ut som voldsomme greier. Anonymous poster hash: 41899...9cb Heftige tilstander hos henne, skjønner jeg..
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2016 #29 Skrevet 14. juni 2016 Ikke fornøyd. Veier 62 kilo, 163 høy, men har fortsatt valker. De forsvinner ikke før jeg bikker 55 ca... Anonymous poster hash: ed90e...3ce
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2016 #30 Skrevet 14. juni 2016 Seriøst, damer! Jeg pleier ikke å kommentere som dette, men denne tråden fikk tydeligvis begeret til å renne over... Hvorfor kommenterer dere at folk ønsker seg ned noen flere kilo enn det dere selv gjerne hadde gjort? Om en dame på 160 cm ønsker å veie 50 kilo er hun da fortsatt innenfor normalen, så hvorfor i all verden kommentere noe på det? Og da attpåtil med "håper du holder deg frisk"?! Kommenterer dere andre veien også? Om en på 160 cm ønsker å veie 65 kilo, sier dere til henne at hun burde da gå ned flere kilo enn det? Hvorfor tror dere det er greit å kommentere at noen tenker syke tanker fordi de ønsker en BMI på 18,5? Skjerpings. Dere trenger virkelig ikke å bry dere om noen ØNSKER seg ned noen kilo, selv om de da ender opp med en BMI i nedre del av normalskalaen. Anonymous poster hash: e4689...fbc
Englenemine Skrevet 14. juni 2016 #31 Skrevet 14. juni 2016 Ja er det. 55 kg og 171 høy. Viktigste er selvfølgelig at man er sunn og frisk , men fint å ha en kropp som orker holde tritt med aktive barn også 😃
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2016 #32 Skrevet 14. juni 2016 Seriøst, damer! Jeg pleier ikke å kommentere som dette, men denne tråden fikk tydeligvis begeret til å renne over... Hvorfor kommenterer dere at folk ønsker seg ned noen flere kilo enn det dere selv gjerne hadde gjort? Om en dame på 160 cm ønsker å veie 50 kilo er hun da fortsatt innenfor normalen, så hvorfor i all verden kommentere noe på det? Og da attpåtil med "håper du holder deg frisk"?! Kommenterer dere andre veien også? Om en på 160 cm ønsker å veie 65 kilo, sier dere til henne at hun burde da gå ned flere kilo enn det? Hvorfor tror dere det er greit å kommentere at noen tenker syke tanker fordi de ønsker en BMI på 18,5? Skjerpings. Dere trenger virkelig ikke å bry dere om noen ØNSKER seg ned noen kilo, selv om de da ender opp med en BMI i nedre del av normalskalaen. Anonymous poster hash: e4689...fbc Begge de kommentarene er min og årsaken er at de begge så ut til å ha en usunn tankegang rundt sin egen vekt. At den MÅ være på et spesielt tall. Om du ikke leste bekymringen for egen helse og tankegang hos den andre posteren, så kan jeg forstå at du blir provosert. Det er helt greit å ønske å ha vekt i nedre BMI om det handler om trivsel og det er oppnåelig, om det er fordi en sliter med tanker om at det ikke er godt nok å være tyngre så er det bedre å ta tak i andre ting først. Dette handler ikke om at det ikke er greit å være slank, men at det også er greit å være en litt større versjon av seg selv. Anonymous poster hash: d4036...64e
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2016 #33 Skrevet 14. juni 2016 Jeg er fornøyd med vekta selv om jeg ikke aner hva jeg veier. Har en kronisk sykdom som gjør det vanskelig å trene, og jeg er fornøyd om jeg klarer å stå oppreist om morgenen. Jeg veide meg ved juletider, da stanset vekten på 63,5kg jevnt fordelt over 168cm. Anonymous poster hash: e7fc7...620
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2016 #34 Skrevet 14. juni 2016 Ja er fornøyd 49 kg og 162 cm.Anonymous poster hash: fbfbf...814 Folk er virkelig forskjellige! Jeg er like høy som deg, og da jeg veide 51 kg holdt jeg på å kollapse flere ganger... Jeg må veie mer for å holde meg frisk! Anonymous poster hash: 55223...3c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå