Gå til innhold

Fornøyd med vekta di?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sommerkroppen og Sommerkroppen.. Jeg veier 57 kg/160 cm og er ikke fornøyd. En venninne av meg og meg veide oss på fest i helga. Hun veier 10 kilo mer og er mye tynnere enn meg. 5-6 cm høyere.. Akk og ve :P skal starte trening :-) Slitsomt å tenke jeg burde veid 7 kg mindre. enn du da?

Anonymous poster hash: 75807...a02

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.. men tenker at jeg først og fremst må jobbe med egne tanker om kropp. Det burde du også.

Venninna di er garantert ikke mye tynnere enn deg om hun er 5-6 cm høyere og 10 kg tyngre. Det sitter i ditt hode og det er faktisk ikke sånn at du MÅ eller BØR veie 50 kg fordi du er 1,60 cm.

Anonymous poster hash: d4036...64e
Skrevet

Langt ifra

174 cm og 88 kg, burde vært nede på 60-tallet et sted

Anonymous poster hash: 00975...11d

Skrevet

Vekta har ingen mening for meg, bare utseendet på kroppen. Den blir ikke penere om jeg går ned de siste 7 kg for å bli tynn. :P

Anonymous poster hash: 6ff05...8c7

Skrevet

Jeg sniker meg inn på en farlig sti nå 😯

Gått ned nesten 7 kg.

Jeg veier 63.5 kg og er 175 høy.

Men tenker fremdeles at det ikke er nok...

"Må ned mer"... 😯

Anonymous poster hash: 87295...6de

Skrevet

Jeg sniker meg inn på en farlig sti nå

Gått ned nesten 7 kg.

Jeg veier 63.5 kg og er 175 høy.

Men tenker fremdeles at det ikke er nok...

"Må ned mer"...

Anonymous poster hash: 87295...6de

Det må du jo virkelig ikke, det er bra at du innerst inne vet dette. Håper du holder deg frisk. 

Skrevet

Sommerkroppen og Sommerkroppen.. Jeg veier 57 kg/160 cm og er ikke fornøyd. En venninne av meg og meg veide oss på fest i helga. Hun veier 10 kilo mer og er mye tynnere enn meg. 5-6 cm høyere.. Akk og ve :P skal starte trening :-) Slitsomt å tenke jeg burde veid 7 kg mindre. enn du da?

Anonymous poster hash: 75807...a02

Vil du virkelig veie 50 kg når du bare 160 høy? Greit alle er forskjellige, men jeg så sykelig tynn ut når jeg veide 50 kg og jeg er 160. Nå har jeg trent styrke og fått muskler og også gått opp i vekt. Håper jeg klarer å holde det vedlike.

Anonymous poster hash: 0eb67...5ba

Skrevet

Overhodet ikke! Men har en mnd gammel baby, så hadde ikke satset så hardt på bikinikroppen i år uansett 😃 Er 175 og veier 84. Skal ned under 70, men må ta det i sneglefart siden jeg ammer. Spør meg igjen neste sommer!

Skrevet

Jeg bry meg ikke så hardt om vekta for da blir jeg gal. Men ser på kroppen at jeg ønsker å gå ned 5-7kg. Nå tipper jeg at jeg er 65. Er 171cm høy :)

Anonymous poster hash: 3c950...e28

Skrevet

Ja er fornøyd😊 49 kg og 162 cm.

Anonymous poster hash: fbfbf...814

Skrevet

Jeg er like høy som deg og trives også best på 50 kg, maks 52. Bikker jeg 54 så får jeg valker. Nå som høygravid kan jeg glemme sommerkroppen, men håper på å nå startvekta før jul 😃

Skrevet

Jeg er like høy som deg og trives også best på 50 kg, maks 52. Bikker jeg 54 så får jeg valker. Nå som høygravid kan jeg glemme sommerkroppen, men håper på å nå startvekta før jul

Det er sommer, du har kropp. Altså har du en sommerkropp. Det er lov å like seg selv best uten valker, for all del. Tenk likevel på hva dere signaliserer til barna deres om dere gjemmer dere fordi den normalvektigie kroppen deres ikke har vaskebrett når dere sitter. For som de fleste har fått med seg er det ikke sikkert at en datter har en trivselsvekt på 50 kg selv om moren har det. 

Skrevet

Ikke spesielt, kjøpte den på Biltema for 149, og batteriet har sluttet å virke. Må nok kjøpe meg ny snart

Anonymous poster hash: 03db8...77e

Skrevet

Jeg er utrolig misfornøyd. Er 168, 77 kg! Har gått ekstremt mye opp, siden må holde meg helt i ro, først Pga jeg fikk rier av aktivitet, men nå også Pga bekkenløsning, Har straks termin, så da blir det bevegelse når baby er født og trening sånn 2 Mnd etter baby er ute. Jeg blir kvalm av min vekt og mitt speilbilde :/

Anonymous poster hash: 8ddc8...410

Skrevet

Vekta er helt grei. Veier 64 kg og er 181 cm høy. Men det er ikke vekta som betyr noe men muskelmassen. Jeg føler jeg trenger å stramme opp rumpe og lår litt mer før jeg er helt fornøyd.

Skrevet

Jeg er utrolig misfornøyd. Er 168, 77 kg! Har gått ekstremt mye opp, siden må holde meg helt i ro, først Pga jeg fikk rier av aktivitet, men nå også Pga bekkenløsning, Har straks termin, så da blir det bevegelse når baby er født og trening sånn 2 Mnd etter baby er ute. Jeg blir kvalm av min vekt og mitt speilbilde :/

Du har en helt normal høygravid-vekt for din høyde, slapp av. Du er nok kjempefin. 

Skrevet

Jeg er utrolig misfornøyd. Er 168, 77 kg! Har gått ekstremt mye opp, siden må holde meg helt i ro, først Pga jeg fikk rier av aktivitet, men nå også Pga bekkenløsning, Har straks termin, så da blir det bevegelse når baby er født og trening sånn 2 Mnd etter baby er ute. Jeg blir kvalm av min vekt og mitt speilbilde :/Anonymous poster hash: 8ddc8...410

har måttet holde meg i ro siden uke 19. Tortur, både med tanke på psyken, og med tanke på vekten.

Skrevet

Du har en helt normal høygravid-vekt for din høyde, slapp av. Du er nok kjempefin.  Anonymous poster hash: d4036...64e

takk kjære deg, det hjalp faktisk veldig på humøret og selvbilde mitt det du sa der :)

Skrevet

Ikke fornøyd med vekta, men elsker meg selv likevel. Det er ikke sammenheng mellom de to tingene. Min verdi er fortsatt lik😊

Anonymous poster hash: c8c52...c99

Skrevet

Det er sommer, du har kropp. Altså har du en sommerkropp. Det er lov å like seg selv best uten valker, for all del. Tenk likevel på hva dere signaliserer til barna deres om dere gjemmer dere fordi den normalvektigie kroppen deres ikke har vaskebrett når dere sitter. For som de fleste har fått med seg er det ikke sikkert at en datter har en trivselsvekt på 50 kg selv om moren har det.

Hvem har sagt at jeg gjemmer meg om jeg har valker? Jeg sier jo at jeg trives best uten, og det vil jeg faktisk tro mange gjør. Verden min går ikke under om jeg havner 5 kg over trivselsvekta. Tror ikke ungene mine oppfatter noen endringer ved meg uansett vekt, da dette aldri er noe tema. Hva jeg tenker inni meg er jo en annen sak.

Skrevet

Nå har jeg ikk veid meg på en god stund, men ser jo at jeg er noe lunde samme strl som da jeg veide meg sist, ca 50 kg. Er 167cm. Vekt og tallet på det betyr for så vidt lite, det viktigste er at jeg er fornøyd med kroppen. Jeg er ikke så glad i kroppen min og har slitt med (og kommer vel alltid til å slite med) spiseforstyrrelser. Da ble vekten en mani som tok over alt. Veide meg tre ganger daglig og hatet meg selv om den viste litt mer enn sist. Fikk et nytt og bedre liv etter jeg kastet vekta ut, men kroppen min kommer jeg nok aldri til å bli fornøyd med. Syns jeg ser så rar ut, kantete på de feile stedene og for brei på de feile stedene.

Anonymous poster hash: 97802...f07
Skrevet

Det veide jeg også som høygravid. To uker etter fødselen veide jeg 63 kg.

77 kg som høygravid er da helt ok.

Anonymous poster hash: 00975...11d

Skrevet

Nei, men har heldigvis ikke vekt lenger. Såpass skrudd i hodet, at jeg blir nok ikke vært fornøyd før ribbein og hoftebein stikker ut, og magemusklene synes. Idioti.

Skrevet

Den ene vekten min, baderomsvelten, er jeg fornøyd med. Den virker greit på sikkert 10. året, men kjøkkenveggen er jeg ikke fornøyd med. Den sluker batterier.

Anonymous poster hash: e8eed...aee

Skrevet

Det kommer seg i alle fall 😊 Har veid 100kilo for noen år siden. Er nå 74,6 og videre på vei nedover. Er 169cm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...